Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik voel een ziekelijke multiplayer. Nu alleen hopen dat er niet van die halve dwazen in gaan vliegen die het niet gaan snappen met de hellfire.

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aah echt leipe shit die Hellfire missiles. _O_

Zit er eigenlijk nog een Howitzer in zoals je die had in maps zoals Harvest Day en Oasis?
    Ik vond het altijd wel een gaaf ding en ik was er ook behoorlijk goed mee maar je had vaak (vooral in het begin) van die kut noobs die iedereen gingen team killen zodat zij er achter konden.. :mad:

Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Is die LE hier niet te bestellen? Of wel? Want ik MOET deze game echt hebben...

4. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Je bedoelt de artillery?
    Ja, helaas wel :emo:
    Dat ding voegt niets toe en zorgt alleen maar voor glitchers...

nee (nog) niet

5. Cryton NL

Cryton NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit er weer Friendly Fire in?

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het verhaal een beetje en met name de beloofde intensiteit die uit blijft. Ze hadden een intensere game beloofd dan welke shooter ook, maar vond zelfs Bad Company I nog intenser dan deze. Het level waar je een brug moet opblazen in Bad Company I is daar een goed voorbeeld van. ;)

Geloof me maar, deze shooter houd je veel langer bezig. Het is ook eigenlijks veel meer de shooter van je stoutste dromen. In elk geval van de mijne.

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Dat zeker, en het ziet er echt goed uit op de filmpjes. Hou er zoiezo wel van dat je grote levels hebt. En dat je voertuigen kan besturen enzo.

8. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  9. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, maar het is graag een LE of niet he. Je moet er wat voor over hebben.

Ookal is het belachelijk dat er in NL zo zeer beperkt aan mee word gedaan.

10. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Kan hem ook gewoon bij game.co.uk bestellen, is iets meer moeite aangezien ik geen credit card heb, maar dan krijg ik hem waarschijnlijk rond dezelfde tijd, alleen dan voor 20 euro minder ;)

11. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het jammer dat deze game zo allemachtig groot oogt. Ik hou totaal niet van lopen, is deze game dan het waard om aan te schaffen? In mw2 zit je gelijk op de actie, hou ik veel meer van. Ik snap ook niet echt wat mijn vraag is, maar als mw2 helemaal je ding is. Is deze game dan ook tof?

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Het is in de MP in elk geval steeds een stukje gebied veroveren om uiteindelijk de map te domineren. Ja, je moet veel lopen, maar de voertuigen en toch best wel snelle actie verkorten dat behoorlijk. Het gaat snel door hoor, want de meesten kiezen ook niet voor een campende trage sniper. :+

13. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik vind dit filmpje echt zooo ziek. Ik Snipe bijna in elke shooter dus dit gaat het echt worden voor mij.

[yt]sYyt-puk9a4[/yt]

Nog maar een paar weekjes en dan opgedonderd met MW2 :+ !!!!

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik vraag me toch af, heb jij deze game al gespeeld ofzo?

Want je loopt de game zo verschrikkelijk de hemel in te prijzen, Je loopt nu al statements te maken van deze game gaat niet snel vervelen, is beter als MC2 of welke andere game dan ook.
    En als iemand een vraag heeft (denk) je ook meteen antwoord te hebben.

Tuurlijk het ziet er geweldig uit, en ik kan zelf ook niet wachten om het te spelen, alleen om al zulke uitspraken en "kennis van een game" te hebben lijkt me een beetje sterk als deze mening/kennis alleen gebaseerd is op wat je gezien hebt uit filmpjes.

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  15. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Geeft die nou alleen headshots ofniet? Heb maar 40 sec oid gekeken maar ik vond dat juist irritant in Battlefield. Je kreeg ze echt alleen maar neer met een headshot :x. Bij MW2 kan je met de meeste snipers nog snel schieten maar bij BFBC lukte dat vaak niet omdat je dit keer echt over hele grote afstanden zat te snipen.

16. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    En wat ik me afvraag, is het niet onwijs frustrerend als je door een sniper wordt neergeknald die alleen dat rode tekentje ziet en niet eens het poppetje zelf? Als ik door 5 struiken wordt geraakt of door een dikke zwarte wolk, terwijl ik beschut zit, dan ligt toch echt mijn controller opeens ergens anders O-)

17. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Veel lezen en zien leid tot antwoorden.

18. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Dus je moet meer betalen en langer wachten voor ingame extra's die je ook krijgt door veel spelen? Ik zie hier het voordeel niet echt van in..

Zijn dat 'hittezoekende' kogels ofzo? Hij mikt amper en schiet altijd raak? Wat lame...

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Fout, spelen leid tot antwoorden. Lezen en zien leidt tot een beeld. Dat beeld kan pas bevestigd worden zodra je daadwerkelijk gespeeld hebt.

20. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa zie mensen game de lucht in prijzen maar vond deel ook niet bijzonder ofzo dus moet zich eerst nog maar is bewijzen binnekort gelukkig wel een demo :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina