[XOne] Operation Flashpoint 2: Dragon Rising [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 14 okt 2009.

  1. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon jou team maten naar de heli sturen en dan de crew menemen of des noods 1tje dood maken en de ander meenemen.
     
  2. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij werkte het zo:
    als ik ze heb bereikt drukte ik op [back], daarna [LT] ingedrukt houden en met de [left thumbstick] ga je naar beneden en als je op de crew staat selecteer dan met [A]. Ze zijn nu geel gemarkeerd. Druk weer op de [back] toets zodat je weer uit de map bent en geef de order "follow me". Daarna als een gek richting extraction zone rennen zonder om te kijken.
    Pas op dat als je pech hebt dat je onderweg nog een patrouille tegenkomt maar daar weet je wel raad mee denk ik.
     
  3. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor de achievement hunters onder ons:
    Ik heb t/m missie 10 in single player de campaign op hardcore gespeeld.
    De laatste missie (nr. 11) van de campaign online uitgespeeld met een vriend en warempel, die kreeg ook de hardcore achievement. Hij hoefde dus alleen de laatste missie via een campaign (dus niet een losse missie!) in hardcore te spelen om de hardcore achievement te krijgen :lol:
    Je kan dus proberen om online aan te haken bij iemand die een hardcore campaign speelt en die dan ook juist met de laatste missie wil starten...

    Of er nog andere voorwaarden gelden weet ik niet. Ik weet bv wel dat die jongen met wie ik speelde alle achievements had behalve hardcore en dat hij zelf geen hardcore campaign gestart of doorlopen had.
     
    Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  4. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt zal het ooit nog wel eens een kans geven :lol:|:-
     
  5. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ah, ik moet er nog bijvertellen O-) dat het waarschijnlijk gewerkt heeft omdat ikzelf die achievement ook nog niet had. Je zou voor de zekerheid dus de achievements van de host van te voren moeten checken (voordat je de lobby ingaat ff op de linker bumper drukken).
     
  6. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Je kunt ook bij iemand joine die de chiev al heeft:) dan zou jij de achievement ook moeten krijgen.
     
  7. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    OK dat gaan we even onthouden, mocht ik 't spel ooit weer tevoorschijn halen (:+) dan zorg ik wel dat ik die eerst krijg :p
     
  8. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Als je me mee help vanaf level 7 krijg je hem ook:+
     
  9. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    OFP bij zavvi.com besteld \o/ Hopelijk krijg ik deze week binnen.

    Iemand nog tips voor spelen van OFP? Ik las ergens: als je iets kapot maakt, dan kan je in latere mission niet meer gebruikt :confused:

    Is het te doen om 1000/1000G te halen? }:] Het staat mooi op mijn gamecard :9

    Ben benieuwd naar de ervaring van deze spel. Hoe lang duurt de gemiddelde mission?
     
  10. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat is niet waar, omdat je overal maar 1x komt;) Het heeft geen zin om helemaal naar de andere kant van het eiland te vliegen want daar is toch niks.
    Het is te doen, alleen de Hardcore mode is best lastig, de tijd van een missie ligt eraan op welke moeielijks graad je het doet en hoe goed je bent.
    Een paar tips van mij zijn:
    Alles spotten, Gebruik je teammates goed, Gebruik je verstand en probeer altijd een wapen met scope te hebben dan is het zoveel makkelijker;)
     
  11. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Missie 7:
    In het laatste gedeelte val de fuel depot aan vanuit het oosten!
    Rijd via de zuidkant om het depot heen zonder opgemerkt te worden.
    Je komt aan de oostkant weer op terug op de weg.
    Loop met je team over de weg terug richting de fuel depot.
    Ga het laatste stukje kruipen en als je ze goed in het zicht heb dan snipe je alles weg wat rond de weg verschanst zit. Een sniper vind je in het begin vd missie door 1 vd drie eerste mannetjes die gedood zijn te onderzoeken. Blijf op de weg want in het gras heb je geen zicht als je ligt.
    Dit is een betere plek om ze te grazen te nemen want de mitrailleurposten kunnen dan niet jouw richting opdraaien. Ik deed dit laatste stuk in m'n eentje want ik botste per ongeluk tegen een boom met m'n jeep zodat deze ontplofte en mijn team om zeep hielp en mijzelf in het rood joeg 8)
     
  12. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    :lol: Ik neem aan dat dat op normal was? Want op hardcore gaat het denk ik niet zo makkelijk.
     
  13. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was op hc. Ik dacht er nog aan om opnieuw te beginnen maar was al blij dat ik tot zover gekomen was na 5 pogingen. Ik heb over dat laatste stuk ook een half uur gedaan. Maak goed gebruik van de map en vooral geen haast hebben. Het zweet stond wel in mijn handen :D
     
  14. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat gedeelte van dat als je iets kapot maakt je het in latere missies niet meer kan gebruiken is helaas gelul geweest. Zo jammer dat je overal maar 1 keer komt en het freeroaming gedeelte best wel gelimiteerd is.

    900/1000G is makkelijk te doen, gewoon een achievement guide erbij houden. De laatste 100G is voor het uitspelen op Hardcore, is best wel lastig maar zorg vooral dat je het met een aantal vrienden via co-op doet want soms zuigt de AI best wel.

    Verder top spel imo, heb me er erg mee vermaakt en ik was destijds wel weer eens toe aan een goede sim shooter.
     
  15. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, dan heb ik niet goed gelezen. Het is inderdaad jammer dat je overal maar 1 keer hoeft te komen.

    Op Hardcore uitspelen is leuke uitdaging voor mij. Ik ga niet in mijn eentje spelen, maar nog met iemand.

    Ik ben benieuwd hoe de systeem werkt. Ik bedoel: er is 2 spelers en 2 AI. Wie is de baas dan? Twee kapiteins op 1 schip werkt niet :+ Ik denk zelf: hoster geeft twee AI een opdacht, en mede-speler kan dat niet.

    Als ik host ben, en samen met iemand mission 1 uitspelen, unlock mission 1 ook dan bij iemand anders?

    Hopelijk hoef je niet elke keer 5 minuten naar de doel lopen, nadat je dood ben 8)
     
  16. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    De host is de 'baas' inderdaad.
    Als er iemand dood is spawn je altijd wel weer bij elkaar.
     
  17. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    De host is de teamleider en dus eigenlijk ook de 'baas'.
    Als jij dood gaat op hardcore word jou 2e menselijke speler automatisch de kapitein.
     
  18. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    OF is gisteren bezorgd \o/ Helaas ging DVD los, waardoor DVD in de doos ging rammelen :mad: Gelukkig kreeg ik geen krassen.

    Spel opgestart en spelen. Ik begon op normal om te kijken hoe het allemaal werkt. Het was even wennen, en het speelt op lagere tempo dan ik gewend ben. Dat hoort nu eenmaal bij deze spel.

    Het valt niet mee om vijand op te sporen. Het is bijna onzichtbaar. Vijand mikken en vuren op 200 meter is erg lastig. Ik heb gehoord dat in echt vuurgevecht ongeveer 400 meter bedraagt 8)

    Ik zag ook soms dat een kogel van vijand een kleur groen geeft :confused: Misschien omdat ik op normal speel, en daardoor kan ik makkelijk zien waar de kogel vandaan komt. Ik heb nog niet op hardcore gespeeld, maar ik denk dat deze effect verdwijnt, als ik op hogere moeilijkheidsgraad speelt.

    Ben hoop tijd kwijt, omdat ik niet kan vinden hoe je CO-OP kan spelen :x In de handleiding stond dat ik in campaign-menu moest zoeken. Terwijl het zich in multiplayer-optie bevond :mad: Niet erg logisch systeem, vind ik.

    Wij zijn van plan om op hardcore te spelen. Maar als het ons niet lukt, gaan we op normal spelen. Dus we gaan mission 1 op normal spelen. Als mission 1 voltooid is, gaan we meteen opnieuw beginnen, maar dan op HC. Krijg je op dat manier ook achievement voor uitspelen op HC? Of moet je in 1x hele verhaallijn op dezelfde moeilijkheidsgraad uitspelen?

    Deze spel gaat vast ons veel tijd kosten en hoop frustratie opleveren. Stiekem vind ik wel leuk }:]
     
  19. Rookie[NL]

    Rookie[NL] Oldtimer VF5 victim

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan 2 campaigns aanmaken, eentje op normal en eentje op hardcore.
    Je kan deze campaigns dan of alleen of coop online spelen.
    Je kan dus bv de eerste 2 missies in je eentje spelen en daarna een server/lobby aanmaken waarbij je diezelfde campaign kiest zodat je online automatisch verder gaat met missie drie. En als je online missie 3 en 4 hebt gespeeld dan kun je weer in je eentje verder met missie 5 etc.

    Let wel op dat twee (of meerdere) campaigns in je lijst helemaal op zichzelf staan en niets met elkaar te maken hebben (ook al hebben ze eventueel dezelfde moeilijksheidgraad). Je kan zoveel campaigns aanmaken als je wilt maar dat is wel verwarrend.
     
  20. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok. Dat is duidelijk :)

    Toen AI gewond was, gaf ik de opdracht om hem te behandelen. Maar AI liep gewoon weg :confused: Als ik hem wil behandelen met mijn EHBO-doos, en ik ga naar hem toe lopen, loop hij weg :mad: Dus het is onmogelijk om hem in de buurt te komen 8)

    Is het niet mogelijk om personage tijdens spel te verwisselen? Bijv: naar medic of engineer?

    Ene AI draagt bazokaa bij zich, maar ik kan niet opdracht geven om de doel met bazokaa te vernietigen. Hoe doe je dat? Of is het niet mogelijk?

    Als ik hardcore achievement wil halen, kan ik beter alleen primaire opdrachten uitvoeren.
     

Deel Deze Pagina