[Modern Warfare 2] Custom Classes

Discussie in 'Algemeen' gestart door Heroic, 8 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zer0ch@0s

Zer0ch@0s Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, dudes, jullie hebben allebei gelijk. Waar het op neerkomt is dat je met RDS gewoon veel accurater bent dan met de ACOG met de UMP. De UMP is daar niet voor gemaakt. Pak gewoon een silencer en gebruik de Iron Sight. Dan ruleer je echt met de UMP.

2. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Neej, geen Silencer en Iron Sight man, de UMP is juist een SMG die met de RDS nog een beetje range en accuracy heeft, dat hef je op door een silencer en geen RDS te gebruiken.

En gewoon Bling gebruiken, kan je RDS en nog een upgrade gebruiken, ik heb nu FMJ erbij voor de extended mags challenge, net 2 x game winning kill achter elkaar, de laatste moest haast wel een penetration kill zijn, maar ik had de FMJ er afgehaald om de Recoil te vergeleken tussen ACOG en RDS en er nog niet weer opgezet |:-

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  3. Meanzo

Meanzo A-Style

Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar iron sight + silencer/fmj/extended mags + sleight of hand/marathon/scavenger ipv nutteloze RDS waardoor je bling moet gebruiken.

4. Nonsubsisto

Nonsubsisto Thieves in the Night

Leuk Bevonden:
    0
    UMP45 met RDS is de beste keuze, voor mij dan.

En ik denk dat ik me wapen heb gevonden. AUG HBAR met Grip _O_ Krijg steeds goede resultaten. En bijna geen recoil, wat ik ontzettend fijn vind.

5. Drzapper

Drzapper Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens :)

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina