Speel de game al de hele avond en doe alles lekker rustig aan, ik hou er echt van om elk hoekje en huisje te checken en echt met iedereen lullen gewoon
.
Ik ben Elf, city elf is de background en rogue. Ik vond het hele verhaal van de city elf wel vet eigenlijk.
Hoe dan ook, ik ben dus echt nieuw met Dragon Age en heb wat vraagjes.
1- Ik ben andere combat-systems gewend dan dit, ik ben gewend te kunnen ontwijken voor aanvallen, of blocken, en dat je verschillende attacks hebt. In deze dus niet, maar ik ben blij dat ik me helemaal niet erger aan het combat systeem, waar ik wel even bang voor was. In videos dacht ik dat het nogal lame was, maar nu ik het zelf zie is het best vet. Moet er alleen even aan wennen.
Maar elk stukje advies kan ik absoluut gebruiken, ik heb alleen nog maar een shortsword en een small shield, en ik zie dat beesten in de allereerste quest mij al aardig schade toebrengen. Het enige wat ik kan doen is mijn zwaard op ze gebruiken en soms die special abilities, of kan ik meer doen? Zo ja, elk stukje advies kan ik waarderen
2- Ik heb zojuist een chainmail armor gevonden maar kan het niet aandoen, komt dit later nog of kunnen alleen mensen dit armor dragen?
Klik om te vergroten...