[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik krijg, op 76, gewoon ruim 16k exp voor de random dungeons hoor.
    Dus zo matig zou ik het nog niet noemen.

(Wel slechts de helft van een normale quest op dit level, maar toch.)

Had gister een beetje een arrogante tank die niet op de mana van de healer lette.
    En dat heeft ie geweten. Nadat ik er iets van zei, was ie ineens poeslief. :)

Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Wow account gereactiveerd en heb een 10 day trial, eerste wat ik deed was mijn ouwe chars bekijken maar alle points zijn gereset en nu snap ik natuurlijk geen kut van waar het beste in kunt doen :mad:
    Heb een lvl 60 rogue btw

Naja ik denk dat ik gewoon opnieuw begin...wel zo leuk...

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zit ff te denken welke char ik verder mee wil spelen. Heb nog een 73 Pala en een 47 Mage op een andere server en Ally side (wil hem dan naar Horde halen). Wil er geen riad char van gaan maken. Beetje achievements farmen is de main cause voor deze char.

Iemand suggesties?

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je achievements wil gaan farmen raad ik je toch die paladin aan. Ik denk dat je wel kan raden waarom. Ik zou toch de The Explorer titel proberen te halen. Je bent dan zo tientallen achievements verder en het tikt lekker aan in een week of twee.

Dungeons gaan doen die je in je eentje kunt doen is ook lekker natuurlijk en misschien het nodige met de professions en pvp battles gaan halen.

Dit is meer mijn idee hoor, maar voor achievements lijkt me die hoger gelevelde paladin gewoon beter. ;)

5. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net met een GM gepraat, volgens hem HOOR je 825 xp te krijgen voor een random dungeon op level 42. Vind het echt heel erg weinig....

6. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    wtf, dat is wel bizar weinig hoor.

Anyway, ik net in een random VH normal als healer.
    Verder 2 Pala's als DPS, een Hunter als DPS en een DK als tank.

Na een paar mobs, blijkt dat de DK geen Frost Pre. aan heeft staan.
    Ik check z'n spec eens even, en ja hoor. 66 Talent Points in Frost.
    Meneer kent geen Death & Decay, en kan voor geen meter aggro houden.
    Na enig goed bedoeld advies van mij en een Paladin, gaat ie door het lint.

Omdat hij de tank is, moeten wij maar luisteren. En hoe goed hij wel niet is, en dat het mijn baan is, om hem te healen.
    Nou, vriendelijk bedankt met zo'n instelling. Paladin een whisper gegeven of hij wil tanken.

Zo gezegd, zo gedaan. Paladin neemt het over.
    Look dude. Either you get with the program or I don't heal you. We're all trying to help you out here, and all you do is call us names.

En uiteraard, hij trekt z'n bek weer los. Dus, geen heals meer voor meneer.
    En dat bevalt ook niet zo. Maargoed, VH normal 4 mannen is ook geen ramp.
    Wonder boven wonder doet ie geen Need op alle items, dus dat was mooi meegenomen.

Instance afgemaakt, iedereen bedankt. De DK nog even de tip meegegeven dat ie maar even Wowhead.com moet checken voor een goeie build, en vertrokken.

Moraal van het verhaal, teamplay. Grote mond tegen de healer = geen heals, simpel. :)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    @ Graveheart: Jij hebt echt rare lui op je server zitten. Kom gezellig op Runetotem.
    Volgens mij speelde jij Horde en mijn Gamemania contacten zeiden vandaag tegen mij dat die graag ruig en brutaal mogen zijn. Bij mij op Runetotem Alliance vind je dat nauwelijks. Hier worden doorgewinterde wow spelers als goden vereerd, en dan overdrijf ik niet. ;)

8. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Via LFG Random krijg je Cross-server PUG's. Ik zat met een paar mensen van Steamwheel Cartel.
    Op Blade's Edge valt het retard gehalte nog enigsinds mee. :)

9. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Je hebt een Vote to Kick optie he ;)

10. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Maar dat werkt volgens mij alleen als iedereen van een ander realm komt ofzo?

11. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nee werkt pas als de 'random dungeon tool' debuff is afgelopen :'-(
    Zo zitten wij constant met italianen opgeschept die geen woord Engels willen spreken

12. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Ah, verklaart een boel.
    Ach, zo'n tard in de groep is af en toe wel grappig.

Lekker eigenwijs lopen doen en grote mond enzo.
    En dan miepen dat ik 'm niet heal. :emo:

Op een gegeven moment de pet van de Hunter maar geheald, verveelde me. :cool:

13. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Je krijgt van alle mobs die je doodmaakt toch gewoon xp? Ik teminste wel op mijn level 73 alt

Gewoon hier ff lezen: http://elitistjerks.com/f78/

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Gelukkig maar. Het enige retard achtige waar ik geen moeite mee heb zijn laaggelevelde die om advies vragen. Ik heb er geen problemen mee als een level 20 mij vraagt even te helpen. Heb dat vandaag namelijk gedaan in Redridge en kreeg er echt letterlijk eeuwige dank voor.

@ Al die lieve Yellow helpers: Jullie harde werk om mij wow verstand bij te brengen begint zijn vruchten af te werpen. Ik word nu steeds vaker uitgenodigd voor Raids. Het enige waar ik wel van baal is dat niemand tegenwoordig meer heel Ulduar wil doorlopen. :'-(

Tevens heb ik vandaag vernomen dat Shadowmourne niet meer het beste wapen uit de game is. Iemand een link wat het nu wel is?

15. WesleyRBK

WesleyRBK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    We zijn nu 5 dagen verder en nog steeds geen mail terug gekregen van blizzard. Ga morgen maar rond 8 uur bij de telefoon hangen. Zodat ik 1 van de eerste ben die belt.

16. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
    Uhmm voor zover ik weet nog wel, ligt eraan wat je clas is.

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  17. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar het is gewoon heel weinig. 2 rested kills, geef dan gewoon geen xp voor een random dungeon. Daarnaast krijg je voor een pvp battle zelfs meer...

Nu dat ik level 43 ben gedinged krijg ik in een keer wel 12k xp voor een random dungeon. Iets klopt er niet met die dungeon finder. Ik weet niet of het komt doordat een GM mijn account checkte of doordat ik mijn user interface gereset heb (wat van de GM moest).

Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Is het wel

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Vet vaag dan wat die lui van Gamemania Leeuwarden dan tegen me zeiden gisteren.

Hopen dat ik ooit nog eens een keer de kans krijg het wapen te bemachtigen. :+

20. Graveheart

Leuk Bevonden:
    1.548
    Succes daarmee. Denk niet dat je dat kunt realiseren. :)
    Als het het beste wapen (voor jouw class) uit de game is, kun je op bijzonder lage droprate rekenen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina