Madden 10

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flix, 24 jul 2009.

1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ja zit er nog in. Voorzowel offense als defense.
    Ik vind zijn playcalling alleen dramatisch slecht.

Ik weet niet of je een beetje bekend ben met de NFL teams, en hun spelers maar die voorkennis is ook erg makkelijk. Zo weet je de sterkte en zwakte punten van een team(dat vind ik dan wel goed uitgewerkt in deze game).
    Soms speel ik tegen een team en dan heb ik maar 10 pass attempts en zo'n 30/40 rushes, puur omdat de rush defense zo slecht is van ze. Maar soms ook andersom dan rush ik maar 4/5 keer per game en dan heb ik tegen de 50 passes.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik (her)ken de meeste namen v/d teams. Echter heb ik nog maar 5 matches gekeken o.i.d. Ik heb dus nog totaal geen idee van sterke en zwakke punten van de teams. Overigens kan ik dat er ook nog niet echt uit halen als ik een game kijk. Niet zoals ik bij voetbal het wel in kan schatten.

3. VassiliZaitsev0

VassiliZaitsev0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik pass bijna altijd:p want tomlinson is niet echt goed meer in madden!!

maar de laatste play van de playoff packers vs cardinals zaten weer mensen te zeiken over een mogelijke facemask op rodgers?? maarja dat zag de empire niet..

http://www.nfl.com/videos/nfl-network-total-access/09000d5d815b6f06/Official-Review

(niet kijken als je de wedstrijd nog niet hebt gezien)

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  4. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ben er achter waarom m'n upload zo kut was. Ik heb er kennelijk een paar weken geleden een limiet op gezet:+

Niet alleen in madden is LT niet meer zo goed hoor:+

Verder wat die call betreft: het was een goede no-call. Het had namelijk niets te maken met het resultaat v/d play. Ook trok of greep hij niet naar de facemask, en dat is sinds vorig jaar geen facemask penalty meer.

5. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal, het was een incidental facemask en dat is niet meer strafbaar!

6. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    haha 700 yards is niet best nee:9 haha gelukkig maakt rivers veel goed!

en wie gaan er zaterdag winnen jongens??

7. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Baltimore gaat winnen v/d colts.

Denk dat het een spannende wedstrijd gaat worden tussen de Cards en de Saints.
    Gaat er puur vanaf hangen hoe de Defense van Arizona speelt. Als deze een goede wedstrijd heeft en een paar turnovers kan creeren dan winnen ze. Daar is hun offense te goed voor.

Zaterdag gaan de Chargers en Cowboys door. Die teams hebben de laatste weken gewoon te goed gespeeld om neit door te gaan.

En stats geven niet aan hoe goed/slecht iemand is. Tuurlijk geeft het wel een soort indicatie maar het zegt bij lange na niet alles.

Voorbeeld is Ronnie Brown, Vind hem momenteel in de top 5 van HB's in de nfl zitten maar hij heeft geen bijzondere stats ofzo, maar dat komt omdat de Dolphins een andere best wel goede HB hebben onder de naam Ricky Williams waar Brown zijn stats mee deelt.

Zo zijn er meerdere spelers die beter zijn dan hun stats aangeven. Als Adrian Peterson bij de Colts had gespeeld zou die bij lange na niet de stats hebben dan dat ie nu heeft, puur omdat de Colts meer een passing team zijn. Maakt dat All-day een slechtere HB? Ik geloof het niet.

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  8. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    zelfde bij double trouble als jonathan stewart een starter was had ie nog meer yards!

jets zouden moeten gaan passen om de chargers bij te gaan houden en ik denk niet dat sanchez daar klaar voor is want met hun running game en revis winnen ze niet van de chargers.

ik denk zelf ook dat de ravens gaan winnen van de colts denk dat manning een slechte wedstrijd heeft!

denk dat vikings en cowboys naar ot gaan en er dan afhangt wie de play maakt!

en arizona en saints word de leukste wedstrijd dit weekend! een aanval om het record van vorige week te verbeteren??

9. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Madden 10 voor maar €28,- bij Zuiderpark Games (Nederlands adres, snel bezorgd dus :)).

Overigens een super game, Packers vs. Cardinals! Ik heb alweer zin in Zondag ;P.

10. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Meen je dat nu?! Dat is te gek voor woorden, heb hem pas een goeie maand (of misschien 2) geleden eindelijk gevonden voor 65€. Bestellen in het buitenland was ook geen optie want ofwel hadden ze'm gewoon niet (EU regio versie) (gamehubs, etc.) ofwel was hij even duur als hier te bestellen.

Wacht ondertussen ook vol ongeduld op de Saints game!

Laatst bewerkt: 15 jan 2010
  11. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan weet ik niet waar je hebt gekeken, want iig bij Amazon is ie altijd goedkoper geweest (en ik denk ook game.co.uk).
    Ik m bij de release gekocht voor een euro of 40.

En hij is sinds half december al in de aanbieding voor een euro of 28.

12. Richvd

Richvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bears DE Adams, 26, dies of cardiac arrest in South Carolina
    NFL.com Wire Reports

Chicago Bears defensive end Gaines Adams died Sunday morning in South Carolina after going into cardiac arrest because of an enlarged heart, Greenwood County coroner Jim Coursey said.

Coursey told NFL Network that Adams, 26, was experiencing “health issues” Sunday, so his girlfriend called for an ambulance. Adams arrived at Self Regional Hospital in Greenwood just after 8 a.m. ET and was pronounced dead in the emergency room at 8:21 a.m.

An autopsy conducted Sunday showed Adams had an enlarged heart, a condition that Greenwood County chief deputy coroner Marcia Kelley-Clark told The Associated Press can often lead to a heart attack. But Adams' relatives didn't know about it.

"Nobody was aware of any kind of medical condition," Kelley-Clark said.

Toxicology tests are being run by the State Law Enforcement Division, though drug use isn't suspected as a factor in Adams' death. However, those results probably will not be available for "a few months," Coursey said.

The Tampa Bay Buccaneers drafted Adams fourth overall in 2007, but they traded him to the Bears on Oct. 16 for a 2010 second-round pick. Adams hadn't been able to live up to expectations that he would revive the Bucs' once-feared pass rush, having just 13.5 sacks in 37 games with the team.

Adams fell short of the benchmark set by Bucs coach Raheem Morris, who said at the start of training camp this season that the former first-round pick would be considered a "bust" if he didn't reach double digits in sacks.

Adams said during camp that he welcomed the challenge posed by Morris, who also called out the third-year pro after he began the season with lackluster performances in the first three games.

"In football, you need that," Adams said in early August. "Players tend to get in their own element and do things that they want to do. They need to be called out sometimes. He's the coach. Whatever he says, goes.

"I take it as a challenge. Being drafted fourth overall, that comes with the territory. It's year three for me. Obviously it's time for me to step up."

On Sunday, the Bucs issued a statement from Morris, who said: "Gaines will be missed by all of us, especially by his teammates in our locker room. He was a true team player and a positive influence to everyone he met. My prayers go out to his family."

"I still don't want to believe that it is true," Bucs defensive tackle Chris Hovan said in the statement. "I am deeply saddened that we have lost someone who I considered a friend for life. When he came to Tampa, I took Gaines under my wing; I considered him my little brother, and that's how I will always remember him. This is all so unreal, and it hasn't really hit me yet."

Adams played brief stints in 10 games with the Bears and made five tackles.

"Our condolences to Gaines' family, his teammates on the Bears and Buccaneers, and their organizations on their loss," NFL Commissioner Roger Goodell tweeted Sunday morning shortly after arriving in San Diego for the Jets-Chargers divisional playoff game.

Bears linebacker Brian Urlacher told the Chicago Tribune on Sunday that news of Adams' death was "crazy."

"I didn't know him that well because he came in during the middle of the season," Urlacher said. "But I did know him. I still saw him every day when I went into work. It's just weird.

"I had a teammate die when I was in college. You just don't know how to handle it. It's just sad, man. It's a bad deal."

Adams was an All-American at Clemson University and was well-known among Tigers fans for breaking up a Wake Forest field-goal try during a 2006 game and returning it for a touchdown.

Adams was the 2006 Atlantic Coast Conference Defensive Player of the Year.

Tommy Bowden, who was Adams' coach at Clemson, said he couldn't believe his former player is gone.

"I just couldn't believe it was Gaines," Bowden said. "I will always remember the smile he had on his face and I will always remember his patience."

13. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Toch wel raar dat ze zo een aandoening bij atleten eigenlijk ongemerkt kan blijven. Dat is toch congenitaal neem ik aan dus vooraleer ze bij de top belanden zullen ze toch wel eens somewhere down the road een volledige, grondige (cardiac) checkup (moeten) krijgen waar zoiets aan het licht zou moeten komen. Blijft erg triest natuurlijk, op zo'n leeftijd.

Iemand trouwens de Divisional playoffs al gezien?
    De Cardinals vs Saints game was misschien niet zo spannend als de week voordien tegen de Packers, maar ongetwijfeld toch wel mooie dingen gezien!
    Dat kan toch niet anders dan dat ze het de laaste 3 (verloren) season games expres rustiger hebben aangepakt, misschien wel juist om zeker daar geen blessures meer op te lopen.

Cowboys vs Vikings game moet ik nog zien, maar ik zou precies m'n geld toch wel op de Vikings durven zetten ook al is de Dallas defence niet slecht.

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  14. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    De Saints vs. Cardinals was ook een leuke game inderdaad, wel een beetje one-way.

De Cowboys vs. Vikings is ook zeker het kijken waard!

15. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Doe ik zeker! Iemand al een prognose (of favo match) voor Superbowl 44?

Ps; iemand die ook TYT gebruikt, is het down? Gisteren ook al ineens problemen met de tracker (update).

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    TYT werkte bij mij 2 uurtjes geleden nog prima.

Let op: Niet kijken als je de uitslagen van dit weekend nog niet weet.
    De Saints vs. Vikings lijkt me een super wedstrijd, afgaan op de laatste wedstrijden van beide teams. Ik hoop dat de Superbowl de Vikings tegen de Jets word!

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  17. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    dat een wedstrijd verloren kan worden doordat de meest accurate kicker in football history een slechte dag heeft is toch wel erg kut.. vond de jets gister waardeloos chargers verliezen door kicket kaeding maar hebben ook te weinig punten zelf op het bord gezet

18. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Spoiler heaven:)
    Voor mij mag het toch ook wel Saints vs Colts worden!

Heb die game niet gezien maar wel de uitslag, maar wel een kort verslag gelezen. Had hij geen 3 field goals gemist? Dan had hij toch wel echt een slechte dag.. Maar toch wel weinig punten gescoord, hebben de Chargers verder deftige drives bij mekaar gespeeld, zonder de afwerking dan, of zat het allemaal vast midfield?

Ps; kan het zijn dat ze met een update die achievement 'glitches' (dat waren het wel niet echt) hebben opgelost door een No-Coop rule, ik las eens op een achievementsite dat de meeste achievement hunters de Madden achievs probeerden te halen door zelf Coop matches te spelen, maar ik merk ineens precies op dat er bij die achiement beschrijvingen nu telkens 'no coop' ineens bijstaat.

19. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat No-coop stond er altijd al bij hoor.

20. VassiliZaitsev0

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het begin gezien chargers defense hadden 4. 3 and outs achter elkaar! toen had keading al een 36 yard gemist daarna scoorde de chargers na een sterke drive! daarna stopte de chargers de jets weer kaeding miste toen een 57yard fieldgoal aan het einde van de 1ste helft ok daar kan ik natuurlijk mee leven! 2e helft jets gooien een int naar jammer.. return tot 40 yard line. rivers gooit een int naar revis die met veel geluk de bal vangt maar wel een play maakt op jackson door zijn rechter arm weg te trekken als hij de bal wil controleren de bal raakt dan het been van jackson en valt in de handen van de liggende revis.. daarna gooit rivers weer een lelijke pick stomme keuze had de bal gewoon weg moeten gooien maarja daarna scoren jets een tocuhdown 10-7 staat het nu voor jets chargers gaan uiteindelijk 3 and out bij de volgende drive greene scoort dan een 52 y td mooie run moet ik zeggen.. daarna rivers komt in field goal range kaeding kick van 40 yards weer mis!! chargers scoren daarna nog een touchdown snel recoveren geen onside kick en jets halen 1 first down en winnen de wedstrijd

Deel Deze Pagina