Groot-Brittanië is deel van de EU dus geen invoerbelasting. edit: ik heb trouwens nog nooit invoerbelasting hoeven betalen, ongeacht waarde en land
Blij dat ik de Limited Edition krijg. Met "echte" waterdruppels of zo. (zo'n effect) Blijft een hoesje toch...
Pakketje is binnen van www.game.co.uk! Vorige week donderdag verstuurd, zojuist binnengekomen op m'n werk. Andere controller is voor een vriend van me.
Zojuist deze versie besteld bij HMV. Met deze special edition ben je zelfs nog goedkoper uit dan de normale versie in een gewone winkel in NL Ben benieuwd hoeveel exemplaren ze ontvangen...
http://www.psonly.nl/nieuws/23909/Eerste_Heavy_Rain_review_een_feit/ 9/10 nu ga ik de demo al helemaal niet meer spelen
Ga deze direct in de winkel kopen. Geen zin om op Engelse post te wachten, ook al duurt het 'maar' een weekje.
Ik heb de LE ook besteld. Maar het werd daar ook al gezegd. Hoe objectief kan een Playstation Magazine zijn?
Heb nu bij HMV ook maar de SE besteld.. maar is het echt deze?: Is namelijk even duur als de gewone versie op die site
Was ook eerst van plan om heavy Rain gewoon hier te kopen maar bij de FRS kost de normale versie icm add discount/ANWB korting nog steeds rond de €52 . Heb normaal ook nooit een behoefte aan LE's van een spel maar omdat hier ook de eerste DLC bij zit is het voor mij dan wel weer interessant. Dan maar een weekje (of 2) langer wachten denk ik
yep die! ik wil geen gadgets bij mijn LE, maar een OST, mooi doosje en een artboeK (zit hier niet bij), kan ik altijd wel waarderen
Ik had een film besteld bij play en die kreeg ik gister binnen na 3 en een halve week. Die risico's neem ik niet met een spel waarnaar ik uitkijk. Ga deze gewoon op de release halen bij de lokale gameboer. Die paar euro maken me met topspellen weinig uit.
Als je 30-40 euro verschil een paar euro vindt... En verzendtijd van Engeland verschilt erg per winkel. Met geluk heb je het in 3 dagen, met pech 7-14. Hoesje ziet er nog best mooi uit volgens mij.
Laatst wat besteld bij www.game.co.uk, had het in een week binnen. Maar het kan ook tegenvallen en dan zit je al snel weken te wachten. Daar heb ik geen zin in.