[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Oja tuurlijk. Soms sta ik echt verstelt van hoe weinig ik nadenk voordat ik hier post.
     
  2. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    De mappen waarbij jij met ons mee speelde waren sowiesow allemaal CQC mappen (Skidrow, Karachi). Mijn harriers deden ook praktisch geen hol.

    Had een AC-130 @ Skidrow en heb er wat... 4 neer mee weten te knallen?

    Bij open mappen zoals bijv. wasteland of afghan dan zullen je predators/harriers veel meer schade kunnen aanrichten ;)
    Dat zijn dan ook praktisch de enige mappen waar ik ook helemaal los kán gaan.

    Magoed, Je mic komt vanzelf wel weer. idd beetje saai als alleen Ice en ik ouwehoeren... Je kunt dan wel proberen om de communicatie gaande te houden maar zonder feedback lukt het weinig. Alhoewel we met Karachi best goed samen speelde (ook al verloren we) :thumbs:
     
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Het zou fijn zijn als je per class ook andere killstreak rewards kon instellen. Voor HC Ricochet gebruik ik namelijk een speciale class en ook andere rewards en voor CQC heb ik ook een aparte class en wil ik eigenlijk ook andere rewards instellen, maar dat vergeet ik vaak of ik heb te weinig tijd ervoor. Dat is best jammer.
     
  4. Reefun

    Reefun SH101510

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zou wel brilliant zijn idd. Als ik weer'ns voor de verandering HC HQ doe dan wil ik geen harrier/stealth bomber (te grote kans dat je je team genoten overhoop knalt). Dan gebruik ik liever Predator/Chopper/CP of UAV/Chopper/Pave low.
     
  5. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    yo momma
    ik ben vrijwel zeker dat jy algemeen slecht bent
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  6. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    lol wie ben jij? je hebt nog nooit tegen mij gespeeld maar ikn heb zon voorgevoel dat ik je helemaal onderschijt:thumbs:
     
  7. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Praat normaal man.
     
  8. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    doet hij dat neit dan, hij praat tog nederlands?
     
  9. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ja blijkbaar val ik niet in je MOCRO FLAVOURRR.. ga bullshit praten op forums;) al 1.569 posts Keep up the good work!!
     
  10. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Nederlands is natuurlijk maar een woord, wat is Nederlands nou eigenlijk echt?
     
  11. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb jy wel spellen?
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Doen jullie PPI of zo ? Fucking billelikkers. Allebei op één niveau :lol:
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  13. FLeXican

    FLeXican Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    fill in the blanks will ya ik zit niet 24/7 achter dit forum WTF IS PPI
     
  14. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    meestal als je met elkaar in team zit:) dat noem je een teamgeest:D
    en dan ook nog vooral een LIJPE mocro die tegen je zit te praten.. terwijl diegene een random is
     
  15. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Oh god, de stereotype clanpikkies hebben het forum gevonden |:-.

    @PheniXz + FleXican: Ik denk dat Gforce die opmerkte maakt, ondanks dat hij je niet kent, omdat jij de opmerking maakt dat HC het slechtste is wat je ooit hebt gezien, zonder het te onderbouwen en dat maakt jou post net zo inhoudloos als die van Gforce. Daarnaast heeft Lijpe Mocro gelijk over het Nederlands in je post, dat is best wel ondermaats. Er zijn enige richtlijnen voor postgedrag.

    Edit://

    Ja, dit is enigzins wannabe mod gedrag, maar al dat aanvallende gedoe tegen elkaar |:-, vindt het belachelijk en dan wil ik er graag wat van zeggen.

    Edit 2://

    En ik voelde me ook een beetje gedwongen het te zeggen omdat PheniXz en FleXican overduidelijk clanpikkies zijn (zie X-jes :')) en daar heb ik een gloedje hekel aan (voornamelijk omdat ze iedereen altijd maar gebashed moet worden).
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  16. GillesD12

    GillesD12 Active Member

    Berichten:
    818
    Leuk Bevonden:
    50
    Zit hier toch al wat langer als jou anders :)
     
  17. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Njah, jou posts hebben nog wel redelijke inhoud, maar die Flexican en PheniXz |:-
     
  18. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gezegd dat HC slecht is? dan moet je echt beter achter je computertje kijken.. maarja ik praat gewoon normaal ABN in de post die je bedoeld, alleen het gedrag erbij is misschien wat minder.
     
  19. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Sorry, ik was vergeten '+ FleXican' erbij te zetten, zal het meteen aanpassen ;).
     
  20. PheniXz

    PheniXz Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zit denk ik langer als jou op dit forum? ik heb sinds pas een nieuwe acc aangemaakt omdat ik las hoe erg NLse speler het in hun bolletje hebben;) en me oude wachtwoord niet kon vinden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina