[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    HC is slechtste wat ik oooooit heb gezien
     
  2. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Het enige wat ik vervelend vind is die Ricochet regel bij HQ. Bijna elke keer als ik een Harrier gebruik ga ik zelf ook een keer dood :+ Ga denk ik maar de Cobra gebruiken voor HC HQ.
     
  3. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar ik bedoelde te zeggen, gemiddeld gezien zijn de mensen die hardcore spelen beter dan core.

    Hoezo schiet die harrier op jou dan? Omdat hij tegenstanders mist en jij staat er naast ofzo? Dit gaat dan niet veranderen met een cobra.

    Of bedoel je met die airstrike van de harrier? Daarmee kan je op core jezelf ook killen toch?
     
  4. Madoperator

    Madoperator Rape

    Berichten:
    937
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn Harrier strike raakt wss teammates met de bommen die eruit vallen, waardoor die zelf doodgaat. Heb ik ook soms. :+
     
  5. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Oeps! Dan heb ik me vergist, ik dacht dat het tegelijk met de javelin eruit gehaald was! (Omdat ik het daarna niet meer gezien heb) Net hadden we weer een paar van die sukkels <_<
     
  6. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou mag wel weer snel gebeuren... Afgelopen 5 potjes zaten weer vol met care package glitchers :{

    Lightweight, marathon en kniven maar met die handel... En dan alleen maar CQC mappen... |:-
     
  7. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.464
    Leuk Bevonden:
    5.049
    Met Ricochet wordt friendly fire omgezet naar schade die jij krijgt. Dus als je een teammaat zou killen, word je zelf gekilled :+
     
  8. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Had net best wel een vet potje Demolition op Underpass. 31-7 gehaald :cool:. Had het potje daarvoor nieuwe killstreak reward unlocked en had maar voor de Emergency Airdrop gekozen en die voor de lol ook aangezet. Heb hem gehaald en haalde 3 counter-UAV's en 1 predator missle. Was wel balen, maar kan ik wel om lachen :9. Ging echt los met de WA2000 en de Raffica Akimbo. Uiteindelijk was al mijn ammo op en moest ik iemand zijn Spas maar gebruiken. Highest streak is van 25 naar 26 gegaan :cool:.

    Edit://

    Wat ook wel grappig was, was dat iemand van die tegenstanders op het einde nog een Care Package haalde en die maar gewoon random weggooide omdat er toch te weinig tijd voor was, zat er een AC130 in :9. Je hoorde hem helemaal flippen in de lobby daarna :+.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    fuck zeg, ik heb mn killstreak rewards altijd laag staan, UAV, Care Package, Predator, sinds kort staat ie op Predator - Harrier - Chopper Gunner, ik speel een potje domination met een paar mensen van het forum hier (sorry jongens, mn mic doet het nog niet :p ) ik haal zelf 7 kills en denk nou, met die predator en Harrier haal ik wel wat extra kills, maar nee hoor, met beiden samen 0 :emo: En ik maar denken dat ik nu weer eens een keer bij de Chopper Gunner zou komen :emo:
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik wil me ook even mengen in de Hardcore discussie.
    Ik speel vrijwel alléén maar Hardcore Search & Destroy.
    IMO de enige mode die er écht om doet. In plaats van rode dots op de map (ja die krijg je wel, alleen kan je de map alleen bekijken als je op start hebt gedrukt..) moet je zelf luisteren en opletten waar de kogels vandaan komen (echter inmiddels ook al onder de knie; snel op start drukken als er geschoten is om de enemy te locaten). Voorspellen hoe spelers zich gaan gedragen en zo weinig mogelijk "hulp" van radar etc. super.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Nu nog de kill streak rewards eruit en dan is het nog beter, dan ga ik het ook vaker spelen.
     
  12. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0

    Geeft niet, volgende keer beter :) Ging best goed he!
     
  13. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wat is nou die care package glitch waar je net de hele tijd over praate online? :p Dat je sneller loopt met care package marker en dat in combinatie met lightweight marathon en dan knifen?
     
  14. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hardcore Search and Destroy is wel vet, maar core is het echt een bagger gametype. Zat vandaag mosh pit te doen en toen kwam SnD, maar was echt geen hol aan (ook al wonnen we nog zo hard :cool:).
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, vond ik ook! ;) Alleen jammer dat ik niks terug kon zeggen, beetje saai :p Maar had zelfs nog een kill streak van 7, (jammer alleen dat mn Predator en Harrier daar niks meer aan bijdroegen, als ik de CG haal en dan nog 1 kill haal heb ik mn killstreak record verbroken) bij het bewaken van een van de punten van Karachi, en altijd lachuh als je als Alpha NL hoort "securing Alpha" :+
     
  16. serious siem

    serious siem PSN: Serious-Siem

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    6
    Mensen die nog Callsigns willen halen die erg lastig zijn,
    denk aan schiet al je kogels van 1 magazine raak of moord iemand met een vallende package, of heb een 5-killstreak met een turret.
    Doe een potje 1vs1 met een vriend:), lukt gewoon, wel flauw, maar wel makkelijk extra plaatjes en challenges, wat opzich best loos is, maar ook wel weer leuk
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ja, dat weet zowat iedereen. Als ze FFA boost-vrij willen maken "uppen" ze de kill limiet van 3rd Person Cage Match. Zou mensen die, normaal, een FFA potje willen doen een hoop ellende besparen.

    Ben er vandaag in TDM, Ground War EN Demolition weer genoeg tegengekomen.
    Ging vandaag weer heerlijk.

    M'n ratio kruipt langzaam omhoog ... Die nieuwe mappen mogen van mij nu wel komen.
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Die airstrike. Ricochet gaat er juist om, dat damage die je bij teammates aanbrengt, op jezelf wordt aangericht. Dus ook al ben je niet in de buurt van die airstrike, dan nog ga je dood omdat je teammates damaged.
     
  19. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Persoonlijk vond ik jou nog slechter...
     
  20. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Je weet niet eens wie het is lol ^^
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina