Army of Two: The 40th Day

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 6 mrt 2009.

  1. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee zit er niet in.
     
  2. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik heb het spel SP uitgespeeld, althans ik krijg de credits na chapter 4.
    Hoe kan ik chapter 5 spelen? Is dit op een ander difficulty level? of o.b.v. gemaakt keuzes in het spel? Snap er niets van...
     
  3. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.476
    Leuk Bevonden:
    901
    Nadat ik hem van je gekocht had voor 12,50 inc zei iemand daaronder waarom je je favo (of een van je favo, weet ik niet meer precies) games weg deed voor zo weinig. (iets in die trant was het iig). Vandaar dat ik die aanname deed :)
     
  4. norwest

    norwest Active Member

    Berichten:
    310
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF? Zeker weten dat je in optie goed heb gekeken?

    Nou ja, dan koop ik AOT2 niet. Want zonder ondertitel kan ik de verhaal niet volgen. DAt heeft te maken met mijn doofheid.

    Dat had ik van EA niet verwacht. Nieuwe spel uitbrengen zonder ondertitel zie je niet vaak =(
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb nog even voor je gechecked, en het kan inderdaad niet.
    De opties zijn sowieso maar heel karig. Bij Video alleen de Brightness instellen, en voor de rest een beetje kloten met de Controls.

    Game net uitgespeeld. Vrij kort en easy (op het hoogste niveau) maar wel lekker vermakelijk. :cool:
    Voor de achievements zal ik nog eens erdoorheen moeten.
    En helaas veel MP achievements. :mad:
     
  6. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Als schrale troost, denk niet dat iemand het verhaal echt heeft kunnen volgen. De voice werd bijna altijd overstemd door andere geluiden en om eerlijk weten we na 2 playtroughs nog steeds niet echt wat er nou gebeurt is :+ Vond het einde iig vreemd en onlogisch, zeer origineel maar wel onlogisch en stiekem een beetje cheapy.

    De opties zijn iid heel erg schraal, je kunt zelfs maar kiezen uit 3 sensitivity settings en er zijn niet eens audio opties! 8)

    Mja gameplay is goed, vond het jammer toen het voorbij was iig.


    47,50 waard? Als de online niet zo laggy was geweest dan wel.

    Dat doet EA wel vaker, zetten ze een prachtige game op en dan proberen ze op het eind de kosten nog een beetje te drukken ofzo waardoor je gare menus, glitches en andere sloppy shit krijgt.

    Valt eigenlijk heel erg mee, als je een beetje doorzet kun je die in een middagje halen. Iig die gun kills en top-team.


    Is er verder al iemand mans genoeg voor Extraction? Je hebt niet de pre-order code nodig, ik kan gewoon inviten ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  7. Ferreman

    Ferreman Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje. Ik heb het spel SP uitgespeeld, althans ik krijg de credits na chapter 4.
    Hoe kan ik chapter 5 spelen? Is dit op een ander difficulty level? of o.b.v. gemaakt keuzes in het spel? Snap er niets van...
     
  8. wht

    wht Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn toch achievements voor 7 chapters?
     
  9. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een joet zit je goed wacht wel tot ie is afgeprijsd :lol:
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Weet iemand hoe ik met een Guest (op dezelfde console/splitscreen dus) online kan gaan?
    Ik dacht te hebben gelezen dat het kon, maar het was me gisteren niet direct duidelijk *hoe*.
     
  11. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Iid er zijn zeven chapters, weet je zeker dat je in het vierde chapter zat? ;) Post anders even in spoiler het laatste wat je gedaan hebt ofzo.

    Jah ik heb mensen met guests online gezien, hoe dat moet geen idee :b: Misschien DMV een Partnership te sturen?
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Waarom maken ze dat niet gewoon wat duidelijker. :+ Press (Y) to sign in as a Guest
    ofzoiets...

    Zal straks wel even verder kijken.

    Dat je dat nog weet. :D

    Het is idd een van mijn favo games, maar ik heb geen game die dé favoriet is.Ik kan geen keuzes maken. :p
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Iemand zin om co-op te spelen?

    EDIT: Je mag me toevoegen of eerst een berichte sturen op Live, ga ik nu nog even een ander spel spelen.
     
  14. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik wil wel co-op doen.

    Volgens mij heb ik je al in m'n lijst.
     
  15. Slender

    Slender Active Member

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel gisteren met een kameraad van mij uitgespeeld op normal. We hebben er een aardige tijd over gedaan omdat er toch een aantal hele lastige shoot outs bij waren.
    Vooral het allerlaatste stukje hebben we wel een keer of 10 moeten doen.

    Het verhaal van het spel is echt niet te volgen. Dat is wel jammer omdat het verhaal bij het eerste deel best wel leuk was. Ook zijn de omgevingen een stuk minder gevarieerd. De gameplay zelf is wel wat verbeterd en nieuwe mogelijkheden zoals het gijzelen van vijanden en de 'fake surrender' zijn een leuke toevoeging. Wel jammer dat ze dan weer de 'overkill' uit deel één er uit hebben gehaald.
    Je hebt nu wel weer veel mogelijkheden om je wapen aan te passen maar in de praktijk voegt het niet veel toe. De aanpassingen hebben niet veel invloed op je wapen.

    Het is een erg leuk spel in coöp maar ik had er meer van verwacht.
     
  16. Nickjuh

    Nickjuh Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    2x uitgespeeld in 2 dagen.

    Op easy was redelijk makkelijk, in hardcore zaten soms wel irritante stukjes bij.
    Maar over het algemeen goed te doen.
     
  17. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    Er is trouwens een patch uitgekomen eindelijk, ben benieuwd of online een beetje te doen is.

    Verder iemand nog voor extraction trouwens? Moet allebei de achievements nog.
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Heb ik geen 800 (P) voor over. Genoeg andere DLC/games die ik nog moet. :p
     
  19. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    jaja nou EA mag van mij het graf in met hun DLC
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    [gt]62221[/gt]
     

Deel Deze Pagina