Nou ik wou weer gaan beginnen met spelen na zo'n 6 maanden gestopt te zijn. Blijkt mijn account gebanned te zijn omdat het werd gebruikt voor illegale praktijken. Even heen en weer gemailed met blizzard. En die konden uitvinden dat het allemaal werd gedaan buiten mijn IP bereik. Hierdoor gaan ze hem unbannen als ik wat informatie geef. Heb ik gedaan en ben nu zo een dag lang aan het wachten op een mailtje. Maar die wil niet komen. No biggy hun hebben het druk. Nu ik toch even tijd heb ben ik vanplan om alles even door te lezen en wat er allemaal is gebeurt qua patches.
Ik ben gestopt een week voordat 3.2 uitkwam. Zat in een High-end guild (1st van the server) heb algalon mogen aanraken. Etc. Toen kwam het moment dat het allemaal repetitief werd en ben ik gestopt. Guild is inmiddels disbanned dus daar kom ik ook niet meer in.
Heb zo'n 4 jaar WoW gespeeld dus weet de basics wel. Maar heeft iemand hier tips en/of guides om een old timer als mijzelf weer serieus mee te laten doen in de wereld van oorlogsmakerij?
Mijn Class = Paladin Protection. Heb genoeg gear om een beetje mee te draaien in ICC denk ik.
Laatst bewerkt: 16 jan 2010