Fifa 10 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 15 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meowth

Meowth Guest

Omdat ik een stathoertje ben.

2. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Zozo, zelfspot. (Je hebt idd gelijk)

3. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hou die stats dan voor jezelf aub !!

en open een zelfbevrediging topic in de green mile
    Ik wordt een beetje moe van die gasten die zich zelf zo goed vinden. Een ander moet je goed vinden. En al dat gelul dat je er zelf niet over begint moet je bij mij ook niet mee aankomen. Je bent zo doorzichtig als wat. Ik ga en kan niet zeggen dat je vals hebt gespeeld, want dat heb ik niet mee gekregen. maar om elke keer een publiciteitsgeile post neer te zetten is zeker niet de manier om goodwill te kweken onder de forumleden hier, en dat maakt je natuurlijk ook niet uit.

Nou geloof mij maar, jij vindt het heel erg belangrijk hoe mensen over jou denken. en dat is nou zo'n zwak punt van een mens dat je nooit geen echte winnaar zult zijn !

Maar natuurlijk zoals ieder mens kan je veranderen, dus probeer niet meer van dat haantjesgedrag neer te zetten, maar postitieve posts aub

4. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs: :+

Ik won van hem voor een toernooitje, je had em moeten horen door z'n headset. Heeft de hele wedstrijd aan een stuk door met k.anker lopen schelden. Zegt genoeg imo :emo:

5. Meowth

Meowth Guest

Jorrit, potje? :D

E: Positiviteit.

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2010
  6. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Zal ik het dan maar voor je zeggen?:emo:

7. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand de exacte datum van Ultimate Team. Ik wacht eigenlijk op Ultimate Team want Fifa 10 online zijn alleen maar boosters.

8. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Selecteer ik iemand van spelniveau 1, (ik ben zelf niveau 2) en blijkt hij 130.000 fifa punten te hebben (geen idee wat dat is) en speelt hij mij helemaal van de mat. Dat was zeker geen niveau 1 iemand. Hoe kun je dat niveau dan omzeilen?

9. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vraag maar aan Meowth. ;)

10. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Dat waren dan geen skill points, maar andere punten. Dat zijn punten die je iedere wedstrijd krijgt. Meestal rond de 30. Hij kan ze ook in fifa 08/09 gehaald hebben.;)

Weet niet of jij ook nog 09 ofzo gespeeld hebt? Dan zul je vast ook wel een aantal punten hebben.

11. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hehehe dus dat heeft iets met die cheats te maken? Dan weet ik dat en leave ik zo'n game gewoon. Trieste figuren.

12. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Prima, maar heb vanavond geen tijd meer. Voeg me maar toe als je wil spelen, en graag niet weer de hele tijd dat gek.anker. Af en toe schelden maakt me geen zak uit, maar zoals jij tekeer ging was niet echt normaal meer ;)

13. pkager

pkager Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen fifa 10. Ik ben bij 2005 gestopt ofzo maar hoorde zulke goede recensies dat ik deze weer gehaald heb. Een fantastisch spel. Jammer dat er online altijd mensen zijn die dat moeten verzieken.

14. Meowth

Meowth Guest

Get your facts right, dat zijn credits, daar kon je je poppetje mee aankleden met fifa 09.

E: Heb mezelf een ander woordje aangeleerd, Jorrit. ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2010
  15. Alpine

Alpine Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Die punten die je ziet hebben geen moer te maken met je skill level.
    Hij kan ze evengoed bij NBA,Madden,Tiger Woods etcetera hebben gehaald

16. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal hoog tijd worden dat er een zwarte lijst komt op dit forum van vloekende, scheldende, iritante, leavende, publiciteitsgeile mannetjes.

Die gaan maar lekker tegen elkaar tieren/voetballen

voor alle duidelijkheid: Er sterven heel veel mensen aan k.anker/tering/tyfus ed.

en ooit komt het bij jezelf in de familie voor( ik hoop het niet) maar neem van mij aan dat je dan spijt krijgt van dat oerstomme gedrag, tenminste als je een geweten hebt.

En beroep je niet op de wet vrijheid van meningsuiting want dan ben je nog veel veel triester

voor iedereen : Stop met die ziektes te roepen, je weet niet wat je zegt !!!

17. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Echt? Dacht alleen bij fifa..

18. Meowth

Meowth Guest

Heb genoeg met die ziekte mee gemaakt, 4 of 5 familieleden eraan overleden, dus ik weet wat ik zeg. Heb het mezelf nu ook afgeleerd. :x

19. mk katti

mk katti Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    keurig, en volhouden :thumbs:

20. BoemBoemTheo

BoemBoemTheo Guest

Volgens mij ben je wel een overgevoelig mannetje, niet? ****** ligt nou eenmaal lekker in de mond en ik zal er ook zeker niet mee stoppen om het te gebruiken omdat er wat mensen dood aangaan. We gaan allemaal een keer dood, wanneer en hoe is niet relevant. En ja, ook mij heeft het me familie gekost, maar als ik tegen de paal aan schiet voor open doel dan heb ik daar geen flashback bij als ik erbij vloek.

/Mod Je moet hier sowieso niet flink gaan vloeken, dus aub ga weer terug ontopic. - Matrix

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina