Army of Two: The 40th Day

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
  2. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister even online modes bekeken en was wel verrast.
     
  3. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Volges mij alleen vertical split screen |:- dat zuigt..
     
  4. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Vreemd dat ze daarvoor hebben gekozen, want in de eerste kon je wel gewoon horizontaal.
    [gt]31053[/gt]

    Ach, zal wel gewoon een kwestie van wennen zijn.
     
  5. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat snap ik ook niet waarom EA voor vertical split koos i.p.v. horizontal split.

    Ik heb bij mijn vriend demo gespeeld. Vreemd genoeg is de ondertitel bij demo niet aanwezig. Geldt dat ook voor full-game? Zo ja, dan hoef ik hem niet.

    Wat ik bij demo vreemd vond, is toen je keuze moest maken of je zwarte man ( weet niet hoe die man heet, want de ondertitel was niet aanwezig 8) ) in leven wil laten of doden.

    Ik koos voor executie. Dan verschijnt het filmpje. Rios schoot hem door achterhoofd, en hij leeft nog :confused: Hoe zit dat?

    Ik denk dat ik AOT2 ooit ga kopen, als ie goedkoper wordt. Puur voor co-op campaing :+ Deel 1 vond ik leuk.
     
  6. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Gisteren eindelijk begonnen, en ik kan nu denk ik al zeggen dat dit een ondergewaardeerde game gaat worden. ;)

    + Ziet er mooi uit
    + Speelt lekker weg
    + Cover werkt goed
    + Humor is nog aanwezig
    + Leuke variatie qua omgevingen ondanks dat het zich in 1 stad afspeelt
    + Dat Tag systeem werkt erg lekker, en voegt zeker wat toe.

    +/- Vertical Splitscreen valt 99% mee. Die ene procent komt doordat ik soms na een cutscene gedesoriënteerd ben, Moet altijd even denken 'ohja, je moet links kijken' :+

    - Lijkt een erg korte game te zijn (maar misschien zijn de komende chapters langer dan die wat we al hebben gehad)
    - Ik verlies altijd met Rock / Paper / Scissors. :mad:

    Ik hoop wel dat er geen achievement is voor alleen maar de positieve keuzes te maken, want bij de 2e keuze koos ik voor de negatieve en voor de rest heb ik voor de positieve gekozen. Zou zonde zijn als die ene keuze me achteraf nog een achievement kost (keuze leverde me ook helemaal niks op :lol: De wapens die we kregen nooit gebruikt)

    Toppertje \o/
     
  7. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em op de ps3 gespeeld vond em wel cool .

    co-op speel ik denk toch meer online maar vertical split kan ik niet aanwennen |:-

    haal hem binnenkort ook nog wel \o/
     
  8. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik vond de cover soms juist niet werken, vaak probeer je te rennen of je team mate te reviven en dan gaat ie knuppel achter cover :'-( En imo dat beeld draaien had best smart gekunt, vind het eigenlijk maar storend, misschien gewoon meer uitgezoomed zoals GoW, speelt toch fijner en zonder grote blindspots.
    Er zijn trouwens 2 achievements voor keuzes, een voor alles negatief de ander voor alles positief. Ook een voor alle civilians redden in een playtrough.
    Je keuzes hebben ook invloed op je wapens en wapen onderdelen dus als je die achievement ook wilt halen zul je die toch allebei ook moeten doen.

    Je kunt altijd nog op een zatte avond ff snel op casual een positive/negative playtrough doorlopen :b:


    Wij zijn nu bij het laatse checkpoint voor het eind op contractor en de moeilijkheid valt me 500% mee, ik vond het zelfs makkelijker dan normal! Hopelijk is er nog een professional mode, maar zover ik weet niet :mad:

    Achievements zijn ook zeer goed te doen, al is 6,666 kills wel een beetje veel 8) Zit pas op 2750 en nu aan het eind van mn 2e playtrough + wat random leveltjes met andere gasten. Dat word dus wat uurtjes een goed checkpoint herladen, meh.


    Mja online is wel erg leuk, al was het niet voor de constante disconnects en vieze lag dan speelde ik het non-stop...tja blijft EA hé.


    Als er nog iemand voor Extraction gaat doe ik graag mee :+!
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    In games is zoiets nooit echt 'smart'. Het zal altijd net op een cruciaal moment iets doen wat je niet wilt, dus daarom vind ik het fijn dat ik het zelf kan controleren.

    Moeilijkheidsgraad is...niet moeilijk. We spelen op Contractor, maar we vliegen er gewoon doorheen.
    Valt me erg mee/tegen.

    Civilians hebben we tot nu toe allemaal gered, maar wel prut van die positive/negative achievements. Dan geven ze je een 'keuze', maar moet je voor de achievement wel de gehele game dezelfde keuzes blijven maken. Hoe lame. |:- (en het is ook niet alsof die keuzes gevolgen hebben; je krijgt gewoon wat tekeningen te zien)

    Die achievement is dus verpest. :+ Dus nog minimaal 2 keer de game uitspelen.
    Ook zal er nog wel een achievement zijn voor de collectibles (radio's + katten), maar die kan ik combineren met een van de positive/negative playthroughs.

    Ach ja, zo rek je wel de speeltijd. 8)
     
  10. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Keuzes hebben wel degelijk gevolgen ;) Luister maar naar de radio chat, als je je tenminste kunt verstaan. Wij niet :+
    Die tekening vond ik al een beetje nep, voelt een beetje alsof ze te gierig waren om een animatie te maken.

    Heeft iemand trouwens die AS-KRI en Grand Pinger unlocked gekregen?
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Welke radiochat? :+ Die radio's wat je op kunt pakken?
    Maar ik bedoel dus wel merkbare ingame gevolgen. Geen gepraat op de achtergrond of plaatjes direct na de keuze.

    En wanneer hoor je die wapens te unlocken? :p Ik weet wel dat ik extra wapens had geunlocked omdat ik een save van de eerste Ao2 heb, maar geen idee of die dat zijn.

    Nu speel ik nog met de standaard wapens. Wel met een leuk kleurtje uiteraard. :cool:
    Primary net als bij de eerste Pimp
    Secondary met een zebraprint
    Sniper blauw.
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    nee gewoon de chat, niet de logs die je pakt ;) Een paar keuzes hebben direct invloed op het spel zelf, daar kom je de tweede en derde playtrough wel achter.

    Jah die unlock je dus door een AoT1 save op je HD te hebben (As-kri&GrandPinger) maar zoals wel meer dingen zijn die zwaar bugged en is het wachten op patch :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah, er is dus een reden buiten de achievements om het een 2e/3e keer uit te spelen. :) Mooi zo.

    Ik zal straks ook eens kijken of ik die wapens heb gekregen.

    Oeh; Checkpoints vóór een cutscene, waardoor je ze iedere keer als je even afgaat die weer opnieuw moet kijken. Denk bv. aan de eerste keer dat je een Heavy tegenkomt. Iedere keer moet je hem weer in slow-mo zien aankomen. Is ook niet weg te klikken. Bah. :mad:

    Laadtijden na het afgaan vallen me ook tegen. Pas dus Eat Lead gespeeld, en daar waren dus gewoon geen laadtijden. Hier duurt het best lang, en dan ook nog eens die cutscenes opnieuw moeten kijken. Argh 8)
     
  14. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Gewoon niet doodgaan! :+ Mja daar hadden we ook de schurft in, echt waaaarommmm kun je filmpjes in games niet skippen, zo'n filmpje is alleen leuk de eerste keer, na de 10e keer heb je zin om de developert in kwestie een bijl naar z'n hoofd te gooien.

    Eat lead had trouwens wel degelijk laad tijden met checkpoints, als je bij een hele lange dood ging aan het eind moest hij toch zeker 2-3 seconden laden :+
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Speelt het spel echt anders dan deel 1? Ik vond deel 1 een beetje eentonig eigenlijk. Ook grafisch was deel 1 behoorlijk slecht eigenlijk.
     
  16. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Aparte reactie van iemand die ME een van de, zo niet de, beste game op de 360 vindt waar je ook of paragon of renegade moet worden om de achievements te halen. Zelfde als in bijvoorbeeld ODST: kill alle van die hulpeloze hangende aliens (naampje kwijt) of geen een. beide levert de achievement op. Vind het wel oke dat er dergelijke achievements bij zitten.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Dan vind je hier ook niks aan denk ik ;) Ik vond deze nog eentoniger en grafisch is het ook niet echt toppie zeg maar.

    Mja het maakt de keuzes niet echt keuzes, omdat je (mits je de chieverts wilt) gedwongen bent alles positief of negatief uit te spelen.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Thnx,

    Dan laat ik hem mooi liggen.
     
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waar heb ik dat gezegd? :+ (is ook een zeer goede game, maar waar heb ik dat gezegd? En ik heb ook niet alle achievements voor ME; het is geen game die je zomaar even meerdere keren uitspeelt)

    Maar ik vind dergelijke achievements in geen enkele game leuk. Of het nou ME, Halo of Ao2 is. Waarom zegt Dr0kz goed :


    Oh...zeg dat dan! 8)

    Eat Lead weet ik zeker dat ik precies 2 keer na het doodgaan een laadscherm heb gehad, voor de rest niet.
    Denk ik. Begin nu te twijfelen, maar het was iig beter dan nu bij Ao2. Als ze er al waren was het niet merkbaar.

    Grafisch vind ik het wel prima, en vind het ook lekkerder spelen dan de eerste.

    Eentonig... tsja, in co-op vind ik bijna niks eentonig. Dus ik weet niet of ik daar een mening over mag geven. :D
     
  20. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit er nou ondertitel in deze spel? Dat wil ik graag weten. Bij demo had het niet :confused:
     

Deel Deze Pagina