[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Frans wapen dat niet veel gebruikt wordt. Een paar kleine landen in Afrika / Azie hebben er ooit wat gekocht. Senegal en VAE weet ik sowieso. Wapen kreeg vooral bekendheid nadat Solid Snake hem gebruikte.
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik vind dat overshaped handvat erop zo lelijk :p
     
  3. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verder kun je ze niet echt vergelijken met elkaar. IRL is het eerder een SMG dan een AR. Daarnaast (iets wat nergens op slaat in CoD) kun je de FAMAS irl gewoon met full-auto en semi shot gebruiken. Vriend van me heeft een AEG FAMAS. Daar is hij best accuraat.

    [​IMG]
     
  4. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hoe zit het trouwens met die hack naar lvl1? Is daar nog nieuws over sinds het nieuws uit kwam?
     
  5. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0

    (OFFTOPIC)
    Hoop dat deze vriend in belgie woont of in ieder geval de AEG in belgie heeft liggen. Anders is hij in het bezit van een verboden wapen. Ook al schiet hij met plastic balletjes. Toch voldoende om een aantekening (Strafblad) te ontvangen hier in NL.

    ONTOPIC
    Ben nu bijna level 70. Prestige ga ik niet in. Voor alleen zo'n icoontje ga ik niet al mijn Perks en wapens kwijt raken.
    Beetje de tijd "doden" tot dat Bad Company 2 uit is.
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Niet met one man army.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hij, ik en vrienden hebben die idd in Belgie liggen. Foto's zijn ook bij Shurgard genomen ;)

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  8. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Iedereen praat hier over Bad Company 2, wordt dat zo'n geweldige game dan? Ik persoonlijk vind COD MW echt een topgame, sp en mp, de wapens, stijl, leveling, balans en tactiek met upgrades en perks.
     
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Stukken minder arcade, minder noobs, voertuigen, alles draait om teamwork etc. Ligt gewoon aan je smaak. Persoonlijk vind ik BF BC beter dan welke CoD dan ook.
     
  10. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik andersom denk ik, maar het teamwork spreekt me wel aan, wil wel eens een shooter spelen waar je echt je chatfunctie gebruikt voor de game ipv slap geouwehoer :p
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Het woord zegt het al OVERpowered. Het wapen is dus te sterk imo. En die stats van die wapens zijn echt bullshit
     
  12. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Minder arcade? Meer arcade dan BF bestaat niet!
     
  13. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb helemaal niet het idee dat de FAMAS te sterk is :confused:. Heb je misschien wat te vaak verloren van iemand die toevallig een FAMAS gebruikte?:+
     
  14. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dedicated host zegt alles. Nu wordt er alleen maar gecheat en meer lag dan het tijdsverschil tussen Nederland en de Verenigde Staten...
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig:): Ik vind de Famas even sterk als de M16. En iedereen weet dat dat ding in CoD4 én MW2 gewoon net even te sterk is met SP
     
  16. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Damn en ik maar denken dat unlimited sprint IRL helemaal niet bestond. Toevallig dat ik net de claymores bij de buren zag staan......

    Gast je moet niet zo dom lullen als je niet eens weet wat arcade betekend....
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    De famas is echt zon simpel wapen. Als je easy kills wilt maken moet je dat ding pakken. 1 schot is soms al voldoende, nou dan vliegen de kills om je horen :+
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, claymores kan nog wel, maar no falling damage, koud bloed hebben etc. is natuurlijk onzin
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Kun jij die dan door muren heen zien ;)
     
  20. Heideroos

    Heideroos Drossie

    Berichten:
    667
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat er geen reden is om te beginnen schelden, maar goed...
    Zeg ik dan ergens dat CoD realistisch is? Blijkbaar wel, maar ik lees er zelf over blijkbaar.
    Heb net nog wat filmpjes bekeken die mijn gevoel versterken: BF is meer arcade. Je ziet niets anders dan rode vierkantjes, bolletjes,... die aangeven waar de tegenstander enz zit.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina