dan stel ik ronde 1 wel uit tot vrijdag maar absoluut niet langer goed gespeeld melk ik werd te ongeduldig laatste ronde
Nukem, ik kan eigenlijk alleen vanavond nog, want morgen een verjaardag en vrijdag niet thuis. Hopelijk gaat dat nog lukken?
blijkbaar toch niet zo veel animo voor een online toernooi denk dat we het kunnen afblazen en wachten tot alles weer hyped is met SSF4
Het is misschien leuker als we dan teambattles organiseren waar we het gezamenlijk gaan spelen tegen anderen mensen over de wereld.
Tja, ik kan vanaf vandaag in ieder geval tot maandag niet meer mijn eerste potje spelen, maar heb naar mijn mening genoeg pogingen gedaan om op tijd te spelen. Vind het wel een beetje raar dat mensen zich opgeven voor een toernooitje om daarna niets meer te laten horen. Er zal waarschijnlijk een goede reden voor zijn, maar goed. Dit is nu al de tweede keer dat een XBW toernooitje waar ik aan mee wil doen niet van de grond komt. Jammer dus, het kost maar 5 minuutjes voor een potje (FR withdrawn)
Op DG Events komt er ook een SF4 toernooi Meer info op http://dg-events.eu/nieuws.php?disp=nieuws&id=144& Er komen veel mensen, wordt echt vet!