[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Speel sinds het dat ik CoD 4 op pakte al met tactical. Stront irritant om je duim van je richt stick af te halen om te bukken/liggen... Gaat vele malen sneller zo ;)

En drop shotten blijft ideaal.

Fail? Not really. Ik doe het niet zozeer om kogels te ontwijken maar meer om meteen accurater te schieten.

Mén... Glitchen en alles is 1 ding maar dit slaat werkelijk nergens op.

Maar ja wat verwacht je. MW2 is een high profile spel. Hoe meer mensen het spelen, hoe meer kans je hebt op dit soort taferelen. Zelfde als er altijd gezegd word van "Only in America". Hoe meer mensen, Hoe meer kans op idioot gedrag.

Kijk dit zijn alweer wat betere video's dan die montages idd. Beetje lame ass commentaar ; Voegt bar weinig toe. Dacht dat hij wat tips'n'tricks zou geven qua gameplay. Nu geeftie er wel een paar maar goed, Met'n beetje logisch na denken hé... ;)

Maar wel leuk om te zien. Speel zelf nooit 3rd person.... Just don't like it.

2. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Gehackte xbox, maar niet in de zin van omgebouwd.
    Hierdoor kunnen ze een bestand aanpassen in de multiplayer, overigens wordt die xbox dan wel in ongeveer 1 dag verbannen. Dus slim is het niet van ze. :+

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar als ze de MP van MW2 kunnen hacken dan betekend het toch eigenlijk dat zowat Xbox Live is gehackt. Voor je het weet zitten er in elke game hacks.

4. Reefun

Reefun SH101510

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er sowiesow wel. Maar die van MW2 vallen nu meer op omdat alles meer frequent gebeurd gezien het een high profile spel is ;)

Alles wat door de mens gemaakt is, kan ook door de mens gehacked worden.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Het enigste wat mij echt "tegenhoud" om te Prestigen is toch wel dat ik al mijn Pro versie van m'n perks kwijt ben. Hell, kheb zelfs SitRep Pro :mad:

Ga die ECHT niet opnieuw doen ... hmmm

6. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom zou je ze per se allemaal weer Pro gaan halen in je volgende prestige. Nu weet je precies wat wel handig is enzo. Zo had ik in mijn 3e prestige Lightweight Pro gehaald, maar nu in de 4e ga ik dat niet doen, want ik weet ondertussen dat die niet zo nuttig is.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga voorlopig niet meer prestigen. Ben nu eerste prestige level 59, en ga gewoon proberen zoveel mogelijk challenges, pro perks etc te halen. Raak namelijk een beetje uitgekeken op MW2, en ik merkte gisteren al dat wanneer je voor challenges gaat spelen het een stuk leuker wordt. Het is weliswaar wat minder voor je k/d ratio, maar boeiend, ik speel dit toch niet meer zodra Bad Company 2 uit is :D

8. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ook dat. En Marathon Pro en Lightweight Pro zijn toch verdomde handig :+

9. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Zo veel moeite kost dat niet.
    Ik gebruik toch alleen maar de M4A1 en die heb je toch al in het begin <3 (+ de standaard perks: Stopping Power, Steady Aim, Sleight of hand)
    Wel me tactical knife + RPG kwijt :mad:
    Oh well, nog even een aantal levels klooien met de Model als ik level 67 ben (nu 66) en dan prestigen. :)

10. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ben nu 2e prestige lvl 38 en heb alleen steady aim, stopping power, bling en scavanger op pro. de rest gebruik ik niet.
    en speel alleen maar m4a1, scar, m16 of acr. rest heb ik nog geen schot gelost tenzij ik de gun ff heb opgepakt ingame omdat mijn ammo op was hehe.

assault only player hiero.

en die pro dingen zijn de moeite niet om te halen, vrij simpel als je maar tijd hebt om te spelen;)
    ik ga door tot lvl 10 met deze game in de prestige.
    met cod 4 ben ik gestop bij de 5e, in cod waw heb ik nooit geprestiged.

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Welk level krijg je de ACR?

12. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
  13. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Nou, dan nog maar 12 levels. En nog maar 4 voor de M16:)

14. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen maakt zo goed kills met die M16, maar mij lukt het maar niet:+

15. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Blijven oefenen. Op een gegeven moment heb je het onder de knie. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je als een dolle dwaas erop afrent. Maar gewoon aimen op een bepaalde stukje waar veel mensen langskomen. Niet übercampen, maar gewoon beetje het level 'dooraimen'

16. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap echt niet dat zoveel mensen de M4A1 gebruiken, wat een klote gun is dat zeg. Lijkt wel alsof je echt 5-6 kogels door het hoofd nodig heb waar dat bij de scar maar 2 is, maar het zal wel aan mij liggen. Ik heb automatisch de neiging om te sproeien als ik dat ding in me hand heb

17. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Meanzo, daarvoor is de M4A1 ook. Als je wint met sprayen hoef je de M16 ( burst ) niet te gebruiken.

Ik heb m'n interesse in de AK47 weer hervonden, wat een heerlijke gun.

Heb overigens ook Danger Close Pro nu. Maakt echt ZOVEEL verschil als je een Harrier of AC130 hebt :eek:

18. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat een vreselijke multiplayer...
    Ok...eigenlijk valt het wel mee, maar er zijn zoveel dingen waar ik mij aan irriteer.

1 - Claymores (Geen skill)
    2 - Campers (Sommige blijven 5 min op dezelfde locatie zitten)
    3 - Allerlei killstreaks waardoor veeeel te makkelijks kills te krijgen zijn. Als je dus een camper bent, ben je al snel "goed'' in dit spel. In elk andere shooter wordt je als je campt gewoon hard geowned (UT, Quake, Halo enz)
    4 - Mensen die spelen om hun K/D Ratio. (Ik speelde een ctf game, 1 gast die had 20 kills en 5 deaths, maar verdedigde de vlag niet en viel ook niet aan. Hij zat ergens te campen, maar mij verloren met 6-1)
    5 - Gasten die super snel met een knife rondrennen en iedereen zo vermoorden
    6 - Rank systeem (je wordt als level 1 bij level 70's ingedeeld, die dus al alle wapens, perks, spelkennis en mapkennis hebben)
    7 - Noobtubers...
    8 - Gasten die rondlopen met een double shotgun
    9 - Trash talking

Ik kan nog wel even doorgaan, maar ik ben bij lv 67 maar gestopt met dit spel. Hopelijk heeft Halo Reach wel een goede multiplayer...

19. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nu mogen claymores ook al niet meer?:emo:

20. The Messiah

The Messiah Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Edit:
    Van mij mag je ze wel nemen, maar ik vertel alleen dat ik mij daar aan irriteer...Niet zo heel gek toch?

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina