[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 12]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 11 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    O ja, nu weet ik het weer: Modder-Eter en Delphiki, Ghibli lovahs 4 life. :+ Desalniettemin, tijd om die te gaan kijken!
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ghibli is gewoon goddelijk. En ze zijn een van de weinigen die hun films nog grotendeels met de hand maken ipv de computer. _O_
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wauw wat een ontzettend zielige film is dat zeg... echt een zware bevalling :{
    Laat je net als Requiem for a dream met een depri gevoel achter.

    Desalniettemin een ontzettend goeie film!
    Nog nooit zo,n trieste tekenfilm gezien.
    :):

    Wel ff wat anders dan Ponyo
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Law Abiding Citizen

    Gaaf:)!

    8/10
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    A Serious Man

    Ja wat heb ik nou gezien....
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Heb de film niet gezien, maar staat een 7.9 op IMDB. Wel een goede film? :eek:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ik heb hem wel in een keer doorgekeken. Dus dan is die wel goed.
    Maar ik snapte er geen bal van, als er iets aan te snappen is. Of ik was gewoon niet scherp genoeg. ;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  8. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Na al die positieve berichten hier over Taken ben ik 'm toch maar eens gaan kijken. Echt een moddervette film. Op een gegeven moment raakt de spanning wel een beetje weg omdat die gast gewoon near indestructable is, maar toch. Tis alleen een beetje zielig voor al die andere meisjes die hij gewoon in dat huis heeft laten liggen zonder dat er nog iemand voor ze "zorgt". Sommige dingen waren een beetje te lichthartig
    zoals de dood van die Amanda waar je daarna niks meer over hoort of ziet. Je zou toch denken dat Kim dat wel interessant nieuws zou vinden

    Paar minpuntjes dus, maar zeker een toffe film.
     
  9. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    2012 (Roland Emmerich, 2009)

    [​IMG]

    Ondanks dat ik een groot zwak heb voor rampenfilms was dit echt pure shit. Elk simpel truucje uit het Hollywoodhandboek wordt gebruikt. Irritant van minuut één tot minuut 158. Keep away!
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb hem pas ook gezien, het enigste wat mij bijblijft van de hele film is hetgeen wat hij zegt nadat zijn dochter is meegenomen.
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Van de week State of Play gezien. Veel gepraat en er gebeurd niet al te veel in. Ben nu alweer vergeten hoe de film nou precies is afgelopen. Wel mee vermaakt maar het blijft allemaal niet hangen!

    5.5
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Wat in de spoiler staat en dat Liam Neeson gewoon onverslaanbaar is, zijn de engie twee dingen die mij echt tegen zaten in de film. Precies die dingen.

    Net het laatste halfuur van Asterix en Obelix op de Olympische Spelen gezien. Gewoon een kutfilm, maar vanaf de paardenrace is het echt episch. 8) Michael Schumacher en Jean Todt met hun Ferrari paardenraces team. EPISCH. Schumix. :+ En later nog Zidane en Tony Parker, dat was ook wel geinig.
     
  13. rolandje

    rolandje ManU Prevails

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Avatar 8.5/10
    Sherlock Holmes 7.5/10
    Sweeney todd the demon barber of fleet street7.5/10
    memento8.5/10
     
  14. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Gisteren ook The Incredibles gezien. Ik houd niet zo van animatiefilms. En ik vond hem niet grappig. [4/10]
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    WTF The Incredibles is echt een bazenfilm. Dan komt dat cijfer echt puur omdat jij niet van animatiefilms houdt, want die film is echt cool.
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet, ik vind animatiefilms (afgezien van Ghibli) vaak een slap excuus om een cliché verhaal opnieuw te kunnen maken maar dan met een andere techniek. Het verhaal kon me niet boeien en ik heb geloof ik één keer een beetje moeten lachen. Dan doet die film dus niet wat hij moet doen voor mij.
     
  17. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was ook echt epic. Perfect uitgesproken ook door Liam Neeson. Die staat in ieder geval in de top 10 film quotes bij mij

    En @ Dusky Demon NL.

    Ik vond the Incredibles de eerste keer dat ik 'm zag ook niet echt tof. Daarna nog een keer gekeken en daarna nog een keer en nog een keer. Elke keer dat ik 'm opnieuw keek werd ie toffer. De volwassen grappen en superhero referenties vielen me toen wat meer op. Weet ook eigenlijk niet waarom ik 'm de eerste keer niet tof vond, maarja.
     
    Laatst bewerkt: 17 jan 2010
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Law Abiding Citizen
    Wauw, vond hem erg tof. Verhaal is tof, en alles eromheen ook. Vooral mister SPARTAAAAAAA heeft echt een toffe rol. Too bad van het laatste stuk, is vergeleken met de rest van de film toch echt minder. 7,5
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Where The Wild Things Are (Spike Jonze, 2009)

    [​IMG]

    De jonge Max heeft wat moeite om z'n creatieve geest los te laten op de mensen om 'm heen en vlucht. Hij belandt in een wereld vol maffe pratende reuzedieren. En tsja, wat gebeurt er verder eigenlijk? Opzich best leuk allemaal, maar het gaat natuurlijk helemaal nergens over. Maar dan ook écht nergens over. Ik kon er niet zo veel mee en vroeg me eigenlijk constant af waar ik nou precies naar zat te kijken. Moeilijk ook om er een beoordeling aan te geven...
     
  20. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Oftewel, een film die je aanzet om te kijken met een jonger iemand, of een film die je aanzet om wat aan te hebben en te kijken maar ondertussen wat anders doet.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina