Ik denk trouwens dat veel mensen toch in eigen belang denken en zelf schieten op de tegenstander ipv handmatig de persoon voor het team willen spotten. Tenzij de tegenstander voor de persoon te ver weg is en hij geen sniper heeft.
Ik vind dat iedereen nu wel op mag houden over die driehoekjes, er zijn er hier maar een paar die het spel echt gespeeld hebben, en die verdedigen het dan ook omdat het schijnbaar werkt. Ze zitten er in, live with it. Zoals al gezegd is, het was in de vorige ook al en niemand vond het storend. Ga het nou eerst maar zelf spelen op 4 februari, en dan mag je zoveel zeuren als je wil. Dit is toch een discussie over het spel en niet over die stomme driehoekjes?
je krijgt idd punten voor het spotten maar dan moet het mannetje wel gekilled zijn anders word het wel te makkelijk natuurlijk. @ PhalanX05: Idd pwik of er nou wel of geen rode driehoekjes zijn of meehelpende teammates we pakken ze toch wel. Als je een squad met 4 goede mensen hebt dan ben je tog invincible!
Kan dit niet allemaal in de first post, op 1e pagina ? Scheelt weer de helft van de vragen Wanneer is de demo? Welke gamemodes? Wanneer komt het uit? Hoeveel spelers?
Ik wacht eerst de demo af, en dat ik even goed weet wat de game modes inhouden. Maar ik denk dat ik hem toch wel ga kopen . (Wacht X-bazaar af )
Nah ik vind het er toch wel erg vet uit zien hoor. Snap niet dat iemand iets over Mario zei want vind dit toch wel mooier dan Cod. Maar ja dat mag ik niet zeggen.
Mario? Dat was ik, maar je trekt het helmaal uit zijn verband. Ik vind BFBC2 er gruwelijk uitzien, al vanaf de eerste beelden maanden geleden. Dat 'Mario' sloeg op iets waar we hier niet meer verder over mogen praten volgens sommigen, en ik dat dan ook niet meer zal doen want we gaan ze met z'n allen 'toch wel pakken'</sarcasm> Die heli in dat filmpje ... dat lijkt wel een radiografisch bestuurbare heli. Klopt dat? Hij lijkt zo klein, kan het niet goed zien.