50 Cent: Blood on the Sand

Discussie in 'Algemeen' gestart door WinterBase, 28 okt 2008.

1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Inzetten? Ik begrijp het niet....het gaat niet om nieuwe moves nu he.
    Wanneer ik in die shop zit..en ik klik een move aan die ik al heb, staat er dat die move al in mijn playlist zit...maar volgens mij kun je niet kiezen welke counter-kill hij gaat doen.

Net voor de eerste keer kreeg ik een counter kill waar hij schoppen uitdeelde...maar daarvoor waren het alleen maar stompen.

2. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Gewoon als je hem koopt selecteren, maar wat maakt het uit, je speelt de game toch om het schieten en niet om de counter kills.

3. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Ook om de counter-kills, net had ik eentje dat ie als finishing move zijn mes pakt en hem er lekker mee doorboort, tja sorry, maar daar kan ik van genieten :p

Hoe dan ook, je kunt gewoon maar 1 move kiezen, en ze lijken willekeurig te verschijnen.

4. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je koopt ze, en de game selecteer zelf welke 50 uitvoerd ;). Random dus.

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Maar shit is duur in deze game zeg, als je een nieuwe taunt wil kopen ben je al gauw 20.000 kwijt, of gewoon wapens. Damn, ik hoop niet dat ik pas echt wat dingen kan kopen wanneer ik al bijna op het eind ben. Misschien had ik op hard moeten spelen,...tenminste, als ik dan meer geld ermee zou verdienen.

6. Voltreffer

Voltreffer A.F.C.A. CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Tegen het einde krijg je steeds meer geld. Het gaat op den duur erg snel. Ook loont het om even in elk hoekje te kijken. Daar wil nog wel eens wat geld staan. Infeite heb je helemaal niks nodig. Ik speelde op hard en heb alleen voor de laatste 2 levels die uber-sniper gekocht. Voor de rest gewoon de standaard wapens. Maar ik ging dan ook gelijk voor de 1 miljoen achievement.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Vind het echt een nice game, dacht dat ie matig zou zijn, maar ik vermaak me er meer dan prima mee. Grafisch ook gewoon behooooorlijk goed.

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    iemand een keer zin om met mij de coop achievo's te halen?

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    vandaag voor 15 euro meegepikt bij de Media Markt, nadat ik zag dat FRS hem voor een 10tje niet meer had. Ben benieuwd.

10. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    deze game is vet zeg! opgepikt bij de frs voor een tientje. hilarisch spel ook. komt 50 binnen in een stripclub, zegt een stripper wat tegen hem. 50 dan Shut up bitch!! hahaha hilarisch gewoon

11. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb hem ook bij FRS voor een tientje gekocht. Ik heb nog maar een klein stukje gedaan maar ik vind hem best goed

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Vond deze game op zich wel vermakelijk, totdat ik bij een bepaald level was.. nadat je in die helicopter zit. Ik speelde op allermoeilijkst maar waar ik vast zat was echt frustrerend, en toen kon het me niet meer boeien.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092

You have been defeated by hard mode. :emo:

Ik vind de game nog steeds vermakelijk om te doen. Gisteren even met vreemde ge-coop-ed. Te grappig all die nep gansta wiggers die Fifty na lopen te doen :emo:. Moet zeggen dat ik op een gegeven moment even mee deed O-).

14. Distoration

Distoration Da diii

Leuk Bevonden:
    32
    Als je deze game coop op hard doet en ik ben 50 cent, en we halen alle poster en targets, is dat dan genoeg voor alle gold badges? Want iemand vertelde mij dat je alles door 2 deelt.

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me toe om voor de co-op achievements te gaan :). Heb de game al op hard gespeeld en al de helft van alle gold medals. Spel nu al ongeveer 4 keer uitgespeeld o_O...

16. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Kick O-)

Eindelijk heb het spel van mijn grote jeugdheld in bezit. Sinds gisteren ben ik aan het spelen geslagen en het spel heeft me vanaf dat moment niet meer weten los te laten, het voelt gewoon als thuis komen. De fantastische maar vooral tijdloze soundtrack knalt je als een motherfucker bij het opstarten tegemoet en blijft constant van niveau. Alleen maar dope beats. De verhaallijn is me er ook een, echt een van de bovenste plank. Super toffe characters (gggg-unit jwz), dialogen die je helemaal bij je strot grijpen en dan het verhaal zelf nog, wat tevens erg geloofwaardig overkomt. Helemaal geweldig. Ik zie wel tegen het einde op, volgens mij kan het niet anders dan dat deze game eindigt in een ware tranentrekker. Episch, ik eis nu al een vervolg deel.

Nu even serieus :+

Aardig spelletje maar echt niet meer dan dat. Grafisch inmiddels alweer achterhaald, dialogen zowel in filmpjes als in-game gaan helemaal nergens over (Yo fiddy this way, Yo fiddy check this out, Yo fiddy get down, Yo fiddy...) en het verhaal zelf is natuurlijk zo ongeloofwaardig als het bestaan van Sinterklaas. Maar goed. Even uitspelen en dan is ie te leen voor de harde kern van XBW :+

17. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Lol, eerste 2 regels geloofde ik het, je kon een fan zijn, laatste 2 regels van alinea 1 dacht ik, hmm laat maar :)

Ik vind veel nummers van 50 cent btw wel goed, (how we do, in the club, en zo zijn er nog een paar) Boeit mij niet wat de haters vinden!

18. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ook zonder 50 Cent zou dit een zeer matig tot aardig spelletje zijn geweest. Het is allemaal erg simpel opgezet. Ik moet wel toegeven dat het schieten prima werkt, het speelt lekker weg. Dat is ook de enige reden dat ik 'm nog speel. Wel zonder soundtrack, de hele tijd die tergende muziek op de achtergrond is niet tof.

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het anders dus wel een heerlijk spel, helemaal als je voor de 1000 GS gaat, dan ga je de levels wel waarderen. Op het moeilijkste niveau moet je echt je cover gebruiken en het halen van alle medailles is best uitdagend. Co-op is best fun en de muziek, tja ik vind het erg tof. Ik heb het spel gekocht als "achievement game" voor €10 ofzo, maar ben het eigenlijk erg gaan waarderen. Ook het verzamelen van alle collectibles vond ik leuk.

Grafisch vind ik het ook dik in orde, Unreal engine ftw _O_... Snap niet dat als je niks met dit soort muziek hebt zo'n spel koopt. Das net zoiets als dat ik een spel zou kopen waarin je steeds metal muziek hoort ofzo:{

FF de plus- en minpunten:
    -------------------------------
    + ziet er netjes uit
    + snelle actie
    + snelle overgang
    + lekkere, niet teveel ouwehoeren maar gewoon knallen game
    + sommige dingen zijn zo overdreven dat 50 ook de spot met zichzelf drijft, kan ik ook wel waarderen
    + grote sound track, veel nummers van hem zitten erin
    + collectibles/ moeilijker niveau zorgen voor hoge moeilijkheidsgraad
    + nieuwe wapens unlocken!

Minpunten:
    - misschien wat teveel verzamel items
    - sommige stukken kunnen op 't moeilijkste niveau wel een extra checkpoint gebruiken
    - online (co-op) nog wel eens lag

Laatst bewerkt: 29 dec 2010
  20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Spel heeft redelijk hoog "fun gehalte", of "pop corn shooter gehalte"
    1 keer uitgespeeld op normal
    1 keer uitgespeeld op hard
    1 keer uitgespeeld in co-op
    1-2 keer uitgespeeld voor collectibles etc

En zelfs bij de laatste run had ik nog lol :), spel is nu weg want 1000/1000

Deel Deze Pagina