klopt , dat is ook als je met een rpg schiet , dan daalt ie ook na een X meter! dus daar moet je dan gewoon rekening mee gaan houden
Wil het graag eerst zelf spelen voordat ik mijn conclusie trek. Je hebt snel genoeg door hoeveel je moet aanpassen. Je hebt bij een sniper ook stipjes langs je horizontale en verticale lijnen, en aan de hand daarvan kan je de juiste aanpassing maken. Als je kijkt naar Operation Flashpoint, daar hadden de snipers ook extra horizontale lijnen met daarbij afstanden, en daaraan kon je bepalen hoeveel hoger je moest mikken. Dat was erg goed uitgewerkt.
Dat zijn ze inderdaad. Persoonlijk kies ik zelf liever voor een gevarieerde stijl door online potjes heen. De ene keer sniper, een potje of een death later bijvoorbeeld assault. Ik vond dit ook erg fijn werken in Battlefield 1943.
Zo heb ik BC1 ook gespeeld. Alle classes ongeveer even veel gebruikt, dat houdt het ook leuk. Elke keer een andere 'taak'
Gewoon elke keer kijken wat nodig is, Zijn er tanks in je base als defender, spec met c4, kan je squad spawnen in een tank, support dude etc. etc. Iedereen die alleen puur met één klasse kan spelen komen bij sommige maps zwaar in het nadeel.
Dat woestijn level in Bad Company I bijvoorbeeld. Hel, hoe vaak ik daar wel niet gekilled ben. Gek genoeg had ik daar bij andere maps geen last van. Neem de map die is gebasseerd op de reddingsmissie uit de verhaallijn, in dat dorpje dus, die is gewoon vet. Ik scoorde daar redelijk tot goed, maar speelde het liefst een map waar een arti in zat.
Godfather of the Campers. (maar wel met "toestemming") Oasis!! Dat was mijn favortiete map, gewoon tof om met die zware tanks aan te komen rollen naar dat stadje (eerste gedeelte)
Je kan ook heel actief zijn met een sniper , dus een beetje achter de frontlinie liggen en je constant verplaatsen.En ook voor Tanks enzo is het heel effectief.
Even een grappige edoch serieuze vraag: Kan je ook quickscopen met een sniper in BF of is dit praktisch onmogelijk?
Denk dat hij het heeft over BFBC2. In 1 kon het wel en was het heel makkelijk, In bfbc2 kan het niet meer, hebben ze uitgeschakeld (ja het wil nog wel eens lukken maar niet zo makkelijk als deel 1) enja ik heb de beta gespeeld en meegekeken met Phalanx05
Snipers waren in BFBC1 eigenlijk ook de aangewezen mensen om vanaf hun schulplek met de JDAM's de tanks uit te schakelen. Maar ik begreep dat de sniper klasse deze equipment in deel 2 niet meer heeft? Zou ik jammer vinden omdat dat in deeltje 1 toch wel een belangrijk aandeel was van de snipers.
wat snipers met C4? Kon me niet herinneren dat ik dat in de BETA heb gezien... @Delphiki: de JDAM zat er in de beta niet in idd, maar we hadden laatst een filmpje gezien dat hij er wel in zit dus het is ff afwachten.
Nooosss, de JDAM was fucking awesome . Ik probeerde eerst helikopters enzo ermee uit de lucht te halen maar dat lukte me nooit dus dan maar richten op tanks
Ben het met je eens hoor, Snipen is ook gewoon een vak! , en nog nooit een sniper gezien die rond aan het rennen is met een single shot wapen= kansloos (voor de meeste dan) Daarom vind ik ook dat een sniper nooit kan campen!
Zal allemaal best, maar snipen tijdens gold rush on attack is fucking useless en irritant. Ben ik naar de gold crates gerend, blijven ze achter beetje pussy hangen en kan ik elke keer weer vanaf 100000 meter spawnen om weer te proberen daar naartoe te komen. homo's zijn het
Wil niet gelijk zeggen dat alle snipers van de herenliefde zijn maar begrijp wel wat je bedoelt het is/was wel irritant dat je dat hele stuk dan weer kon lopen. Maar gelukkig hebben ze dat opgelost en kan je nu kiezen bij welke squadmember je spawnt!