Goedemiddag,
Bedankt voor uw bestelling.
Zoals we kunnen zien, kiest u ervoor om de pc zelf te assembleren.
We willen u wel attenderen op het volgende:
Aangezien de pinnetjes van de socket van het moederbord (Intel) zeer gevoelig zijn, blijkt dat veel klanten de pinnetjes kapot drukken. Dit is het gevolg van het verkeerd monteren van de cpu op het moederbord. Ondanks het feit dat onze klanten veel kennis hebben van pc's, onderdelen en ICT in het algemeen, overkomt het hen ook.
Wij kunnen in dat geval geen garantie geven, want het gaat om gebruikersschade. In dat geval kunt u het moederbord weggooien.
We raden u daarom aan om de computer door Azerty te laten bouwen tegen een assemblageprijs van 59,00 euro, artnr 7517, zodat u zeker weet dat wij de onderdelen hier goed kunnen testen. Ook heeft u dan een garantie op de assemblage van 1 jaar. In het geval van incompatibiliteit kunnen we direct actie ondernemen door een ander product te kiezen, uiteraard in overleg met u.
Wanneer u de computer zelf gaat bouwen, zou u eventuele incompatibiliteit pas opmerken tijdens het testen van de computer. In dat geval kunt u het product wel terugsturen via de rma afdeling, maar dan krijgt u achteraf te maken met onnodige kosten en tijdverlies. De kosten van incompatibiliteit zijn in dat geval voor uw rekening.
Graag horen we waar u de voorkeur aangeeft:
1) Ik laat mijn computer assembleren en hardwarematig testen door Azerty voor 59,00 euro en heb een jaar lang garantie op de assemblage
2) Ik laat de cpu, koeler en het geheugen op het moederbord assembleren en testen op beeld voor slechts 19,99 euro.
Ik draag zelf het risico van incompatibiliteit. Eventuele problemen en bijbehorende kosten (daling van de dagwaarde, stockingskosten) in de toekomst ten aanzien van incompatibiliteit zijn voor mijn eigen rekening
Voor vragen en/ of opmerkingen over deze mail kunt u me altijd bereiken. We zien uw antwoord met belangstelling tegemoet.
Let op: Defecten of softwareproblemen (bv. virussen) door toedoen van gebruikers komen nooit in aanmerking voor garantie.
Met vriendelijke groet,
Tessa Nijland
Azerty
Klik om te vergroten...