Ik vond de cover soms juist niet werken, vaak probeer je te rennen of je team mate te reviven en dan gaat ie knuppel achter cover
En imo dat beeld draaien had best smart gekunt, vind het eigenlijk maar storend, misschien gewoon meer uitgezoomed zoals GoW, speelt toch fijner en zonder grote blindspots.
Er zijn trouwens 2 achievements voor keuzes, een voor alles negatief de ander voor alles positief. Ook een voor alle civilians redden in een playtrough.
Je keuzes hebben ook invloed op je wapens en wapen onderdelen dus als je die achievement ook wilt halen zul je die toch allebei ook moeten doen.
Je kunt altijd nog op een zatte avond ff snel op casual een positive/negative playtrough doorlopen :b:
Wij zijn nu bij het laatse checkpoint voor het eind op contractor en de moeilijkheid valt me 500% mee, ik vond het zelfs makkelijker dan normal! Hopelijk is er nog een professional mode, maar zover ik weet niet
Achievements zijn ook zeer goed te doen, al is 6,666 kills wel een beetje veel
Zit pas op 2750 en nu aan het eind van mn 2e playtrough + wat random leveltjes met andere gasten. Dat word dus wat uurtjes een goed checkpoint herladen, meh.
Mja online is wel erg leuk, al was het niet voor de constante disconnects en vieze lag dan speelde ik het non-stop...tja blijft EA hé.
Als er nog iemand voor Extraction gaat doe ik graag mee
!
Klik om te vergroten...