Battlefield 1943 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Distoration, 13 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.070
    Wel eerst op B drukken natuurlijk, anders kom je dat vliegtuig niet uit :p

Als je trouwens gigantisch hoog vliegt, en dan op het allerlaatste moment eruit springt en meteen je parachute opent, dan kun je redelijk lang 'zweven' ;)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dus B en dan direct A indrukken of inhouden?

Heb dat echt al eens geprobeerd, maar gek genoeg viel ik nog als een baksteen uit de hemel.

Ben weer veel met de game bezig, en zie nu kans mijn aller eerste arcade game ooit op 200/200 te krijgen. Op mijn vorige account helaas niets. :+

3. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070

Je hoeft A niet ingedrukt te houden. 1x drukken is genoeg. En kan ook op het allerlaatste moment, als je vlak boven de grond bent (is soms wat veiliger dan wanneer ze je een kwartier lang zien zweven ;) )

De achievements voor deze game zijn idd erg makkelijk. Ik ben sowieso geen achievement-hunter ofzo, maar deze kwamen eigenlijk gewoon allemaal vanzelf, en dan speel ik nog maar als 1 klasse.

4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Hey bedankt, zal dat morgen eens proberen.

Persoonlijk speel ik zelf alle klasses wel in een potje.
    Doe het toch voor de lol en niet perse voor een goede score, maar misschien dat er met Bad Company 2 wel weer verandering in komt. Met deel I heb ik destijds ook grijs gespeeld en speelde ik in 7/10 om de eerste drie plekken. :9

5. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Komt regelmatig voor dat je parachute niet open gaat, dus is beetje vaste prik geworden om eerst B te drukken, en dan paar keer op A drukken totdat je zeker weet dat het gelukt is..

6. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Jep, en je kunt het zien aan een icoontje onderin in je scherm*)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Dat zou inderdaad mooi zijn dat je het aan een icoontje kan zien.

Wel verrot dat die niet altijd open gaat, dat terwijl het eigenlijks wel zou moeten. =(

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Altijd spannend dat russische roulette met een parachute :+ Je kunt trouwens ook laag bij de grond vliegen en dan uitstappen, dat doe ik meestal omdat je vaak gewoon te pletter stort.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Ja, en dan verlies je punten.

Ik spring er meestal boven water uit, dan heb je nog kans levend de grond te raken. ;)

10. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    dat de parachute niet ineenkeer open ging zat ook all in BF2. Dus je zult het ook in BFBC2 verwachten;)

11. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.070
    Vandaag snel 3 potjes gespeeld, alle 3 op GuadalCanal, 2x 7-0 , en laatste potje had ik ook 7 kills, maar helaas 1x zelf dood, dus ik respawn op de basis, is eigenlijk al vrijwel het einde van het potje (en we verloren), maar ik plak snel 3 bommetjes op en auto, en rij richting de Outpost, onderweg beschoten door mannetje op heuveltje, maar ik reed door, en vlak voor outpost een jeep met 3 tegenstander erop, zij schieten op mij, ik jump eruit, laat bommen afgaan, 3 kills in 1x maar zelf ook dood :) Vrijwel meteen daarna was potje afgelopen. Lekker einde dus na eerst de hele tijd te hebben zitten snipen :)

Oftewel vandaag 24 kills, 2x dood :D Zaten ook weer erg mooie 'lange' snipes bij, wat toch nog steeds een heerlijk gevoel blijft geven :)

edit: Ow, wel weer een keertje gezeik met die hit-detection. Stond een mannetje achterop zo'n wagen te knallen met die machinegun, maar bewoog vrijwel niet. Heb hem minstens 3 keer een head-shot gegeven die niet geregistreerd werd (oftewel, 100% in mijn vizier, maar niet raak). Blijft toch irritant.

Laatst bewerkt: 12 jan 2010
  12. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Vandaag weer een potje van meer dan 1000 punten, maar dit keer had ik maar 26 kills.
    Het aantal kills is goed, maar eigenlijk weinig voor zoveel punten.

13. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    100ste potje vandaag gespeeld, wat gaat dat ook snel zeg:+

14. gaming4life

gaming4life yordi

Leuk Bevonden:
    0
    in 2 week tijd had ik al 200/200. Vet easy en sie sQuad achievement is volgens my glitchet want ik kreeg em zomaar terwijl ik bijna nooit in sQuads zat. Maar vlak na de 200/200 had ik geen zin meer in bf19438)

15. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    same here :) alleen ik heb nog wel zin :+

16. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou dit spel kan mij nog steeds beter plezieren dan MW2.
    Gisteren weer bewezen, was met phalanx05 mw2 aan het doen en we werden helemaal gek van die campers en glitchers dat we maar bf1943 zijn gaan doen, wat ons beide duidelijk beter beviel!
    Als 5 maart nou eens opschoot..

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Amen! Blijf het nog steeds de beste game van 2009 vinden :)

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Snap er nix van, net tot drie keer aan toe 1 mannetje in een tank die mijn tank elke keer met 1 schot zo goed als kapot schiet. Als ik nou de 3 keren van achteren werd geraakt was het logisch geweest, maar op een nauwe weg, waarbij we allebei met onze neuzen tegenover elkaar staan dus hij kon me alleen vanaf de voorkant raken.. Vaag hoor..

Meer mensen opgevallen dat de servers trouwens behoorlijk laggy zijn?

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.763
    Yes, gisteren eindelijk met wat mazzel de melee kill achievement binnen. Moest twee keer steken, maar die gozer, US Marine, keek maar niet achter om. Vlak daarna wel gekilled.

Nu nog twee achievements te gaan. 25 vlaggen en 100 matches. Geloof dat ik nog maar op zo'n 40-50 zit, maar misschien ook wel meer. ;)

20. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik was net ook een potje aan het spelen, en ik vond het echt onspeelbaar. Was niet echt hele erge lag, maar wel net op het moment dat ik iemand tegen kwam elke keer. Dacht dat het aan m'n verbinding lag, maar niet dus.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina