[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    True maar dan alsnog ben jij level 20 en en kom je alsnog bij die mensen in :)
    Ik vind het zelf niet zo'n probleem , als dat je stoort dan moet je gewoon meer spelen :9
    En mensen met hogere rangen hoeven niet beter te zijn , ze spelen alleen meer.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Bij search is het zeker een must.
     
  3. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt toch maar helemaal aan jezelf dan hé.
    1 - Je loopt wel zelf in een claymore. moet je maar beter opletten.
    2 - Echte campers zijn makkelijke kills. Niet zo makkelijk uit te schakelen als een camper. Je kent de plaatsen, en weet ze dus zitten. je kiest er dus zelf voor om je te laten inmaken door een camper.
    3 - Killstreaks zijn over 't algemeen makkelijk uit de lucht te halen. Eens je een stinger hebt, kan je bijna alles uit de lucht halen, zelfs zonder de coldblood-perk. Kost je misschien 1 keer doodgaan extra, maar je moet er wat voor over hebben. Ok, een AC 130 is wat moeilijker, maar als je niet als een gek op X drukt om versneld te respawnen valt zelfs dat wel mee.
    4 - Ook bij de tegenstander zitten dikwijls van die K/D geile spelers, dus die hebben het even moeilijk.
    5 - Eens je doorhebt dat er een Knife-runner aan 't werk is moet je je tactiek aanpassen zodat je kan inschatten van waar die nu gaat komen aanrennen.
    6 - In elke spel zit inderdaad zowat elke rank bijeen. Maar wat verwacht je dan, dat je in een game komt met enkel speler met ongeveer dezelfde ranking? Weet je hoe lang je dan zou moeten wachten eer je kan starten?
    Trouwens, wat zegt nu je level? Niets toch, enkel dat je er veel tijd in hebt gestoken misschien.
    7 - Noobtubers... tja, soms irritant, maar om ze uit 't spel te weren is ook wel wat overdreven. Van te dichtbij raak je niets, en herladen duurt een eeuwigheid.
    8 - Rondlopen met shotgun... Als je nu zou zeggen stilzitten met shotgun...
    9 - Trashtalking... Muten. In amper 3 seconden heb je iedereen het zwijgen opgelegd.

    Ik denk dat het veel verschil maakt als je alleen speelt of met mensen waar je regelmatig mee speelt. Als je je perks een beetje afstelt op elkaar kom je al een heel pak verder.
    En niet winnen of veel kills halen, of je level zijn belangrijk, enkel 't plezier dat je er aan hebt. De dag dat ik me ga irriteren aan dit spel stop ik ermee, in de eerste plaats is het voor de fun. En als is dit voor sommigen niet de perfecte game, je kan niet voor iedereen het perfecte spel maken. Dikswijls komt het er op neer dat "tegen je verlies kunnen" iets is wat nog geleerd moet worden.
     
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer eens de Famas geprobeerd en is echt een chill wapen. Wellicht iets te overpowered, maar zeer accuraat
     
  5. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1

    Je doet net alsof ik die punten die jij net genoemd heb niet doe. Zo stom ben ik ook weer niet. Maar zo wil ik helemaal niet spelen, ik wil m'n tactiek niet aanpassen op 1 of andere boerenlul die rondrend met een knife. En ook al doe ik het, dan zijn er andere teammaten van mij die het niet doen, en zo kan je alsnog verliezen.

    Op elk punt kan je inderdaad wel iets verzinnen, en denk maar niet dat ik dat niet doe. Maar er gebeuren zoveel onzin dingen in dit spel, dat ik er gewoon mee gestopt ben.

    Ja, ik schiet die harriers uit de lucht, ik mute de trash talkers, ik ga ook inderdaad terug om die campers te killen enz enz, maar toch heb ik het niet naar mijn zin. En ik heb je al die hele lijst gegeven waarom niet.
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  6. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Waarom gebruik je een 'maar' in je zin? 8)
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei eerst iets negatiefs, om daarna iets positiefs te zeggen:+
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En hoe kom jij aan 10 claymores? Ik heb er maar eentje per keer hoor ;)
     
  9. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Scavenger?
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.481
    Leuk Bevonden:
    5.078
    Overpowered = krachtiger dan gemiddeld. Dus niet echt iets negatiefs :+
     
  11. Barloef

    Barloef Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan zit er inderdaad niets anders op dan het niet meer te spelen natuurlijk.
    Ik kan in de meeste punten je wel volgen, alleen vind ik ze zo erg niet (speel zelden alleen eigenlijk, want daar vind ik ook niet veel aan). En als je het niet meer leuk vind, zou 't niet echt normaal zijn om toch door te gaan.
    De meeste klachten komen er eigenlijk op neer dat er wel degelijk vraag is naar een mode zonder al die poespas zoals killstreaks, enz. Misschien ooit, maar ik vrees ervoor eigenlijk. Mij zou het ook wel iets zeggen, Oldskool Cod MW2.
     
  12. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Inderdaad, ik had dezelfde bedenking. Neem aan dat hij gewoon underpowered bedoelt omdat de damage volgens de ingame statbalkjes minder hoog ligt dan bij bv. de M16. Langs de andere kant heb ik onlangs in een artikel (met data van de pc versie) gelezen dat er weinig verschil is in de praktijk. Op zich kan ik dat best aannemen aangezien die stats die het spel toont wel bij meer dingen niet kloppen, of toch onduidelijk zijn.
     
  13. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus ga je maar hier zitten zeuren?
     
  14. The Messiah

    The Messiah Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dat deze thread over MW2 ging en ik het over MW2 had. Wat is precies jouw probleem?
    Ik mag van jou mijn mening niet geven over MW2 in een thread over MW2?.........:)
     
    Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Haha weer iets geleerd. Let op als je een 3e probeert te plaatsen. De 1e ontploft dan namelijk. 1e keer dat ik een 3e neer zette ging ik zelf mee ^^
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Met one man army kan je er miljoenen plaatsen.
     
  17. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, dat kan niet.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Zoals ik net al zei ontploft je 1e claymore zodra je de 3e plaatst.
     
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik had ergens gelezen dat de Famas in het spel te sterk is vergeleken met in het echt, ik denk dat ie dat bedoeld. Ik weet niet waar de Famas gemaakt wordt, maar ik dacht eerst dat het met chauvinisme te maken had zoals de Franse wielrenners altijd te sterk zijn in Pro Cycling Manager wat in Frankrijk gemaakt wordt ;)
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat was bij Rainbow Six zo (Ubisoft), IW zijn britten en amerikanen toch?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina