[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Misschien wel 13 in een dozijn, maar slechts zeer weinig van die films zijn echt goed. Door de acteurs hoop ik dat dit een van de weinige pareltjes is.
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net The Stepfather gekeken. Erg voorspelbare film, verder niet beter dan alle andere doorsnee horror/thrillers. Niet heel veel speciaals maar wel een leuk vermaak deze film.

    7/10
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    net weer is i am legend op hd stream via xbox :cool:
    ach blijft wel een aardige film, begin scene vind ik wel heel vet met die mustang vol door leeg new york crossen *)
    einde vind ik eigenlijk beetje jammer .. past niet zo goed bij de film
    die hond is wel lief :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het was gewoon een geweldige film totdat:

    Die hond doodgaat.

    Daarna ging het allemaal snel bergafwaarts.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    Avatar 3D

    Die film was freaking awesome. Een van de mooiste die ik ooit heb gezien. Echt fantastisch.
    Alleen dat 3D keek in t begin een beetje kut..ik at links in de hoek en ik had er wel een beetje last van in mn ogen. Na een uur pas merkte ik t niet meer, maar zodra ik hem afdeed keek het veel lekkerder.
    Ook kwamen er veel dingen nou niet echt op me af, hoe kan dat en dat je er toch wel een beetje last van hebt? en hoe zit het met mensen die al een bril dragen? Bril over bril ofzo?
    Verder echt een schitterende film.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mee eens. :)

    De scènes die laten zie hoe

    onze held overleeft in New York vind ik het tofst. Shoppen, huis onderhouden, tegen zichzelf praten, de radio-uitzending doen.

    Wel jammer is, dat het boek zo ontzettend anders is. I Am Legend leent meer de titel en setting van het boek, dan dat het echt een verfilming is. Doet niets af aan de film zelf, maar met het boek in het achterhoofd is het een beetje jammer. Het boek heeft zo veel meer diepgang en een ontzettend interessant plot. En de titelverklaring is _O_.
     
  7. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Dat vond ik idd ook beetje tegenvallen hoe weinig er echt uit het beeld naar je toe kwam zeg maar, dat was maar zelden terwijl voor de film bij zo'n trailer van een of andere film het de hele tijd bijna het geval was, een of andere animatie film weet niet meer hoe die heet:) had het 3d gebeuren bij deze film hoger ingeschat door al die positieve reviews etc maar was alsnog wel vet.
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Uhm, het was juist goed dat ze erg geen gigantische gimmick van gemaakt hebben. Als je contant wordt geconfronteerd met allemaal rotzooi dat op je afkomt dan denk ik niet dat je je nog echt goed kan inleven in zo'n film. Dit was allemaal wat subtieler en ik vond het daardoor juist een goed gebruik van de techniek.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Alice in wonderland is dat. Die word echt gemaakt voor het 3D. Daar ga ik denk ik wel heen. Die kan die zo naar je toekomt was lache :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daar ben ik ook echt benieuwd naar. Alice + vage shit in 3D = win. :D
     
  11. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    mja ik had verw8 dat je die wereld echt om je heen zo gaan zien ofzo dat je er echt in zou zitten terwijl ik dat nu alleen had bij die stukjes in de zalen waar allemaal rijen met mensen zaten wat wel heel vet was, maar die hele wereld vond ik niet zo super speciaal en vrij "plat". don't get me wrong vond het alsnog wel mooie film enzo met 3D maar me verw8ingen waren natuurlijk heel hoog opgelopen na reacties van mensen dat dat 3d zo ongeloofelijk mooi was etc.
     
  12. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Het idee van 3d is ook niet dat je het om je heen ziet, dat is retarded. Je ziet juist diepte. Ik vond het echt bizar dat je de mensen op het scherm zo zag. Het leek net of ze daar echt stonden, omdat je ook de diepte zag.
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    net 'Grave of the fireflies' gekocht bij mediamarkt Rotterdam voor 6,99.
    Zo maar is kijken,ben benieuwd!
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zakdoekjes bij de hand?
     
  15. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ja is het zo erg :D
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Die heb ik ooit ook in m'n handen gehad in de winkel, maar uiteindelijk niet meegenomen! :eek: Weet dat het een goede film is (volgens IMDB), dus zeker nog 's bekijken dan Delphiki?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Smokin' Aces 2: Assassins' Ball

    Lol totaal geen logica in de film (wtf @ de titel ook), personages die helemaal geen diepgang hebben en ook dood gaan op het een of andere moment. Deel 1 was gewoon een toffe film. Maar dit was gewoon een standaard B-film. Lol op het einde ook als ze buiten staan. Duidelijk een filmset. Veel films zie je dat niet maar hier was het overduidelijk.

    4/10
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Goodfellas gezien. Spreekt voor zich denk ik :cool:
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ja, en gelijk alle andere Ghibli's want ze zijn allemaal top! _O_
     
  20. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    The Incredibles

    Erg leuke film van Pixar, zoals de rest van ze :) .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina