Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja de prijzen zouden vaker omlaag moeten, je ziet vaak nu arcade games en content die al 3 jaar op de marketplace staan maar nog steeds niet in prijs zijn gedaald.. Ik zie het nog wel gebeuren dat de adviesprijs van content in de winkel dalijk ook lager wordt dan de prijs op de marketplace omdat de prijs daar nooit verlaagd wordt.

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Het origineel was geweldig op de pc, maar ik heb het idee dat het zonder muis gewoon te langzaam speelt, want later in de game komen er duizenden ventjes van alle kanten. Volgens mij hou je dat nooit bij met de controller, maar ik kan het fout hebben.

3. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    1200 punten voor Perfect Dark vind ik geen probleem. Ik heb het spel nooit gespeeld voor de N64, dus ik ben benieuwd. Zelfs Perfect Dark Zero vond ik erg leuk, vond de multiplayer echt goed van Zero.

4. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.080
    Dat is nu vaak al zo. Dan kun je een Game of the Year editie van een game kopen voor 20 euro ofzo, terwijl online alleen alle DLC bij elkaar al meer dan 2000 punten kost, en dan heb je dus nog niet eens de game(!)
    Zo kocht ik laatst Fable 2 GOTY editie voor ongeveer 15 euro, maar ook Fallout 3 GOTY is al redelijk goedkoop geloof ik.

Wat ik vooral schandalig vind, is dat bijvoorbeeld de kopers van Forza 2, die destijds 50-60 euro hebben neergelegd voor die game, nog steeds die DLC niet gratis kunnen downloaden, terwijl je (in ieder geval in de USa, weet niet of het ook in Europa is uitgekomen) ook een classics versie hebt met alle DLC inbegrepen, voor midner dan 20 euro(!)
    Na 1-2 jaar zou de DLC gewoon gratis moeten zijn.

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Had voor het origineel 150 gulden betaald. Zou misschien zelf 60 euro over hebben voor de DLC versie als je challenges online co-op kunt spelen.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  6. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Beter kan je 'm voor PC halen, 16 player coop _O_

7. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik weet het inderdaad nog goed. 150 gulden en als je geen expansion pack had, die had ik al van Donkey Kong 64, dan kon je slechts maar een klein gedeelte van de game spelen. Dus die moest je ook nog kopen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En je kon dan niet eens full screen spelen ;)

9. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik vind van wel, ik kende hem nog van op de pc maar op de 360 vind ik hem ook goed spelen. Het is dat ik even te weinig (P) heb en nu in de proefwerkweek zit anders had ik hem meteen aangeschaft.

10. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Over een paar weken is hij er ook nog gewoon hoor :)

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Snap ik ook wel :lol:. Bedoelde alleen dat ik hem nu aan het spelen was als ik geen proefwerkweek had.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Het was ook sarcasme ;)

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Screenies time!

Carrington Villa. _O_

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ziet eruit als een pc game van 10 jaar geleden

15. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Het zit dus zo:
    Nintendo - toenmalig eigenaar van Rare die die game hebben gemaakt en zij eisen over Goldeneye nog steeds het alleenrecht
    Microsoft - Huidig eigenaar Rare, wil als deze game komt dat zij hem uitgeven aangezien het origineel door een door Microsoft gekocht bedrijf is (RARE).
    Activision - Rechten van huidige James Bond, zou graag een remake maken maar helaas: Microsoft en Nintendo willen dat dus weer niet.

Helaas. Zit wel te wachten op een nieuwe Bond game. QOS was tof.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel nog regelmatig Halo 1 en de graphics zitten ongeveer op hetzelfde niveau, dus dat maakt mij persoonlijk weinig uit. Als je het teveel zou oppoetsen dan zou het weer een gedeelte van zijn charme verliezen, hoe vreemd het ook klinkt.

Ik was alleen meer een Goldeneye iemand dus voor mij heeft dit spel niet zo heel veel waarde, twijfel nog of ik hem ga halen.

17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En speelt als de beste game ooit.

We're taking over!!

18. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.716
    Risk: Factions screens:

Ziet er een beetje te cartoony uit voor zo'n serieuze game. :mad:

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Cartoony snap ik wel dat zal wel iets aantrekkelijker voor het grote publiek zijn of zo maar ik vind wel iets te cartoony.

Naja tis Risk. Eerst reviews zien hiervoor.

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wauw, ik wil een 'Wie is het' maar dan met avatars. Lijkt me best geniaal. 8) En dan online kunnen spelen met z'n 4e. _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina