[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Alizor, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Report the f*cker ! , zulke bitches moeten ze een waarschuwing geven en een ultimatum.
     
  2. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Een KD van 5,6 in dat potje, en dan nog eens 20 assists, niet echt slecht neen ;)

    Hoe gebruik je die dan, met nog een RDS/Holo zoals een standaard mid/long range AR, of meer als gun 'n run met standaard iron sights een marathon/commando ofzo?
     
  3. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik op geen enkel wapen een RDS/Holo/Acog/Thermal. Standaard iron sights zijn het beste.

    Ik ga meestal voor mid/long kills, daarom ook Scavenger Pro, SP Pro en Steady Aim pro. Steady Aim Pro voor close combat en Spas-12
     
  4. BekSide

    BekSide Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    2
    dat nederlands volk op COD MW2! zoooo jammer!!

    ik join een game.... helemaal vol nederlanders, ik win van ze (kom in andere team hele tijd) naja win van ze/ slacht ze af:D

    meteen een hoop gezeik na de game homo dit homo dat, camper, bla bla bla echt belachelijk!

    heel erg jammer en kom het iedere keer weer tegen als ik NLers online tegenkom die ik niet ken.

    ikzelf heb al een keer het idee aangedragen en een nieuwe thread proberen te openen met een soort zwarte lijst waar gewoon iedere nederlander die zich niet gedraagd op mag komen inc. hackers/boosters/ en ongefatsoeneerd volk. erg jammer vind ik dat.

    zo dat wou ik even kwijt!

    overigens gaat het in 98% van de gevallen over stoere kleine mannetjes van 15 / 16 jaar.
     
  5. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook, ik vroeg iets, en toen kreeg ik als reactie: omdat je homo bent met een klein pikkie. Waarop ik zei: Maar ik ben een meisje dus dat kan helemaal niet.. en toen bleef het ineens stil :+
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ach ja, nederland he .... gewend om te klagen.....
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Nice. Die 20 assist is misschien wel je grootste prestatie :)
     
  8. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Iron sights zijn op meeste wapens idd super om mee te schieten en daarom zijn de meeste wapens ook ideaal voor silencer *)

    Ik gebruik op bijna alle wapens dezelfde perks en attachments
    silencer, scavenger pro, SP pro, Ninja pro.

    Ninja blijft ideaal op FFA je hoort ze echt van zo ver aankomen :p
     
  9. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina