[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Sound

Sound Iwrestledabearonce

Leuk Bevonden:
    0
    Kan nog wel wat makkelijker hoor. gewoon meteen al een portal openen en zelf de robot die kant op lokken dan heb je alles tenminste al voorbereid zodra hij op de grond beukt. verder is het ook handig om als ie dan in het rood rond gaat slingeren ergens vlak naast de ingang van de arena zelf in een hoekje te kruipen, dan raakt ie je niet.

Moet even in het algemeen zeggen dat erg veel mensen zich toch schuldig maken aan lichte spoilers zonder het te verbergen. ik zie vaak mensen iets roepen over "ik ben nu in level x waar je baas y hebt in locatie z etc etc" voor mij zijn dat toch soms al spoilers.
    ben misschien nog niet echt lang genoeg actief hoor hier, om er iets van een mening over te vormen, maar is het niet zo dat je openbare opmerkingen beter kunt beperken tot algemene opmerkingen, discussies of gameplay tips?

EDIT: gaat niet over jou Sjorrit, JIC...

2. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bosses zijn redelijk nog spoiler proof om fftjes een woord te noemen ;)
    Maar wat wij volgens mij (en ik hoop dat ik hier voor meerdere spreek) bedoelen is dat de puzzels in darksiders een beetje geheim blijven. Het is namelijk het tofst als je zelf achter de puzzels komt. Dat is namelijk het echte element van de game.

3. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het een goed spel.

Ik verwachtte er niet veel van, maar vind het toch wel erg mooi. Leuke graphics (niet EXTREEM mooi, maar wel zeker mooi), de gameplay is typisch hack 'n slash maar met redelijk wat wapens en andere customisable elementen, veel moves, een aantal tributaire elementen uit andere spellen wat ik heel vet vind (bijvoorbeeld dat je een nieuwe "heart container" krijgt en dan in een blauwe portal stapt om uit de dungeon te teleporteren na een eindbaas; Zelda anyone?), en het is verassend leuk, terwijl ik eigenlijk niet zo'n enorme hack 'n slash fan ben (vind het op zich wel leuk maar wordt meestal snel saai - deze game totaal niet).

Heb net de eindbaas van de 2e dungeon neer.

4. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem net binnen bruut spel zeg.

Alleen die frame drops mogen ze wel viksen das een beetje jammer.

5. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net uitgespeeld jammer genoeg :'-(

Was een erg vette game die me nog lang zal heugen. Ik kijk nu al uit naar deel 2!

6. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog totaal geen last van gehad... Clear je cache, install to hard drive desnoods? (heb ik niet gedaan, en toch nog 0,0 last gehad van framedrops... ja af en toe voor een cutscene)

7. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Oke doen ik even *)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf hem geweldig vinden. _O_ Heerlijk zeg. Tijd geleden dat ik zo'n game heb gespeeld, het heeft alles wat ik vet vind. Platform-element(de nostalgische double-jump waarbij het niet uitmaakt waar je in de sprong A drukt), puzzle-element en natuurlijk de hack 'n' slash, die me absoluut meevalt. Had hem veel saaier verwacht. Heb nu, als er tegenstanders komen, nooit het gevoel dat ik geen zin heb om tegen ze te vechten. Dat terwijl er toch vaak tegenstanders langskomen. En het stijltje is ook top, hoe War bijv. 'dashed' vind ik er zo vet uitzien.

Zit nu net voor Griever, heb die race met Ulthane net gehad.

9. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bugje in spel of snap ik het niet?
    Op een gegeven moment kun je in het spel targets 'locken' en vervolgens 'schieten'. Vreemd genoeg wil het bij mij niet lukken om de targets te 'locken'. Dit heb ik eerder gehad bij het vlieg level, nadat ik het spel volledig opnieuw opgestart heb (xbox uit en weer aan) werkte het locken wel. Meer mensen dit probleem? Vind het een klein beetje frusterend aan het worden.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Geweldig stuk vond ik dast. Adrenaline tot en met. En de character design van ulthane is geweldig!

11. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je erbij zegt welk wapen. Je kan met de crossblade targets lockend dmv. rechts stick indrukken (komt dan een vizier op het scherm) en Left Trigger en vervolgens over vijanden heen gaan met je vizier, om de vijanden komt dan zon vierkantje oid.

Ik heb nog niemand gehoord over een target bug dus ik denk dat het aan jezelf ligt.

12. Soulfly_3

Soulfly_3 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, het ligt dus aan mezelf. Het gaat over de crossblade en ik heb totaal niet begrepen uit het spel dat ik de RS moest indrukken... |:-
    Ach ja, heb ik voor niks een half uurtje zitten te klunzen om de eerste gate met de crossblade te openen. Mij was het gelukt om deze via de muur omhoog te ketsen en zo ging de duur open 8) Maar daarna lukte dat trukje niet meer.

13. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    pff wat n k*t robot, ik doe toch nog iets verkeerd, ik kom niet hoog genoeg, ik heb nog geeneen hit gemaakt bij dat ding... help!

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Als je de trigger ingedrukt houd laat je de portal op en kom je met een hogere snelheid uit de portal. Dus RT ingedrukt houden voor een paar seconden, en dan pas de portal neergooien. Als het goed is vlieg je toch een aantal meter uit in de lucht. Ik had dat ding in 1x dood :confused:

15. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0

Cache opschonen en installeren op Hard drive maakt niks uit.

Blijf de hele tijd lijnen zien in me beeld heb gewoon een HD tv.

Jij bent zeker nog niet voorbij het begin filmpje :lol:

16. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja. Deed me trouwens ook een beetje aan LOTR denken (Gimli vs Legolas). Wel leuk bedacht.

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn, zit vast bij Boss 4

Die vette teleporterende spin. Heb haar al zo vaak geraakt en zelfs twee keer mijn chaos form erop leeg geklopt, maar dood gaan ho maar. ik mis iets ben ik bang...
    Wat ook niet helpt is dat je dodge niet ver genoeg komt om onder haar uit te dodgen...
    Meest irritante fight tot nu toe, niet gewoon moeilijk, maar wel irritant :eek:

EDIT:
    DAMN, kan ook niet weg uit het level ? je bent er nl ingeteleporteerd? En er is geen Vulgrimm ?? Damn, wilde een extra healing item halen...

EDIT2:
    Tips welkom, ik heb echt geen idee hoe verder te komen :eek:

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  18. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vond deze ook wat lastiger.. met je grappling hook moet je je aan haar vastklampen en dan hakken. dan begint ze te teleporten. op dat moment lockt ik niet meer op haar maar blijf rondrennen en dashen, de meeste keren mist ze je dan. als ze dit , ik geloof, 4x heeft gedaan staat ze stil, op dat moment heb je even de tijd om je hook te gebruiken en te hakken, tip blijf zoveel mogelijk in het midden zodat je sneller bij haar kan zijn en je niet de hele kamer door hoeft. daarna krijg je die oranje orbs waar je jezelf naar toe kan trekken en dan met B is het over..

19. TweaK

TweaK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga nu beginnen aan de 3e dungeon... dus shush. :cool:

20. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Thanks. Dus als je steeds teleport alleen maar blijven ontwijken en haar meppen als ze op de grond staat? Hmmm, ik heb haar zelfs 2x met choas form gemashed, maar no go. Die orbs heb ik nog niet gezien, dus dan ben ik nietr ver genoeg geweest, oeps ;)

Ben nu net even met avatar begonnen, morgen weer verder met DS!

Deel Deze Pagina