Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kijk, ik verdedig Aernhem liever niet ... maar nu moet dat wel even.

Gears of War 2 had grotere omgevingen dan Battlefield of MW2. Vergis je eigen niet in de XBOX. Dat apparaat kan heel veel, erg veel. Daarom heeft MW2 ook Streaming Textures.. Battlefield zal dat ook hebben ...

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ah nee.. Ze hebben die rode blokjes er dus weer in.. Dat vind ik altijd zo goedkoop! Ze zullen er denk ik ook geen TDM oid. erin hebben?

3. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft u een bron of is het uit het spreekwoordelijke duimpje gezogen :+

Ik herhaal
    BC2 kan je niet vergelijken met MW2 !
    Shooter op de 360, daar houd de vergelijking ongeveer op
    voor de rest is het appels en peren ...

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Als jij mij een bron kan geven dat MW2 niet zulke grote mappen als BC2 kan hebben, dan krijg je gelijk :+

Vooralsnog zal BC vast wel zoiets hebben dat bepaalde dingen pas in beeld komen als jij er dichter bij komt.

5. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    De maps van Battlefield zijn toch altijd al groter geweest dan die van Call of Duty. Call of Duty moet het juist hebben van recht uit recht aan knallende actie. Dat heb je sneller bij kleinere maps.

6. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    offtopic
    Tuurlijk kunnen ze in theorie grote mappen kunnen maken met de CODengine, maar waarom zie je die niet??, omdat de CODengine daar niet voor bedoeld is ;)

Dat tweede is LOD geen texture streaming gebeuren 8)

LOD heeft ieder spel :'-(

Laatst bewerkt: 18 jan 2010
  7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Niet helemaal. Veel mensen vonden die CTF trailer pre-release van MW2 ook helemaal geweldig. Terwijl het allemaal acted is en daadwerkelijk bijna nooit zo gaat.

8. PepperPwny

PepperPwny Just sayin'

Leuk Bevonden:
    0
    MW2 zal best grotere maps aankunnen, maar die zitten er nou eenmaal niet in.
    Als je een beetje kijkt naar filmpjes WEET je dat BFBC2 veel grotere maps heeft.

En als je MW2 leuker vind dan de BC serie, mag je dat best zeggen, maar zeik niet door.

9. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Tuurlijk wel. Het speelt zich in dezelfde tijd, je hebt wss een paar aantal dezelfde wapens. Je had ook al een Red dot Sight. Ik zag een desert map, CoD heeft die ook. Zullen ongetwijfeld meer dingen zijn maar zou het zo niet weten, heb me er niet echt in verdiept :+

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Bij Battlefield1943 zal je toch echt iemand de tegenstander in zn vizier spotten, anders wordt die echt niet zichtbaar.
    Ook als diegene geraakt is, wordt zichtbaar.

Ik ben helemaal verslaafd aan 1943, maar de meeste van mn clanleden gingen allemaal naar MW2.
    Sinds 2 weken zijn ze regelmatig weer terug vanwege de grote lag bij MW.

Lag zit er in 43 zelden (toevallig vandaag en gisteren een tijdje, maar verder nooit) en het speelt echt heerlijk.

11. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij BC2 moet je er een knop voor indrukken. (select)

Daarom vergelijk ik het met 1943 waar je geen knop hoeft in te drukken om de manntjes te spotten

12. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de beta helemaal grijs gespeeld op de ps3 !!
    kan niet wachten tot ik ermee aan de slag kan op me xbox 360 !

Heb tot nu toe alle delen van BF gespeeld en mag mezelf wel een groot BF fan noemen !

13. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ook op de PC? Dan is dat in ieder geval een goed teken dat ook deze BF weer een goede game gaat worden.

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Shit, bedenk me nu pas dat games van EA meestal niet regiovrij zijn :{. Dat betekend dus geen Gamehubs voor ~€35 :mad:

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Dat word shoppen bij een UK shop ;)

16. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    uiteraard , want daar is het allemaal begonnen , heb toen die tijd nog heel lang die Dessert Combat MOD gespeeld.Dat waren leuke tijden als ik er zo aan terugdenk.

BF heeft vanaf 1942 al een speciaal plekje in me hart

Vond persoonlijk Vietnam de minste en heb die 2142 ook niet veel gespeeld.Bad Company 1 vond ik zeker goed te doen , alleen klopte veel dingen niet zoals dat je een heel magazijn moest leegknallen op iemand en de hitboxes waren niet goed.Maar nu ik de beta heb gespeeld weliswaar op de PS3 waar ik zelf de controller niet zo geschikt vind voor shooters,heb ik echt het gevoel dat dit weer een ijzersterke BF word !

17. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Ik hoop dat ze dat aanpassen want het is gewoon erg irritant. Vind dat in 1943 beter uitgewerkt:p

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten een paar zeer mooie schoten bij! Heb écht zin in BF:BC2

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Zeer mooi filmpje. Het geluid blijft voor mij misschien wel het meest indrukwekkend. De manier waarop het geluid "weggalmt" op een open vlakte, maar ook weerkaatst als die sniper vanuit een gebouw schiet... prachtig. Dit is ook de hint wanneer je zelf kogels aan het opvangen bent en probeert te achterhalen vanwaar iemand schiet. Ik ga dubbel en dwars genieten van mijn surround set! :thumbs:

EDIT: Btw, ik hoor deze effecten zo goed omdat mijn koptelefoon op de PC ook dolby 5.1 ondersteund, vandaar dat ik in BF:BC2 filmpjes uit alle "hoeken" het geluid hoor komen.

20. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik me trouwens nou wel afvraag @BC2.
    Het ziet er allemaal erg vet uit hoor. Maar ik heb me laten vertellen dat BC1 nogal wat unbalanced zooi had en geen hol aan was online. Wie zegt dat dit niet hetzelfde gebeurt met BC2?
    Zover ik weet is BC1 multiplayerwise nooit een succes geweest(?)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina