Ja, Panzer Dragoon Orta is echt vet. Ik heb een paar maanden geleden al mijn Xbox spellen verkocht, behalve Panzer Dragoon Orta. Dat is toch wel mijn kindje Heel jammer dat daar geen "next-gen" vervolg op is gekomen, maar de verkopen zullen wel niet hoog genoeg zijn geweest. Voor de 360 is er maar 1 spel dat ik altijd in mijn collectie wil behouden en dat is Eternal Sonata. De enige keer dat ik een RPG heb uitgespeeld. Man, wat vind ik dat een heerlijk spel. Voor de rest heb ik al een hoop spellen gehad op de 360, maar geen spellen die bij mij een speciaal plekje hebben ofzo.
Bedenk me net dat ik op de Xbox dit spel ook wel héééél vet vond: Terwijl The Return of the King maar beetje suf was.
Die hebben we thuis voor de PS2 Dat is zeker 1 van de leukste spellen die je in co-op kan spelen. En grafisch mooi en de sfeer goed
Ja, ontzettend tof spel. The Return of the King vond ik veel matiger, omdat de personages qua skills meer hetzelfde waren. In Two Towers had je gewoon drie verschillende personages (denk maar aan de verschillen in armor, power attacks en ranged attacks) en dat je in bijna elk level een 'limiet' had: - red dorpelingen in Edoras - gooi de trappen om tijdens belegering van fort etc. Echt leuk! En Two Towers kan toch niet in co-op? Of kan dat misschien alleen op de PS2? Return of the King kan in beide versies co-op.
Damn, mooi voorbeeld van hoe vroeger de Xbox echt een ondergeschoven kindje was. Vaak hadden Xbox games geen Live opties en kon het met de Playstation 2 wel online, net zoals de Xbox versie van Two Towers dus gewoon geen co-op had!
The Club! Speel hem pas sinds vandaag na een hele poos de demo te hebben gespeeld, maar speelt heerlijk weg, ziet er goed uit, niks mis mee! Ik ben fan!
Ik ging laast naar vrienden in limburg, toen zag ik deze voor 10 euro liggen bij de frs. Ik dacht ja leuk partyshooterspelletje. Jezus wat viel dit spel ons tegen, de multiplayer was niet te pruimen! EDF is zeker een van de beste ondergewaardeerde/onbekende games die ik ooit gespeeld heb op de 360. Op de oude xbox vond ik jet set radio future altijd heel tof terwijl ik het gevoel had dat maar weinig mensen deze mening met mij deelden.
Die heb ik vanmiddag nog gespeeld. Volgens mij is iedereen juist heel positief altijd over dat spel, mede omdat hij destijds ook lange tijd bij de Xbox in het pakket zat samen met GT 2002, want het is ook gewoon een briljant spel
True. Geniaal spel gewoon... Ik vind Quantum of Solace iets ondergewaardeerd, was een heel goed spel. En LOTR: Conquest is zéér ondergewaardeerd.
Test Drive Unlimited vind ik eigenlijk wel ondergewaardeerd. Het spel kreeg matige reviews, ik vond hem echt super. Speel hem af en toe nog wel eens, even lekker cruisen over Hawai, eigen muziekje op, echt heerlijk! Graphics zijn ook zeker niet slecht voor een launchgame (toch?), jammer dat het nog zo weinig online gespeeld wordt dat het bijna onmogelijk is de multiplayer achievments te krijgen.