[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ashavan

Ashavan Guest

Denk dat ik hem maar weer eens ga spelen. Is zo lang geleden en tegen de tijd dat ik hem uit heb zal deel 2 wel komen :)

Maar de side quests zijn gewoon kut en saai. Dat is wel jammer. Hoop dat ze dit in deel 2 verbeteren, want alleen de main story spelen heb je ook vrij snel gedaan en is zonde om zoveel geld voor neer te gaan leggen.

2. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    heb nou een slechte vrouwelijke shepard ben nu met een goede mannelijke shepard bezig.

maar effe een vraag heb het spel nu met 1 personage uit als je dan een nieuw spel wilt spellen staat dus dat personage er ook tussen maar heb ik dan 1 of 2 savegames van dat personage is ik er weer een nieuw game mee start

3. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    was verholpen door te installeren ;)

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Valt wel mee hoor, ik weet nog dat de framerate bij mij erger werd na het installeren van de game op mijn HDD.

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    idd installeren helpt bij mij ook vrijwel niets :9

6. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Enigste reden waarom ik Soldier wil worden is omdat ik met een assault rifle wil knallen. Verder weet ik niet wat je er mee kan doen in Mass Effect 2?
    Redenen waarom ik Vanguard zou doen is omdat het die krachten heeft..maar met pistol en shotgun knallen vind ik niks. Maar je kan dus ook assault rifle unlocken? Nja omdat eerst te doen..neuh. En in deel 2 kan je met Vanguard zo bruut naar voren schieten.
    Maar welke zal ik doen? Soldier of Vanguard?

7. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je als Vanguard een Assault Rifle wilt gebruiken moet je eerst een playthrough met een Soldier de Assault Rifle Mastery halen (150 kills met een assault rifle, meen ik). Dan kun je een Vanguard kiezen met als extra skill assault rifles.

Als ik jou was zou ik gewoon een soldier kiezen en dan een uitgebreide playthrough maken. als je wil, kun je het dan nog een keer doorspelen als vanguard (al verschilt die speelstijl niet gigantisch veel van de soldier als je de assault rifle skill hebt).

8. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Nja heb maar voor Soldier gekozen..
    Ben een Colonist, Sole Survivor en Soldier.
    Kan je nog iets van een magische kracht als bonus talent gebruiken ofzo? Die skills die je nu hebt zijn niet zo boeiend..Adrenaline Rush enzo.

9. Harry Henkel

Harry Henkel Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die moet je eerst unlocken door ze in een andere playthrough als bv Adept 75 keer te gebruiken (in combat).

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Speel nu als Soldier ; earthborn/sole survivor ; renegade (gedeeltelijk, sommige dialoogopties vind ik echt zinloos. Burgers op hun bek slaan vind ik persoonlijk te ver gaan, maar criminelen daarentegen knal ik zonder pardon neer.).
    Spel blijft ontzettend tof.

11. White Hawk

White Hawk Emotion 98.3

Leuk Bevonden:
    828
    Had dan gewoon vanguard gekozen:p.
    Als ik jou was zou ik gewoon nou maar eens het spel gaan spelen in plaats van je druk te maken welke klasse je nu wilt en hier ongeveer 2 berichtjes per dag te posten over je twijfels en ontevredenheid.
    Het verhaal is namelijk geweldig en mass effect 2 staat ook al achter de deur te wachten;)

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie nu net dat ik genoeg punten heb voor Pinnacle Station.....is die het echt NIET waard of is die opzich mijn punten wel waard? Ik heb nog 560, en heb 400 nodig.

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Over twee weken worden beide DLC afgeprijsd naar 240 per stuk dacht ik. Wacht dus nog even af!

Ik wil die eerste ook nog steeds, heb alleen nog een savegame van het einde en wil niet voor de 3e keer eraan beginnen. :+

Laatst bewerkt: 16 jan 2010
  14. Ashavan

Ashavan Guest

En ik heb van de week alle add-ons gekocht toen ik opnieuw begon :p
    Dat geval met die Batarians was wel interessant.
    Pinacle Station is soort "rust" punt met mini-games. Je moet dan in een bepaalde tijd zoveel mogelijk vijanden doden, capture the flag achtig iets waarin je in een bepaalde tijd alle punten in moet nemen, en survival om zolang mogelijk te overleven.

Ze zijn allemaal vrij makkelijk te doen om als eerste te eindigen. Vond het verder niet echt iets toevoegen ofzo.

15. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik ben van plan deze game te kopen maar moet ik het zien als een soort oblivion/fallout3 of een heel ander soort spel...

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Anders.

Geen freeroam, maar een game waar je een verhaallijn doorloopt.

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Free roam tot een bepaalde hoogte zou ik persoonlijk zeggen. In principe kan je doen en laten wat je wilt. Het is alleen niet zo over de top als Grand Theft Auto.

Trouwens, net de collectors edition besteld. Release datum: 25-1. Normale editie echter 28-1. Hoe kan dit?

18. samuraYpizzacat

samuraYpizzacat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Okay cool, moet zeggen dat de trailers van mass effect 2 echt indruk op me hebben gemaakt. Daarom maar even mass effect kopen en spelen daarna na de release kijken of numero 2 hier te koop staat..8)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Is een foutje waarschijnlijk. Bij release willen nog wel eens de verkeerde data op site´s en dergelijke staan. Ga maar gewoon van de 29e uit of ietsje later. ;)

20. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel NICE zijn. Ach, die drie daagjes maakt ook niks uit.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina