Battlefield: Bad Company 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 5 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
  2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Omdat dat gewoon verrekte lame is! Als ik rondloop en iemand ziet mij wil ik geen sitting duck zijn!

3. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wanneer komt deze game nou eigenlijk uit?

4. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    5 maart, volgens frontpage.

Kom er ook nooit. :+

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    5 maart klopt inderdaad. Persoonlijk heb ik een tijd gedacht dat het wel eerder kon. Alles leek al zo af, maar aan de andere kant kunnen ze nog bezig zijn met de SP. Van de SP weten we eigenlijks ook helemaal niets. Hoop echt dat daar nog snel wat filmpjes van komen. ;)

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja aan de andere kant is het wel mooi prijs schieten :+ En dan klaagt er opeens niemand.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Je moet er ook nog een maand van af halen i.v.m. de gold periode. Dus ze hebben nu nog even de tijd om de puntjes op de i te zeggen en daarna gaat hij al gelijk in de productie.

En die blokjes vind ik wel degelijk lame omdat, wanneer je in een veld loopt en half achter een huis, dat iemand dan dat blokje van 2km erboven uit ziet steken en gelijk weet dat je er bent. Dat zie je bijvoorbeeld ook in die montage die gepost werd, je hebt dan geen schijn van kans en je bent erg makkelijk te spotten. Daarnaast is dit ook de enige shooter, die ik me voor de geest kan halen, die dit heeft. Prijsschieten voor de snipers idd :emo:

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Mja bekijk het van de andere kant, stel het is er niet. Dan word het op zo'n groot speel oppervlak wel heel moeilijk mensen te zien, en iedereen gaat dan snipen bij het leven, lijkt mij.

Niet dat ik het niet zwaar kut vind maarja het gaat wel ten goede van de gameplay denk ik.

9. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik vind het er gewoon niet uitzien. Lijkt wel een Mario game of zo. Ik kan iemand echt wel raken zonder die k driehoekjes, gooi er wat 'ballistics' bij en je heb echte skills nodig.

Anyway, ik meen dat in HC mode er geen driehoekjes zijn dus problem solved (maar dat was in BC1 dus niet zo)

(Zelfde als bij MW2, daar heb je ook een HC mode, dus voor elk wat wils, zoals het hoort! En als je daar zelf een game host kan je werkelijk alles aan/uit zetten, Tof!)

10. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Blijkt wel dat jullie nooit de tijd hebben genomen om BCBC1 te spelen..
    Die driehoekjes blijven niet zo lang boven iemand totdat diegene dood is hoor.
    Als je iemand spot (wat je nu HANDMATIG moet doen) dan komt er idd een driehoekje boven zn hoofd.
    Echter, als hij achter een gebouw gaat lopen word het driehoekje faal rood en blijft hij een 5-10 seconden staan op de plek waar dat mannetje voor het laatst is gespot, dus voor de muur.
    Als dat mannetje dan weer aan de andere kant van de muur verder loopt heeft hij geen rood driehoekje meer.
    Dat hoekje blijft dus alleen als er een clear view is op het mannetje.

11. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Snap aan de ene kant wel dat ze het erin hebben gezet maar vind het ook wel een beetje jammer. Maar dat wat Striker nu uitlegt vind ik wel goed uitgewerkt moet ik zeggen. Daar is dus echt over na gedacht.

Zou je zelf iets op je HUD krijgen dat je ziet dat je gespot bent en dus zo'n ding boven je kop heb hangen?

12. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Nee je weet het zelf niet, maar als je een beetje goede tegenstanders hebt merk je het vanzelf wel 8)
    en dit hebben ze puur gedaan omdat de map zó groot is dat als er ergens boven een sniper zit die anders nooit te spotten is en je camp style ala cod mw krijgt.

Geloof me, voor de mensen die er sceptisch over zijn of geen ervaring hjebben met BF,
    dit is echt goed uitgewerkt en je loopt niet rond als een lopend doelwit met constant een rood puntje boven je hoofd.

Dat sniper filmpje is puur een compilatie en tuurlijk zal je wel eens een kill maken door de rook heen en zal je wel eens iemand spotten terwijl die achter een muurtje kruipt maar zo erg is het echt niet.
    Het is echt prima uitgewerkt, in de BETA al!

13. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ja en? Het driehoekje zweeft toch boven zijn hoofd. In het echt ooit zoiets gezien? Nope ... dus het is een gameplay element en van MIJ (mijn mening) mag dat weg en dus ben IK (mijn mening) blij met de HC mode ... die er dus in BC1 niet was.

Bovendien kreeg je squad mechanics waarbij iemand ging spot/schieten omdat rode driehoekje te 'forceren' waarna de andere squad members dus op dat driehoekje afgingen. Men gebruikte dus dat driehoekjes mechanisme (ik zou bijna zeggen men misbruikte het)

Bovendien, je ziet in dat snipervideootje dat die gast (terecht) dwars door de rook op dat driehoekje schiet. Dat is dus absurd en dat wil ik niet. Als ik me verschuil achter rook wil ik geen god-sniper hebben die me alsnog een headshot geeft.

En daarvoor is dus die HC mode (hopelijk)

14. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ga het eerst nou maar uitproberen voordat je het loopt af te kraken.

Moet eerlijk zeggen dat ik het me niet kan herinneren dat BF:BC ook dat drie-hoekje had.(toegegeven heb al bijna een jaar niet meer online gespeeld) dus zo storend is het dus niet.

15. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Dat zowiezo, kan niet herinneren dat ik 120 uur lang heb zitten ergeren aan rode driehoekjes. Ohja + 70 uur van BF1943.

BFBC1 had het ook en daar was het ook niet storend. Toen werrd er nog automatisch gespot als je over een enemy ging, dat is nu niet meer zo je moet echt select drukken OP een mannetje anders spot je hem niet. Dus het gaat niet meer zo makkelijk als 2 posts hierboven met 'mechanic style(?)'...

16. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    Ja er was er wel een. Maar zo erg was dat niet.

Ach ja ieder zijn eigen spel. Dus als je Cod leuker vind doe dat dan. Ik ga iig hem wel halen.

17. PhalanX

PhalanX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hahah idd, mensen die het niet gespeelt hebben..
    "ooh dit ken ik niet van COD dus het is kudtt" :emo:

Met een goede squad schieten we ze toch wel af PWIKK!!! \o/

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    mensen die de beta al hebben zijn er nou meer modes als in het eerste deel ?

19. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Wat is dat nou weer voor onzin. Ik mag toch wel zeggen dat ik die driehoekjes niet hoef. Ik kraak ze toch niet af. Ik ben blij met HC mode. En waarom denk je dat die HC mode (weinig HUD elementen) er komt? Zo maar uit de lucht? Nee, ik denk dat die er op verzoek, vanwege feedback van de community komt. Er zal dus wel een behoefte zijn aan een HUD zonder driehoekjes. Ikzelf heb dat aan DICE nooit gevraagd en ben blij dat er anderen zijn die hetzelfde denken als ik.

En ik heb BFBC1 gespeel, ook online. Ik stoorde me niet aan de driehoekjes, maar van mij mogen ze weg. Hoe minder shit op mijn scherm hoe beter. Of dat nu BFBC, GRAW, RSV, MW2 of OFDR is. Radars, driehoekjes, minimaps, etc. is gewoon niet aan mij besteed.

20. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Daar komt nog eens bij, als je in een "echt team" speelt is spotten imo ogen wel handig. Speel je met mensen die alleen maar voor de kills gaan, dan zullen die mensen denk ik toch niemand gaan spotten omdat het ze simpelweg niet boeit*)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina