Borderlands [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 28 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Jah, met een beetje moeite.

Er is een 5-10% kans in PT2 dat een claptrap je inplaats van een Grenade Mod een SDU geeft. Je kunt dus de repairkit pakken, langs een save paal lopen en dan inleveren, krijg je een nade mod dan ga je naar dashboard (dus je saved niet dat de Quest complete is) en doet dit todat je wel een grenade mod krijgt.
    Claptraps tot en met Earl's hebben die kans. Krom, Flynt, Old Haven en Crimson Fastness geven niks meer.

Maximaal te behalen bagslots is 57 zonder modden, 63 met Zombie DLC.

2. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kreeg net die Millionaire achievement terwijl ik maar 500.000 heb ofzo :+

3. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Je moet 1 miljoen verdienen totaal. Je hoeft het niet bij je te hebben. :)

4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Waar en hoe krijg/vind ik in godsnaam betere wapens?
    Ik check alle boxes en containers en zelf bij bossbattles dropt ie vaak geen goeie wapens.

Ben nu lvl 28 maar moet 3 magazijnen als het ware leegschieten voordat ik een kil maak.

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het is misschien meer dat je te hoge levels probeert te killen, als enemies 2-3 levels hoger zijn dan pakken ze amper damage.

Maar ik heb nog wel een paar goede wapens rond jouw level, als je intresse hebt.

6. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja tis random he. Dat is het idee van het spel. Gewoon door blijven gaan en hoogstens vijanden 1, 2 levels boven je aanvallen.

7. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Dus het is toch een spel die het kopen waard is??

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Solo zit er ongeveer 40 uur in als je beide play speelt. Daarnaast kun je ook nog een co-op (offline en online spelen) en zijn er al 2 DLC pakketten te verkrijgen.

9. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    2 al :eek: ik heb er maar 1

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Voor wapens moet je altijd de stores checken. In playtrough 1 vind je steeds betere wapens gebaseerd op de locatie(stores die je later tegenkomt zijn bijna altijd beter). In playtrough 2 zijn ze allemaal het zelfde en hangt het af van je lvl.

Welke class heb je en welke wapens gebruik je trouwens?

11. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend en ik spelen al vanaf het begin samen Borderlands, wij zijn nu lvl 47 en hebben vorige week de 1e DLC gekocht en uitgespeeld, echt een goed dlc! harstikke veel plezier aan beleefd :)
    Nu zaten we te twijfelen, om de 2e DLC ook te kopen, en daar door te levelen naar 50. Is Moxxi de moeite waard? graag jullie advies!

12. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Met 2de DLC kun je niet levelen!
    Is een soort arena met x aantal waves die je moet doorlopen, voor zover ik vernomen heb. Zonder exp points dus.
    Level 50 haal je redelijk snel nu. Paar missies doen of paar challenges voltooien, of wat zware enemies afmaken en de xp tikt hard aan.
    2de dlc kan leuk zijn in co-op, maar het is niet zo een story-achtige dlc als de eerste. De een vindt de 2de dlc leuk, de ander minder of niet. Zelf heb ik de 2de ook niet.

13. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Je moet echt kijken wat je leuk vind, de Moxxi arena is totaal anders dan het spel of de Zombie DLC. Het is niet meer dan 3 arenas en een klein circustent achtige hub met 3 vendors en een bank.
    In het algemeen vind iedereen de Moxxi DLC gewoon saai en veelste langdradig, je speelt in principe 20 keer de eerste round over en over. Ook komen de vijanden niet naar je toe maar moet je ze zelf opzoeken, wat eerder vermoeiend is dan leuk.

Je krijgt wel 2 extra talents points en de optie om een bank te kopen (9,999,817$ voor 42 slots SDU).

Zelf ben ik toch wel groot Borderlands fan en ik vond de DLC echt waardeloos, niet zonde van het geld maar heb er niet echt plezier aan gehad.

14. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Precies mijn mening. Die 2e DLC is het niet waard. De 1e op zich wel, maar ik wacht wel op een DLC die de levelcap ophoogt en ga Zombie island ook doen. Komt die niet, dan niet ;)

Wat overigens niets afdoet aan Borderlands zelf, echt de verrassing van 2009!

15. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Ik moet toch zeggen dat ik ik het niet eens ben met de rest, Ik miste in Borderlands toch egt gewoon een uitdaging. en Madd Moxxi is precies gemaakt voor de uitdaging, ik had ook liever een level 50 instance gehad die ik ongelimiteerd online kon blijven raiden, maar ik heb wel plezier gehad van Mad Moxxi.

EDIT: Als iemand toevallig ergens een Hyperion Reaper tegenkomt heb ik wel interesse!

16. FlyingSaucer xI

FlyingSaucer xI Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pardon? Je krijgt geen xp? weet je dat wel zeker? want in de arena's in de main game krijg je wel xp..

17. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Wtf, is die 2e er al :p binnenkort downloaden dan:)

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, je krijgt geen xp. Maakt ook weinig uit want iedereen zit al lang op lvl 50.

19. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
    Ja iedereen zit op level 50 en niemand maakt nieuwe characters aan.

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    waarom niet? ik zit nu ook in m'n 2de PT met mijn Lilith(eerst Roland gespeeld) en het bevalt mij veel beter :D

en ik ga hierna miss Mordecai ook nog naar 50 lvlen(srry Dr0kz)

PS: nogsteeds niemand een Hyperion Reaper tegengekomen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina