Ben blij om te zien dat er nog clans zijn die wat bereiken in Nederland zoals ik nu zie tenminste. Ga zo door Team Reflex en hoop dat ik binnenkort meer van jullie hoor. Zie ook dat jullie al een tijdje bestaan knap!
Goede leiding en fanatieke "volwassen" leden die genoeg hebben van clanhoppen zonder enig resultaat. Daarnaast een druk bezochte site en het organiseren van een eigen game toernooi (www.reflexgt.com) In mijn ogen een succes formule die ervoor gaat zorgen dat er zeker meer successen komen :b:
@ Tumble: Thanks! Jij ook succes met je toekomstige clan (las ik in een ander topic). @ Airwave: Een LAN zelf organiseren bedoel je? Tsja, eerst nog maar eens echt grote TR meeting/LAN voor de leden zelf... we zijn nog niet verder gekomen dan wat huiskamer LAN's met minder dan 10 man. Komt vast nog verandering in. LAN's voor niet-TR-leden zal wsl vanuit ReflexGT georganiseerd worden, maar dat staat voorlopig nog lang niet op de planning . Iets anders, hier nog het officiele Macascene filmpje van de BredaGT3. Hoop Reflex'ers in beeld.
Komen denk ik wel aardig wat teams, hoe meer hoe beter. Het is een goede training en je kan kijken hoe je ervoor staat tussen de NL teams.
Iemand zin in een Gears Of War 2 Clan Battle? Laat het ons weten op www.sicktacticalbrothers.nl 5 vs 5!! Groet STB GUNMAN
Zal het ff horen of er mensen intresse hebben om GOW 2 af te stoffen binnen reflex, maar volgens mij speelt niemand dat echt actief bij ons.
Volgens mij spelen Freak (Prime), Legend en Fallen ook nog af en toe GoW2. Zag dat ze laatst zelf nog een GB match hadden gedaan, hihi.
Uit de startpost: Officieel spelen we F10, GH5, H3 en MW2, maar er wordt ook nog CoD4, Halo Wars, GoW2 en andere games gespeeld, minder actief en dus niet 'officieel'.
YO TDF GANGSTER NL!! Kom je ook uit de 046 !? Leip Zelf zit ik ook in Team Reflex. Maar speel geen GoW2 voor TR. Heb het wel gespeeld.