[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    1) Heb je illegaal een Prestige gedaan dan kunnen ze dit dus, schijnbaar, zien. Heb je dit gedaan dan kan je binnenkort ( binnenkort, right :+ ) een suspension verwachten.

    2) Er is een nieuwe hack actief. Deze zorgt ervoor dat IEDEREEN terug gezet word naar level 1 in een Lobby. Je bent alles kwijt. ALLES. Let dus heel goed op wat je nu gaat doen. Het probleem is nu, net pas, bekend geworden.

    Na het lezen van de IW forums en XBOX forums heb ik besloten om tijdelijk te kappen met het spelen van MW2. Geen zin om opnieuw te beginnen.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    1: \o/

    2: abominabel en inferieur (voor de ongeletterden, dat betekent: focking kk fail) :+

    Maar ik ga gewoon spelen hoor, we zien het wel met die hack, heb ook nog nooit rare berichten of dat soorten dingen gekregen of tegen gekomen.
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dit? Tip: Als je dat tegen komt ga dan naar dashboard.
     
  4. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat is wel een dikke fail zeg, IW = =(|:-:mad::'-(
     
  5. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Maar goed dat ik Serious Sam nu heb :+ Serious Sam >>>> MW2
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Bedankt Ferron :)
    Dat was inderdaad hetgeen waar ik het over had ...


    We are IW! We do NOT need a BETA!
    God, dit is echt erg. 3 maanden uit en al 3 maanden lang gefucked met glitches.

    Laat BF:BC2 maar komen hoor. Zal wennen zijn, maar dit slaat echt alles.
     
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oh god, wat een faal. Wordt je alleen terug gezet naar level 1 van je huidige prestige of raak je ook al je titels en dergelijke kwijt? :'-(
     
  8. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Zulke problemen voorkom je niet me een bèta hoor.. ;)
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het spel is te populair en dat trekt hackers aan, zal altijd een kat-en-muisspel blijven.
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Niet? :+

    Een bèta is ervoor om dingen te testen. Als jij 2 maanden lang een bèta test gaat houden dan komen deze dingen gewoon te boven. Simpel. Dit was in World at War ook het geval. Veeeel dingen zijn toen n.a.v die bèta gefixed.
     
  11. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Inderdaad. :)
     
  12. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dan komen ze achter glitches in maps, dingen niet gebalanceerd zijn en dat soort fouten. Niet achter zulke 'hacks'.

    En intern zal er vast een hoop getest zijn.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, we zeggen in principe precies hetzelfde.
    Als jij een bèta gaat houden ( public ) dan heb je ook toegang tot de code van het spel. Weliswaar niet voltooid, maar goed. Hackers e.d kunnen dan ook deze dingen gebruiken in het spel zelf. Daar hoeft het niet voltooid voor te zijn.

    EDIT
    Sure, intern genoeg getest. Dan nog vind ik het SCHANDALIG dat er zulke hacks en/of glitches tevoorschijn komen. Het is net Call of Duty 4. Dat was precies hetzelfde. Ik zie precies hetzelfde gebeuren als 2 jaar geleden ... Ben je een beetje developer dan test je alles, grondig.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  14. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in Call of Duty 4 was er wel een bèta. :+ Lijkt mij dat de code van de bèta zwaar verschillend zou zijn geweest met de game zoals hij nu is. Echter weet ik niet hoe die hacks in zijn werking gaan, dus kan er eigenlijk niet over oordelen.

    Het lijkt me alleen praktisch onmogelijk om een game te creëren waar zulke dingen niet gebeuren. MW2 is één van de meest verkochte/gespeelde game ooit, dus meer mensen openen er nou eenmaal de aanval op.
     
  15. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is ook de reden dat ik hetzelfde doe als bij COD4, op het verkopen van het spel na. Ik nam bij deel 4 ook even een pauze om te wachten totdat het meeste was gefixt en na iets van 4 maanden (!!) was dat spel eindelijk eens wat hij moest zijn. Maar zoals ik al eerder zei, en zoals jij ook al enigszins aankaart, moet je bij een release van dit formaat gewoon een bèta hebben want anders vind je nooit alle fouten. Als ik zie wat er bij de nieuwe Battlefield allemaal gefixt is dan blijkt het maar weer dat dit gewoon te wijten is aan de laksheid van IW.
     
  16. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, en daarom is het helemaal schandalig dat dingen ( die in COD4 ook konden ) nu weer de kop opsteken...

    Kwa coding is een beta / demo zowat gelijk aan het uiteindelijke spel. Daarom zei ik ook ( en Cookie ) dat een beta wel heel veel dingen had kunnen verhelpen. In World at War ( die een beta had ) kwamen deze dingen vrijwel niet voor. Ja, dan had je map glitches e.d. Dat vind ik minder erg als weer helemaal opnieuw beginnen :+
     
  17. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok, dan heb je volledig gelijk.

    Persoonlijk dacht ik dat de bèta apart ontwikkelt wordt, de reden van IW om geen bèta te lanceren was dan ook 'al hun energie in MW2 te steken'. Vandaar dat ik die aanname had.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Het is een deel van de game. Die word ook apart "bewerkt" en "verwerkt". De engine e.d die verwerkt zit in de beta is 99% gelijk aan de uiteindelijke engine.
     
  19. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Heb je een linkje naar die thread? Thanks...
     
  20. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Leuke video van goed spel dit. Geen montage, maar een heel potje met commentaar. Nuke zonder killsteaks!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina