Pro Evolution Soccer 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 26 nov 2009.

  1. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    weinig nederlanders online zeg!
    telkens stel ik hem in op nederlands en doe ik ff een snelle match...maar ik kan echt een legpuzzel doen van 1000 stukjes, want hij vind niemand.
    Dan probeer ik op 'Engels' en krijg ik na even wachten wel een tegenstander.
    Wanneer ik hem op 'willekeurig' zet, krijg ik meestal binnen 5 seconden wel een tegenstander.....oke, ergens uit europa...MAAR MEESTAL MET EEN K** VERBINDING DUS!
    En die moet ik niet ! maar annuleren ho maar ! die knop was zeker iets teveel om te maken ???? dus je moet spelen tegen zo'n gast uit verwegistan met een ruk verbinding!

    wordt je toch moe van....

    En dan nog steeds dat schieten... ik druk op schieten...maar nee...die flapdrol van een speler wacht gewoon net zolang totdat er een verdediger aankomt zetten en mn schot blokt!!!

    Penalty's ? het oude systeem was toch goed ? waarom weer anders doen ? maar gelukkig net dat youtube guide gezien, dus zal het eens proberen. Schoot altijd de worstenverkoper in het publiek neer namelijk

    Echt, ik haat mensen die online vroegtijdig nokken, maar ik doe er nu zelf ook aan mee als t echt niet gaat..beter voor mn gezondheid en m'n interieur :)

    Ik ben op zoek naar Fifa 10, maar ga niet de nieuwprijs betalen, dus moet nog ff geduld hebben totdat hij in de grabbelbak ligt of 2e hands te vinden is
     
    Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  2. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Waarom klagen over weinig Nederlandse spelers online? Er doen een aantal spelers van dit forum mee aan de toernooien op Digitaalgras. Dan heb je gegarandeerd Nederlandse tegenstanders :)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ja toernooien, maar hij heeft het over dagelijks spelen en vinden van Nederlanders online.
     
  4. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dan zet je alle Nederlanders waartegen je met plezier gespeeld hebt in je friendlist.
    Doe ik ook en er zijn in de avond dan altijd wel een paar on-line. In de middag weet ik niet. Dan speel ik nooit.
     
  5. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    lijst met 100 nederlanders, maar iedereen bijna over op fifa, maar amper met pes 2010. Ik heb ze opgebouwd sinds de eerdere pes versies t/m 2009
    Kan het komen dat Microsoft vele accounts heeft geblockt ? vanwege omgebouwde xbox'es die toch online gaan ?

    Verder nog iemand last met selecteren van de juiste spelers tijdens het gamen ? als de tegenstander opkomt langs de zijlijn en ik de mijn middenvelder wil aflossen en de verdediger wil selecteren, dan duurt dat veel te lang. Ik kan wel andere spelers selecteren, maar de verdediger waar mijn tegenstander naartoe rent, die selecteert hij pas als de tegenstander bij de hoekvlag is aanbeland en een voorzet gaat geven...nou, dan heeft het allang geen zin meer. En iedereen weet dat een voorzet er altijd wel ingaat ! ook nog een reden waarom ik met stift grote zwarte letters 'fucked up game' op mn dvd heb geschreven. Erg kinderachtig maar lucht wel op :)
     
  6. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    De sliding

    als iemand mij slide..dan betekent het dat hij dus op de GROND aankomt glijden en mij de bal af wil pakken. Dat gebeurd regelmatig in een wedstrijd, niks nieuws

    ...maar....

    de slider schijnt altijd in het voordeel te zijn ofzo, want terwijl die stumper aan komt glijden en we een 'botsing' hebben, dan rolt de bal van m'n voet...logisch.
    Maar !!! ik sta nog steeds ! en toch is die pipo die nog steeds op de grond ligt en overeind krabbelt, sneller bij de bal dan ik !! het lijkt net of ik even niks met mijn speler kan doen....dan schreeuw ik vanalles richting het oosten, dat wil je niet weten !

    Kijk, lig ik ook op grond ofzo door die botsing, dan wordt het nog spannend wie er als eerste bij de bal is...maar dit,dit slaat weer nergens op. Net zo'n gevalletje als met de vrije schop, dat je speler 'm schiet en daarna ff niet meer beweegt..ookal rolt de bal terug..langs hem ...
     
  7. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt omdat die game helemaal vol gestopt is met dergelijke cheats. Sommige weten het al jaren, anderen beginnen het in te zien, anderen vragen zich steeds af waarom je nou toch steeds genaaid wordt, weer anderen hebben niks in de gaten, en dan is er ook nog een groep, ja, je gelooft het haast niet, die beweerd dat de cpu niet cheat........


    Ik hoop toch echt dat er in voetbalgameland snel wat gaat gebeuren, want het ziet er naar uit dat we nog jaren met dergelijk prutswerk opgescheept zitten.

    Heel erg frustrerend.
     
  8. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    Is er binnenkort ook weer een toernooi oid?
    Zou dan graag mee doen. Kan iemand mij pm-en of ik kan mee doen en hoe het precies in z'n werk gaat?

    :D
     
  9. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Op www.digitaalgras.nl organiseren we regelmatig toernooien.
    Je boft niet; we zitten net in de laatste ronde van een toernooi.
    Als er genoeg interesse is zullen we daarna een nieuw toernooi starten, maar dan moeten er wel wat meer bij komen dan het afgelopen toernooi.
    Toen waren er dat maar 12 en trokken zich er ook nog eens twee terug.
    Houd anders DIT forumgedeelte in de gaten, want daar kan je dan meestal de nieuwe toernooien zien.
     
  10. donfatos

    donfatos Active Member

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    26
    mijn dank is groot:D
     
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    De stilstand in posts hier is ook groot ;)
     
  12. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit telkens online te gamen met punten.
    Kan je ook willekeurige online pot spelen zonder trouwens ? net als in pes2009 ?

    het verbindings 'bolletje' is bij de laatste tijd altijd grijs...hoe kan dat ?
    O..gevonden:
    Likewise, the new connectivity icons will show the user as a Grey icon, with Green, Yellow and Red icons detailing the quality of the opponent’s connection, with red being the worse.


    Verder zit ik in geen divisie..telkens als hij gaat bepalen in welke divisie ik nu zit, gebeurd er niets.
    O..dat doet konami, omdat ik wel eens de quit vanwege slechte verbindingen. Dus mij lopen ze te f*kken, terwijl ik een ruk-verbinding niet kan annuleren.
    FIJN!
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2010
  13. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik speel eigenlijk geen ranked matches. Alleen tegen mensen uit mijn friendslist en dat zijn allemaal Nederlanders. Ik speel dan altijd via de community, waar de verbinding beter is dan via een gewone lobby, die je altijd via een buitenlandse server moet maken.
    Zodoende heb ik bijna altijd een groene verbinding.
     
  14. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een ps3 gescoord, en ook pes 2009 ff geleend van iemand. Maar online is ie echt slechter dan 2008 vind ik hoor.

    Met NAC is in 2009 nog onmogelijker dan in 2008.

    Maar goed, ik hoop maar op een tof pes 2011 he, ;-).


    Maaruh, ik moet eerlijk zeggen dat de verbinding en lag en zo, momenteel wel mee valt in 2009. Maar dat zou ook kunnen omdat er nu niet zoveel mensen meer spelen.

    En Han, als je unranked speelt, dan kiezen je tegenstanders nog steeds real, barca en brazilie. (zelfs als ik NAC kies), dus dat heeft weinig zin. Tenzij je net als jou alleen tegen vrienden speelt. Zo zonde he, als ik nu 2009 met NAC tegen bv Celtic speel, dan is de game behoorlijk te verteren.


    ps. mochten er mensen pes 2009 op de ps3 tegen mij spelen met leuke tegenstanders, dan geef maar een seintje. Han misschien? jij probeerd ook te voetballen toch? Een paar potjes NAC-Utrecht of zo? (of ik weet niet voor wie je bent)
     
    Laatst bewerkt: 27 feb 2010
  15. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks voor de tip., Han, zal eens meer m'n friendslist gebruiken en naar lobby's/community.

    Bertje, ik speel ook graag verschillende teams, maar de anderen nemen toch te vaak barcelona,brazilie ofzo. Ik dan natuurlijk ook.
    Voordeel is wel dat zulke teams 'lekker spelen' dan een VVV...sneller reageren en schieten zoals ik bedoeld heb.
     
  16. scweek

    scweek Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien een domme vraag, maar kun je transfervrije spelers aantrekken in coach mode? Waar zie je of ze transfervrij zijn en wat moet je dan doen?
     
  17. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0
    belangrijke dag vandaag

    laatste wedstrijden namelijk eindelijk es gewonnen! ook niet gequit ofzo.
    Afgelopen week van 420 punten gestegen naar 550 !
    dusssss...laat Konami mij vandaag weer in een divisie spelen ?
     
  18. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    En? Promotie bewerkstelligd?
     
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb deze game weer eens in mijn xbox zitten!

    Na eenn paar updates geinstalleerd te heben lijkt het ineens allemaal veel soepeler te gaan! Is dit bij jullie ook opgevallen?

    Dus deze game zit weer even in mijn xbox
     
  20. eXtince

    eXtince Active Member

    Berichten:
    395
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja! volgens mij in 3C ofzo !

    Maar heb weer baalwedstrijden gehad, dat alles tegen zat en zit nu weer op 516 ofzo...

    maar goed, wat koop je voor die punten ? geen drol! !
    als ik dat maar in m'n achterhoofd hou

    M'n bolletje is nog wel grijs, waarom weet ik niet goed. Hoort dat ?
     

Deel Deze Pagina