[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Exclusive Sci vs Fi Doc Part III
    [gt]60957[/gt]

Leuke serie's.

2. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Weet niet of het echt voorkomt in ME2, maar ik zet het voor de zekerheid maar in een spoiler (en mogelijk NSFW :+).

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^ :+ Dat zo zo fake als maar kan. Achtergrond van beide characters is totaal verschillend. Haha ken trouwens niemand die een bikini standaard onder zn kleren draagt :+:thumbs:

4. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    De scene is wel fake, maar ik durf te wedden dat het wel allebei in de game gebeurt. Was ook wel te verwachten dat die chick een love interest zou zijn.

5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Mwa, fake of niet. Die chick is wel in waardering gestegen bij mij :+. En wie weet wat de mode is in die tijd en wereld, het is sci-fi voor iets hé 8).

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Hehe ja. Ik lig ook liever met deze chick in bed dan met die andere. Zie de ruzie nu al voor me. :+

Wel jammer dat Amerika zo preuts is, had best een flinke zet jetsers willen zien. :D

7. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  8. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Ziet er goed uit. Ze hebben er wel over nagedacht, want heb denk ik wel 6 save files met andere playthroughs. Denk dat ik gewoon met mn level 60 character begin, met wrex nog levend en de council die gered is.

9. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn oude save verwijderd, dus ik ben nu als een gek ME aan het uitspelen.
    Ik heb al nagedacht over welke keuzes ik ga maken en die ik dus meeneem naar ME2.
    Kill Kaiden, Save Wrex en Concentrate on the Sovereign (Ik geloof dat de council het bij deze keuze niet zou overleven?). Denk dat die keuzes de meeste impact zou hebben.
    Ik laat de council liever doodgaan dan dat er miljoenen slachtoffers vallen... De council kan altijd vervangen worden.

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik dacht altijd dat het idee achter de council laten sterven is dat de mensheid het dan over zou nemen. Mijn Shepard heeft het niet zo op aliens. :+

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik weet gewoon niet meer welke keuze ik gemaakt heb mbt de Council 8)

Wrex is wel dood though

Heeft het filmpje spoilers mbt deeltje 2 zelf?

edit: en kan iemand hier een samenvatting geven? Kan het filmpje hier niet zien

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Welke keuzes zullen denken jullie eigenlijk belangrijk zijn in deel 2? Ik kom eigenlijk niet meer verder dan Ashley/Die andere gast, Wrex dood of leven en het einde met de Councile. Wat ben ik vergeten! :+

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hoe je die fan van je hebt behandeld schijnt ook belangrijk te zijn geloof ik. Ik was geloof ik wel aardig tegen hem. Waarom ik dat nog wel weet maar niet meer wat ik met de council heb gedaan 9)

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Ja tegen die fan was ik wel aardig volgens mij, geen idee eigenlijk meer. Voor de rest waren er veel keuzes maar niet veel qua story mode dacht ik. Council heb ik in ieder geval laten sterven en Captain Anderson tot council lid of weet ik veel waar in gemaakt. :+

15. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    In het filmpje laten ze je zien hoe je een character importeert.
    In het kort krijg je een lijstje met gebeurtenisen te zien mbt je crew, council etc etc (afhankelijk van je keuzes natuurlijk) Geen spoilers..

Ik denk ook de quest "home coming" waarbij je een lijk terug haalt of voor research achterlaat.

16. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik krijg dus een overzicht van wat ik heb gedaan? Dat is wel handig. Heb ook maar 1 playthrough. Wat als je meerdere hebt?

17. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg je een langer lijstje met Shepards. |:- :9

Bijvoorbeeld

John Shepard lvl. 34
    DraiMeister Shepard lvl. 37
    Kevf Shepard lvl. 60

Vervolgens selecteer je een van die carreers en krijg je dat betreffende lijstje waar ik het net over had.

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Nice. Idd goed over nagedacht dus :)

19. Fingon NL

Fingon NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Rachni dood of niet, ik hoop dat daar ook een leuk verhaal van komt (Rachni squad mate :p )

20. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    In die CGI cinematic zag je Rachni rondlopen, lijkt me dus dat er idd een verhaallijn komt over de Rachni als je ze hebt laten leven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina