[XOne] Darksiders

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 1 feb 2008.

1. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Is geen baas, later kom je dit type vijand nog vaker tegen ;) Hij is opzich wel makkelijk, gewoon auto's terug gooien en veel dodgen!

Eerste keer op normal inclusief alle items zoeken deed ik er 19,5 uur over. En ik vind mezelf toch wel een boven nomale gamer :p

Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  2. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owh weet ook direct wie hij bedoelde :) Je kan er gewoon op inhakken er liggen namelijk maar een aantal auto's op die brug. Het is makkelijker om gewoon te hakken tot er een (B) boven staat ;)

Btw 19,5uur is echt wel netjes. Ik heb er de eerste keer 16uur en 30min overgedaan (net nog fftjes na gekeken) dus het is dus net niet een halvering van mijn eerste keer uitspelen :lol:

3. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ben er ook doorheen (normal) :)

denk ook rond de 20 uur met lekker lopen zoeken en klooien. Ik heb alleen die armor niet gevonden; had 8/10 pieces. 2e run ga ik da ding nog wel zoeken.

Mooi einde trouwens. Van mij mogen ze met man en macht aan de slag met een vervolg ^^

//edit, trouwens, ik heb dat kistje op dat plein in het begin ook niet gevonden. Las ergens dat iemand anders dat ding ook aan het zoeken was. Op de kaart staat dat kistje dicht in de buurt bij een van de delen van het Armageddon Sword. Ik zag em gewoon niet :mad:

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    neem je alles wat je hebt verzameld in een volgende plautrough mee? Zoals wapens armor enzo?

5. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Ik had al in een eerdere post aangegeven hoe je deze krijgt namelijk:
    Alle brandkranen kapot maken op de crossroads, dan verschijnt het kistje.

Nee, alleen Abyssal armor neem je mee, anders kan je namelijk delen van het spel skippen als je bepaalde items al hebt.

6. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Gister de armor compleet gemaakt en man dan is War nog vele malen stoerder.
    Echt een vet outfit.

Moet nog 1 life shard en 1 wrath shard voor die achievements,word fijn zoeken vanavond.
    Gister ook mijn laatste artifact gevonden :)

7. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht op de patch eigenlijk om verder te spelen :mad:

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Ik zat in de tower en moest die 3e beam gaan redirecten. Had daar geen zin meer in en ben toen maar al die shit voor de achievements gaan verzamelen in voorgaande locaties. Moet alleen nog wel 1 zo'n hulpmiddel-ding krijgen(na de Voidwalker). Heb ik die ook nodig of kan ik nu al gaan verzamelen?

9. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Oke tnx voor de info!

Huh hoezo? waar heb je last van dan? Ik moet zeggen dat ik nog geen bugs ben tegengekomen.

10. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die heb je idd nodig anders kom je niet bij bepaalde delen van diverse levels voor items.

11. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Screen tearing, het is niet zo erg eigenlijk, maar ik had verwacht dat de patch er wel zou zijn nu. Vandaar dat ik al een weekje de game niet meer heb aangeraakt.

12. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    1 wrath shard en 1 life shard liggen in die portals van vulgrim.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Wat raden jullie aan om te doen? Eerste spelen tot het einde, niet de game enden maar dan backtracken om alle achievo's the halen. En vervolgens op Apocalyptic uitspelen? En is er een moment in de game waarop je niet meer terug kan in de game om spullen te verzamelen? Alvast bedankt!

14. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Bijna aan het einde van het spel kan je nog alle items halen, je kan dan niet alle achievements nog halen. Ik zou op normal beginnen, uitspelen met alle items en Abyssal armor halen, en dan op Apocalyptic spelen aangezien je dan je Abyssal armor mee kan nemen.

15. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    oke thanks maar hoe weet je of je nog terug kan. Bij welke level is dit niet meer mogelijk?

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Wordt ingame wel tegen je gezegd.

17. sharkdawg

sharkdawg yo m@mma

Leuk Bevonden:
    3
    Die heb ik al ;) thanks anyway.

18. HIM

HIM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nadat je hem uitgespeeld word er aan je gevraagt of je door wil spelen met het armor. Moet je natuurlijk wel eerst het armor hebben ;) Dit kan je doen om door met je laatste save (denk ook wel dat hij bij auto save staat) door te spelen.

19. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wie is die Britse Undead trouwens? Was bezig met Chests te verzamelen buiten Twilight Cathedral, kom ik ineens die dude tegen. "Ah capital, I was waiting for you!" 8) Wel grappig.

20. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Schijnt een inside joke te zijn van de ontwikkelaars, als het goed is kan je hem vier keer tegen komen.

Deel Deze Pagina