[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het niet weten Gakkie. Of ik ben er nog niet, of ik kan het me niet herinneren.

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Kan het zijn dat je een klein inhammetje ziet op je map beneden rechts? Probeer eens een jump of faith en dan blindfire je de abyssal chain, die zou moeten vastgrijpen.

3. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    w00t w00t net uitgespeeld. Kon toch niet wachten op de update en ruilen tegen PS3 versie kon niet meer. vond em zo nu en dan best pittig, ook op normal, maar toch nog vrij vlot gedaan, met een paar keer hulp van dr google en youtube. haat het om echt een half uur in 1 kamer rond te lopen en de hele tijd hetzelfde over het hoofd te zien ;) *cheatermode*
    Vond het einde ook tof!

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Er is inderdaad een inham, ik heb geprobeerd er in te vliegen, maar dat haal ik niet. Die chain heb ik (nog?) niet ...

5. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik heb er nu vijftien uur op zitten, lijkt wel of ik in een achtbaan terecht ben gekomen. Het ene memorabele moment na de andere wat een topspel is dit zeg…

Ik heb nu net iets gekregen waarmee ik de tijd kennelijk kan beïnvloeden. Heb ik nog niet gebruikt trouwens, ff gesaved en na het weekeinde weer verder :) Inmiddels ook aardig wat stuff vrijgespeeld, naar mijn idee. Iemand die het spel al heeft uitgespeeld, enig idee hoelang ik vanaf het ontvangen van dat tijds voorwerp ongeveer nog bezig gaat zijn?

Google en Youtube gebruik ik bewust niet. Ik vind het juist lekker om een game helemaal zelf tot een goed einde te brengen, dit geeft tenminste voldoening. Heerlijk om " vast " te zitten en de andere dag opeens de oplossing te zien. Doet me denken aan vroegere tijden, had ik dat wel vaker met games, daarom maakt dit de gameplay van Darksiders juist zo goed.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  6. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ben nu in die Black throne,bijna uitgespeeld dan of niet?

7. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren gekocht en heb gisteren ruim 2 gespeeld. De eerste kerker ook uitgespeeld.

Deze game heeft inderdaad veel elementen gebruikt uit andere games, maar dat is redelijk tot goed uitgewerkt. Ik vind het lopen en soms het vechten iets te stroef. Het mag wel een stukje sneller. Voor de rest vind ik de finishing moves echt te bruut.

De Zelda-elementen merk je vooral in de kerkers. Hoewel dit goed is uitgewerkt en behoorlijk leuke puzzels, vind ik ondanks de elementen, de game te weinig emotie heeft. De game pakt mij qua verhaal en dat soort dingen niet.

Misschien komt het allemaal nog, maar tot nu toe kan ik wel zeggen dat deze game qua gameplay leuk en goed in elkaar steekt op een paar dingen na. Maar ik mis toch wel wat emotie/verhaal.

Als dat goed was uitgewerkt, had ik dit een instant klassieker gevonden. Maar ik vind de game wel erg vet.

8. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Voor wie de game nog niet heeft, hij is tot het einde van de week 37euro bij cdwow!

Edit: Ik zie dat het de NTSC versie is. Waarom nou weer? :mad:

9. soul2soul

soul2soul Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht gewoon lekker op de patch.

10. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Neen, je hebt na de black throne ook nog wat te doen.

11. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    nou dan ben je nog wel een tijdje hoor! zeker als je er nu al 15 uur op hebt zitten. overigens haal ik ook echt nog wel voldoening uit een spel hoor als ik zo nu en dan even iets opzoek. maar als ik helemaal diep in het spel zit en ergens echt niet uitkom dan is het risico dat ik gefrustreerd raak en nooit meer verder speel nogal groot.
    Vroeger had je ook bijna geen optie om iets ergens op te kunnen zoeken, maar had ik ook het budget niet voor zoveel spellen. dus dan was het ook niet zo erg om heel lang over een spel te doen. tegenwoordig heb ik zo'n waslijst aan games die ik nog wil spelen dat ik daar niet genoeg tijd meer voor heb om een maand of langer te doen per spel ;)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ja gaat echt nergens over, waarom moet dit zo lang duren. Normaal komen die patches altijd vrij gauw nadat ze aangekondigd zijn. Kom op MS, niet dom doen.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    2 weken certificering is volgens mij vrij standaard bij microsoft. Liever dat zij ook de code nog even grondig doorkijken dan da.t ze zomaar alles gelijk op live gooien

14. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Boeit me echt helemaal niks van die patch. Ben hem nu voor de 2de keer aan het uitspelen op apocalyptic en het valt me niet eens meer op het lagen van het beeld. Gewoon over heen kijken :9

Maar goed eindelijk een paar achievements gehaald die ik dus de eerste keer spelen helemaal over het hoofd heb gezien :p

Darksiders
    700 van 1000 [​IMG]
    32 van 43 prestaties (74%)

Devastator
    Kill 10 enemies with one Blade Geyser wrath attack
    10 [​IMG] (15-1-2010)

Open Air Parking
    Destroy a helicopter during the apocalypse with a vehicle
    5 [​IMG] (12-1-2010)

Ga toch voor om deze game 1000/1000 temaken moet te doen zijn :thumbs:

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net binnen(eindelijk). Maar nu vraag ik me af: moet ik hem op Normal of Apocalyptic spelen? Heb namelijk al 2x eerder gehad dat ik Normal koos(bij Viking en Batman), waarna bleek dat dat gewoon te simpel was. Wil niet weer die fout maken.

16. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel een spel altijd op hard, maar apocalyptic was echt te pittig imo.

17. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat apocalyptic te moeilijk is als je het voor de eerste keer gaat doen. En mischien wel handig als je het abyssal armor hebt voor deze mode aangezien je hier veel meer damage mee op kan vangen.

btw nog 1tje erbij !!!

High Flier
    Kill 5 duskbats without touching the ground
    20 [​IMG] (15-1-2010)

aardig moeilijk deze wel 5x over moeten doen voor dat ik eindelijk eens niet de grond raakte :D

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, die vond ik helemaal niet moeilijk, die had ik gelijk toen ik voor de eerste keer die bats tegen kwam...

19. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vermoed dat ik in de laatste fase van de game ga. Ik ga niet spoilen, maar ik ben zo blij dat ik deze game toch gehaald heb. Het verhaal sleept me helemaal mee op het moment. Die voice van War... Vetjes!

Ik kan echt iedereen deze game aanbevelen!!! Deze game sleurt je mee en je wil er pas mee ophouden totdat je aan het einde bent. Deze game is een triple A titel, eerst ontkende ik dat, maar toen had ik maar 2 uur gespeeld.

Halen! Nu! ;)

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zit in de Ashlands, in het tweede gedeelte, waar die houten stellages staan en waar die worm rond zwemt. Ik denk dat ik van houten stellage naar stellage moet, maar ik haal het steeds niet en wordt steeds opgegeten.... mis ik iets ?

Tips welkom :)

Deel Deze Pagina