Ben dus nu op Vrimire gweest, en JEZUS WAT TOF!! Dat Saren kwam had ik echt niet verwacht, echt bruut! En doei Ashley, fock dat wijf, ze wou Wrex killen. Daarvoor waren er 2 grote Geth, eentje een Prime, mijn god wat zijn die klote te killen zeg.
Nu wil je niet weten hoe ik erbij loop..gewoon in normale armor en alleen mn assault rifle heeft 2 upgrades of iets dergelijks.
Dus ik moet dat equipment alles maar eens fixen maar ik snap daar gewoon weinig van.
Als ik het goed begrijp kan je 2 dingen op je wapens doen en kan je in een light en een heavy armor lopen? Maar die armors zien er allemaal zo lomp uit.. (roze..
) dus ik loop gewoon in die classic shephard armor. Dat is niet te customizen ofzo? En zijn er naast Immunity, Shield Boost, Adrenaline Rush, en een kracht dat je voor een bepaalde tijd oneindig met je assault rifle kan knallen ook nog andere krachten voor een soldier? Ze zijn handig, maar ik wil nu ook wel eens er wat bij. Al me teammates hebben meerdere dingen. Ga nu maar eens naar de Citadel, om daar op de markt te kijken wat er te halen valt..En als je naar die Cluster gaat waar ik nu heen moet, dat is al het eind van het spel ofzo? Snap verder ook niet wat Wrex nou eigenlijk in je party moet, en die assassination beb (met dat masker). Die twee heb ik als squadmates.
En je krijg weer nieuwe teammates in deel 2? Zie allemaal gezichten in 2 (advertenties) die ik (nog) niet heb gezien.
En hoezo mainquest, 8-10u doorheen? wat valt er daarna nog te doen dan? Dat kan je dan volgen via je journal ofzo?
Tot nu toe: echt een awesome spel!!