Je grootste miskoop

Discussie in 'Algemeen' gestart door DFC _ Ilja, 14 jan 2010.

  1. Vallandu

    Vallandu ***

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was na de eerste 2 steden al uitgekeken op het spel, met moeite de verhaallijn uitgespeeld8)
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Halo 3... al had ik die geleend van een vriend

    &

    GTA IV ... San andreas was zoveel beter..
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    True that GTA SA beter is dan GTA IV.
     
  4. nals

    nals Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn grootste teleurstelling is GTA IV.
    Ik had er veel meer van verwacht. en dat komt vooral omdat ik GTA SA helemaal kapot had gespeeld. En een van de grootste missers vond ik toch wel dat er geen vliegtuigen inzaten.
     
    Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  5. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    het ziet er ook heel vet uit, ik vind het alleen retesaai om in iedere stad weer precies hetzelfde te moeten doen

    aan allen hierboven. wat was er dan zoveel beter aan San Andreas? ik vond IV echt geweldig. wat n sfeer
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Voor mij was de grootste domper dat er helemaal geen fun factor in GTA IV aanwezig was, alles vond ik gewoon te realistisch. In Vice City en San Andreas kon je lekker rond cruisen, gebouwen oprijden, beetje stunten en aankloten. In GTA IV kreeg ik dit niet voor mekaar. Daarnaast waren de missies in SA en VC vele malen diverser dan in IV. Veel van de missies waren enkel missies waarin je van A naar B moest rijden... Om nog maar niet te spreken over die irritante telefoontjes om te vragen of je wilde gaan drinken of biljarten, ik wilde gewoon het spel spelen :x
     
  7. ThomasR

    ThomasR Active Member

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    2
    1. Hour of Victory (denk niet dat ik dat hoef toe te lichten)
    2. Halo3 (niks nieuws onder de zon)
    3. The Outfit
     
  8. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Forza3. Forza3 mag niet eens in de schaduw staan van Forza2.
     
  9. Grapefruit

    Grapefruit Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Guitar Hero IV

    Heb €100,- betaald dan is het sowieso al een miskoop.
     
  10. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Soul Calibur IV..Ik ga echt nooit meer een fighter kopen 8)
     
  11. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.034
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Echt? Enigste fighters die ik tof vind zijn DBZ en Def Jam maar SC IV vond ik stiekem toch wel erg leuk. Vooral Taki was tof.... :+
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Crackdown, al was het een ruil.
    Dead or Alive 2, al probeer ik hem te verkopen (niet van mij kopen, is een ruk game)

    Me Wii, ik speel er graag op maar het is totaal niet verslavend, me xbox heeft minstens 100x zoveel uur gedraaid dan me wii.

    De spellen Zelda, Super Smash Bros Brawl, Mario Galaxy en Wario ware Smooth Moves waren allen leuke spellen maar zijn naar speeltijd ook het geld niet waard.
     
  13. Hunt3r 410

    Hunt3r 410 Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    45
    1.nintendo ds 3 weken later alweer verkocht
    2.fifa 07 (kocht me xbox samen met dat spel en ik dacht heb ik wel de goede xbox gekocht?
    3.dead or alive 4(geweldige graphics alleen de achievements daar word je neit goed van)
     
  14. Commander J

    Commander J Active Member

    Berichten:
    237
    Leuk Bevonden:
    0
    Crackdown?! Ik vond dat juist een onwijs toffe game8) Wat vond je er niet leuk aan dan?
     
  15. ICON

    ICON Member

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    crackdown is geweldig! ben benieuwd naar deel 2
     
  16. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    das idd niet echt een vet spel. terwijl ik me met 3 wel behoorlijk vermaakt heb.
    bbij mij is het splintercell double agent (of zo iets) maar gelukkig wel 2e hands dus dat scheelt
     
  17. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Onderbouw je stelling is met een argument?

    Mijn miskoop ooit is Far Cry 2, totaal niet mijn game. Een hele persoonlijke miskoop dus, geen pauper game of zo.
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, kan me op de 360 maar weinig miskopen herinneren. Ik heb denk ik niet zulke hoge eisen ofzo. :+ Vond zelfs Condemned en Ninetynine Nights vet(zijn nog wel eens bekritiseerd).

    Misschien dat ik dan toch maar voor GTAIV ga, vond de game wel redelijk maar ben hem kwijtgeraakt. 8)
     
  19. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het een zwakke game, zeker omdat forza2 zo goed was dat 3 er niet bij in de buurt komt. Een miskoop is ALTIJD persoonlijk, over smaak valt immers niet te twisten.
     
  20. Ch®is

    Ch®is '

    Berichten:
    1.190
    Leuk Bevonden:
    70
    Klopt over het persoonlijke aspect, maar het kon ook zo zijn dat je wat aan het licht bracht waar ik nog niet over gedacht heb over/in Forza 3. Al heb ik daar zelf ook wel een paar aandachtspuntjes bij, maar het is zeker niet zo dat ik het een slechte game vind vanwege die aandachtspuntjes.
     

Deel Deze Pagina