Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Magneto 360, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Lol! Dat is echt het standaard antwoord van Microsoft en zegt helemaal niets.
    Vanaf het moment dat ze zouden zeggen dat over 6 maanden de nieuwe console uitkomt, wordt er tot die tijd geen enkele xbox meer verkocht!

We hadden bijvoorbeeld ook: "er komt geen xbox met hdmi uitgang" en "er is op dit moment geen noodzaak voor 1080p games, omdat 720p hoog zat is" of "er komt geen mogelijkheid om games vanaf de harde schijf te spelen"

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  2. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging even googlen, en je hebt gelijk. :+ Ach, ik verwacht hem in ieder geval niet dit jaar, vanwege Natal.

3. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ze zouden ook gek zijn inderdaad als ze voor Natal een nieuwe xbox uitbrengen, zonder te weten of Natal een succes wordt of niet:+

4. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb net een nieuwe xbox elite gekocht (oude xbox uit 2006 is gisteravond overleden). Nu moet ik alleen nog even wachten op een datatransfer kabel voor mijn hdd. Kan ik de oude 20 gig hdd gewoon in de nieuwe elite stoppen tot die tijd? Ik neem aan van wel, maar dacht vraag het toch even voor de zekerheid. :)

5. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
  6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    grappig, want ik verwacht m juist met Natal ;

Natal zou n enorme boost zijn voor de lancering van n nieuwr xbox. Het verbaasde me zeer dat Natal op deze xbox zal werken.

7. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Juist niet. De huidige Xbox 360 bezitters gaan Natal aanschaffen, de mensen die nog geen Xbox 360 hebben schaffen er misschien eentje aan vanwege Natal. Op het moment dat de verkoop van Natal afneemt zullen de geruchten voor een nieuwe Xbox op gang komen.

Natal trekt klanten, en de nieuwe Xbox trekt klanten. Naar mijn mening zal het niet slim zijn om dit te combineren.

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik heb vandaag een nieuwe HDMI kabel binne gekregen van HDGear. Het zijn 1.4 kabels. Ik heb dus iets raars als ik deze aansluit op me xbox. Ik kreeg toen ik me xbox opstarte een kapot klein beeld. Ik dus naar me instellingen. Kan ik bij me HDTV instellingen ineens allerlei PC resoluties kiezen. Ik deze op 1920 x 1080 gezet en dat gaat goed maar ik heb helemaal geen geluid door deze HDMI kabels. Hoe kan dit en hoe zit dat dat ik ineens zoveel resoluties kan kiezen op mijn FULL HD Philips TV

het gaat om deze kabels

http://www.ibood.com/nl/nl/product_..._HDMI_v14_Kabels_2_meter_Gold-Plated_DuoPack/

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik zag dat, na mijn vorige abbo verlenging, de status weer op automatisch vernieuwen stond van mijn live abonnement. Dus ik wil het weer terugzetten naar normaal, net zoals ik het de vorige keer deed, en dat kan gewoon niet meer :mad: Dus ik neem aan dat je nu weer de helpdesk moet bellen? Want anders laat ik het maar gewoon zo.

10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    ik zou het zeker niet zo laten! Bellen en stoppen, want t is veels te duur!

Op internetbetaal je ongeveer €36 voor een jaar xbox live en absoluut legaal.
    Kijk maar s op gamehubs.com

http://www.gamehubs.com/C/Game Accessories/XBOX 360

Laatst bewerkt: 13 jan 2010
  11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Cookie, kan het zijn dat je gewoon naar de 'My account' sectie bent gegaan en daar bij de openingspagina (Account summary) gewoon hebt gekeken? Daar staat nl. juist dezelfde opsomming met Automatic renewal ON, echter kan je die daar niet aanklikken. Je moet links op Membership level klikken, en dan zie je hetzelfde, maar met de mogelijk om hem te togglen tussen in/uitgeschakeld. Althans zo gaat het toch nog steeds bij mij...

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Kerel, ik weet :+ Ik heb een paar maanden terug met de helpdesk gebeld om de CC gegevens te wissen en over te gaan op de codes. Daar heb ik ook nog een bevestiging van gehad via de mail maar alsnog staan mijn CC gegevens nog in mijn profiel terwijl die volgens hem gewist zou worden. Ik had mijn laatste abbo via ebay voor 33 euro.

Als ik naar my account ga en vervolgens kies voor membership level en klik op de "on status", dan kom ik op een pagina met allemaal voordelen van live maar nergens is er de optie om het automatisch verlengen uit te zetten. Via enkel my account kan je er inderdaad niet eens op klikken.

Edit:// Ooooh, je moet eerst 34x op volgende klikken, zeg dat dan :+ Maar thnx iig, ben ik daar ook weer van af.

13. Simoncmon

Simoncmon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

Ik heb mijn 360 op een monitor aangesloten door middel van HDMI (full HD).
    Soms als ik de monitor en de 360 opstart dan ziet mijn monitor de xbox niet, 'no signal'. Als ik dan aan een paar kabeltjes ruk en alles weer opstart doet ie het wel weer, maar dit lijkt me niet normaal...
    Wat is dit en hoe op te lossen?

thnx

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Tja, 3 mogelijkheden:

- de kabel is een beetje stuk
    - de hdmi output vd xbox is niet goed
    - de hdmi input van t scherm is niet goed en de hdmi handshake loopt niet lekker.

Een andere kabel kopen kost je maar een tientje.

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  15. Simoncmon

Simoncmon Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar die kabel was nieuw, nog geen maand gebruikt.

16. laxx

laxx Member

Leuk Bevonden:
    0
  17. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  18. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
  19. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een vraagje, ik heb net een HDMI kabel gekocht voor m'n xbox om er vervolgens thuis achter te komen dat ik geen hdmi aansluiting heb op m'n xbox, ik heb mijn 360 vanaf de release dag en wist helaas niet dat, dat dus blijkbaar niet standaard is.

Mijn vraag nu, m'n hdmi kabel kan ik dus duidelijk niet gebruiken maar ben ik nu gewoon de sigaar tenzij ik een andere xbox koop of voldoet een andere kabel? (component dan of vga gok ik?)

En evt. al zou ik een andere kabel kunnen gebruiken..is het misschien aan te raden een nieuwe xbox te halen (ivm hardware, of verschil tussen hdmi en vga noem maar wat). Ik heb verder wel de optie om een nieuwe xbox te kopen,

Iemand tips? :+

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik begrijp je probleem niet helemaal. Waarom heb je de hdmi kabel gekocht?

Misschien heb je een hdtv gekocht? Dan kan je gewoon de componentenkabel (die met 5/6 tulpjes. 3 voor het beeld rood groen en blauw en 2 voor het geluid, wit en rood. De gele gebruik je niet).

Die kabel zat bij de xbox meegeleverd. Het verschil tussen componenten en hdmi is niet groot wat beeldkwaliteit betreft.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina