[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mini-Uzi is idd wat inaccurater, maar voor longe range moet je gewoon ''tappen''. Heb nu met beide wapens ong. 1200 kills in m'n huidige prestige, en ze bevallen nog steeds

2. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    UMP doet me heel erg denken aan de mp40 van cod:wow, hoge damage (3 bullets = kill en met SP binnen 15 meter 2 bullets) en ook prima te gebruiken op langere afstanden.

ik speel 70% met de UMP, 25% met de m16 en 5% met een intervention :cool:

3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de UMP ook weer in oude glorie hersteld, speelde er in het begin veel mee en had daar ook de meeste kills mee, daarna gebruikte ik hem nooit meer, maar nu heb ik mn P90 ervoor aan de kant gegooid om de UMP weer te kunnen gebruiken. Gister ging het de hele tijd niet goed met mn k/d en sinds de UMP gaat het weer goed ;) Verder af en toe Barret, ben er niet goed mee, maar is gewoon leuk op sommige maps, m16 en ik zit te wachten op de ACR, ben nu level 44, damage is vrij laag volgens de stats, maar ik hoorde van iemand dat die stats niet altijd kloppen en dat hij wel degelijk sterk is, daarnaast natuurlijk lekker accuraat ;) Owja, en shotgun gebruik ik ook graag. Ik heb Akimbo Rangers, maar Spas12 is ook erg fijn.

EDIT:
    Net 2 potjes 10-3 gespeeld op Estate en Rundown met Sniper, ging best wel goed dus ;)

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  4. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik gebruik de UMP+silencer Heerlijk ::) met trowing knife omdat ik het echt vet vind om iemand zo te killen :cool:

5. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien heb je die nog niet unlockt, maar probeer een keer de UMP extended mags. heerlijk ding, nooit meer het probleem dat je net 1 kogel te weinig hebt om iemand te killen aangezien je 3x je normale magazijn hebt, ik zou er dan wel Scavenger op doen ;)

6. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar dan kan je de combinatie niet doen van marathon en lightweight!

7. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben ook bezig om de Extended Mags vrij te spelen voor mn UMP en hem er dan op te zetten, moet verder alleen nog de thermal en dan heb ik alles vrijgespeeld voor de UMP en ik kwam gister aan de 500 kills met dit wapen ;)

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  8. SanderDob

SanderDob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem aan dat dat je knife-class is, dan neem je tog tact. knife, dan knife je verder, als het niet je knife-class is dan raad ik toch echt aan om gewoon Scavenger/Stopping Power/(Eigen Keuze) te nemen, IMO het best...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    3x? Dacht dat het er maar 2x was.

10. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    3x lijkt me een beetje overdreven. Heb alle attachments voor m'n UMP, maar heb nog nooit Extended Mags gebruikt, dus ik weet het niet zeker, maar volgens mij is het gewoon 2x

11. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    en 2x is al best veel lijkt me ;)

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Volgens mij zijn je mags dan 2x zo groot.

13. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind die extended mags halen echt kut. Ik speel al 5 potjes met FMJ op m'n m16 en heb nog niet een FMJ kill kunnen halen. Hoe lang duren de 40 kills dan wel niet 8)

14. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, 40 is echt veel te veel.

15. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan die kills wel stimuleren door bijvoorbeeld als iemand met ze`n hoofd boven een raampje uit komt, om dan express door de wand heen te schieten. Ook scheelt het heel erg per map of je wel/niet iets hebt aan FMJ.

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ook kan je gewoon 3rd person team tactical doen ; als je dan iets ziet uitsteken gewoon door de muur heenschieten.

Je kunt ook zelf achter lichte dekking gaan zitten en als je dan iemand ziet hem neerschieten.

17. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Moeten die kills per se door een muur oid gemaakt worden dan? Ik dacht dat je gewoon 40 kills moest maken met FMJ als upgrade op je wapen zoals dat bij andere challenges ook is.

18. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Was het maar zo'n feest :emo: Nee, je moet ze echt door een muurtje oid maken.

19. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Tip; Speel hardcore speltypes. Daar zijn 2 kogels meestal al genoeg om door een wand iemand te killen

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Kut, ik wil met de UMP45 alle unlocks vrijspelen, nou ja, is wel een leuke uitdaging ;) Moet ook nog de thermal ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina