[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Jij had het in een eerdere post over frame drops, wat jij bedoelt zijn geen frame drops maar screen tearing. Wel de goede naam aan het beestje geven he ;) Is een patch onderweg trouwens tegen die screen tearing. Op mijn Samsung HD tv heb ik minimaal last van screen tearing trouwens.
    Op den duur hangt ze in het midden aan het plafond en kan je jezelf omhoog trekken aan dingen die aan het plafond verschijnen (weet niet meer precies wat) en dan trek je jezelf omhoog en boven direct op B drukken, je doet dan een finisher en dan is ze dood. Als je dit niet optijd doet gaat ze weer aanvallen doen en moet je haar weer zovaak slaan totdat ze er weer hangt. Als ze heen en weer teleport kan je horen wanneer ze boven op je wilt landen, dan is het een kwestie van op het juiste moment dodgen. Ben zelf maar minimaal geraakt daar en direct de eerste keer gehaald. De tweede en derde boss had ik meer moeite mee.

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  2. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Dubbelpost.

3. Kroekert

Kroekert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen,

Ik zit vast in the black trone, ik heb net met die engel gepraat en zit nu in een kamer rechts van hem. De eerste kamer waar je inkunt. Je moet de muren op een lijn krijgen zodat je er door kan. Op internet staat dat je eerst moet gooien met je bomerang en dan de deur door. Daarna nog een keer gooien op de verste muur. Alleen in die filmpje kun je gooien op de verste muur omdat het blauw is. Bij mij is het rood en ik kan er dus niks mee.

Iemand een idee?

4. Domi Bored

Domi Bored Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me wel vermaakt met deze game, alleen als je het uitgespeeld hebt ben je er wel klaar mee, ik teminste en als je al die amulette vindt ben je zowaar onsterfelijk, kleine tip voordat je de eindbaas gaat doen!

5. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Je bedoelt als je al die artifacts hebt gevonden ?

En weet iemand precies wat het item undying doet. Als je dood gaat heb je dan instant een second change /?

6. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook gooien en dan nog snel door de deur heen lopen/springen dan is het heel wat logischer ;)

De game heeft wel replay value vind ik. Het abyssal armor is inderdaad een goed hulp middel voor de eind bosses dat klopt. Maar nu op apocalyptic moet ik zeggen dat het armor maar tot de 2de boss goed van pas komt. Daarna moet je al echt beter je health blakjes in de gaten houden :D

7. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0

thanks man , t kan zo simpel zijn he. ik had niet gezien dat, als je hem oplaadt, je dan hoger springt.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik kom net uit de arena in dat woestijn gebied en heb nu m'n
    paard.

Wat een heerlijke game zeg! :D Die portals werken ook goed, mooi dat je elke keer terug kan om nog wat dingen te halen of nog wat meer kills te maken om wat upgrades te kopen.

Verhaal is episch en War is een ultieme bad ass. Deze kan ik straks zeker nog een keer uitspelen.

9. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben ik nou gek of komt deze gast in een heel ander leveldesign terecht nadat hij die robot heeft verslagen?
    http://www.youtube.com/watch?v=msn2awJuSYk&feature=related

bij mij zag het er toch echt heel anders uit.
    ik heb die beams doorgelust naar dat ding boven de deur van de kamer waarin azrael is. hij zegt constant redirect de beams, ik weet uiteraard wat de bedoeling is maar weet niet hoe ik t doe.... iemand tips=

10. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    edit, volgens mij kijk ik te ver en moet je nog n paar keer terug? frustreremd level

11. J-E-N-O-V-A

J-E-N-O-V-A Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk zit je bij de 2e beam. Wat je moet doen is de 2 portals gebruiken die op de grond erbij gekomen zijn. 1 op de grond en 1 ernaast tegen de muur. Laad beide portals op en spring dan door die ene in de muur en je wordt vanzelf vanuit de portal op de grond omhoog gegooid waar je op een hoger platform kan komen. Vanaf daar moet je vervolgens op die rondraaiende blokken springen en zo omhoog klimmen tot je bij een nieuwe deur komt.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die kom je nog 3 keer tegen. Bij elke beam die je activeerd. Ik snap serieus niet hoe je daar vast kan zitten, ik heb die robot binnen 3 minuten wel dood. Gewoon naar je toe laten komen, hij doet een aanval, je springt optijd weg zodat je niet geraakt wordt, vervolgens zit hij zeker wel 10seconden vast met zijn wapen. In die tijd (of ervoor) heb je die portals neergezet en spring je erin, vervolgens shadowglide (nog een keer op A drukken) je naar hem toe en als je vlak boven(of op) hem bent ram je op B. Dit doe je 3x en hij is dood.

EDIT: ow je hebt de robot al dood, ik las even niet goed, excuses.

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  13. ICON

ICON Member

Leuk Bevonden:
    0
    geeft niks, ben verder inmiddels! thanks

14. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Ok wie kan mij helpen met het vinden van een chest.

Sta op Crossroads en tegenover de Vulgrimspot heb je een hotel.
    Heb de hoardseeker item dus ik zie nu alle chests in deze map.
    In het midden van het hotel ligt dus een chest,op de map staat hij precies op het afdakje maar ik zie hem nergens :confused:

Heb ook de mask of shadows dus ik kan er bovenop komen maar daar ligt hij dus ook niet.
    Wie heeft hem wel en hoe kom ik erbij?

15. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens naar boven ;)

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Die verschijnt als je alle brandkranen op de crossroads kapot hebt gemaakt

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik krijg het niet voor elkaar, ik snap er echt niks van. En deze boss zou simple moeten zijn... vanaf het begin loop ik naar haar toe, hook haar, vlieg richting gezicht, 3 klappen, ze spring boven op je. Daarna teleport ze twee keer boven met een smash en gaat ze weer even stil zitten en dan herhaalt de hele boel zich. Verder kom ik niet.

De hulp van die gjost zegt steeds climb up there, maar waar, ik kan nergens aan hooken...

Rhaaaa, driving me nuts, ik wil verder!

EDIT:
    In dit filmpje staat hoe het moet, maar ik kan al niet zoals in dat filmpje haar hooken en ongeschonden wegkomen, terwijl die gast in dat filmpje haaar wel 5 klappen geeft en dan nog weg komt. Ook kan hij redelijk in haar buurt blijven met dashen en dat lukt me ook niet :'-(

EDIT2:
    Gehaald. Tering wat een gevecht..... pfftttt. Heb wel een healing item moeten gebruiken... ik werd zo vaak geraakt...

EDIT3:
    Weet iemand hoe je bij de chest/artifact komt in het zuiden van de ashlands. Je kunt daar een half rondje lopen en aan beide kanten zie je vuurkristallen, maar nergens vuurbollen. Aan de voorkant zie je hoog boven de vuurkristallen een oranje hookpunt, waar je zo niet bij kunt...

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  18. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je krujgt een item die je daar moet opzetten. Dan weet je het vanzelf.

19. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ok, thanks :) Probeer ik het wel later nog eens :)

Ik zit nu in de Tower, net de portal ability gekregen, nog even doorkrijgen hoe die werkt precies.

Wel jammer dat nu niet alle abilities meer onder een sneltoets passen...

20. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die Tower vond ik erg vet om te doen. Brain Training eat your heart out!!!! :)

Deel Deze Pagina