Xbox LIVE Arcade Games [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 26 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Whaha faal 8). Ik verander een vliegtuigje in een mooie chick en de jappen kopen het wel :lol:

2. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Ik verslok me zojuist zwaar in mn thee terwijl ik je reactie las 8)

3. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig vernieuwende manic shmup zo te zien. Ik had er al niet veel van verwacht.

Die van Cave zijn voor mij de enige echte.

4. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Het zijn toch de personages uit King of Fighters?
    Ik dacht die ene gast met dat petje te herkennen, en omdat er staat KOF Sky Stage.

5. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het zijn allemaal KoF personages.

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Risk is mogelijk leuk, aan de andere kant, als ik de enige online ben.. hmmz das het probleem met de arcade games. Hoe leuk ze soms ook zijn, veel worden nauwelijks online gespeeld!

7. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als er genoeg mensen op dit forum zijn die risk downloaden kunnen we het onder elkaar spelen:thumbs: Mij lijkt het sowiezo tof

8. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand Spyglass Boardgames tegen mij wil spelen online kan die mij toevoegen.
    Al ben ik bang dat niemand het speelt. :+

9. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, tegen de tijd dat het uit is moeten we maar even pijlen hoeveel het kopen. Wel leuk om zo in de avond even een potje te risken. Als er ook speak-to-all chat in zit of als we in een party zitten zie ik het al gebeuren hoor. Bondgenootschappen, mensen die elkaar verraden, ach dat zijn de mooie dingen van Risk _O_

Ik heb wel chessmaster ofzo gedownload, voeg me maar toe als je dat hebt. Wil best eens een potje schaak tegen je spelen :thumbs:

10. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Kan totaal niet schaken. 8) Maar chessmaster is geloof ik iets anders dan mijn spel. Ik heb nog dammen, reversi en mancala erbij. :)

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Megaman 10 met weer (net als 9) een lijstje van onmogelijke achievements:

Die MR PERFECT is gewoon onmogelijk. 8)

12. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    ben nu deel 9 aan het spelen heb pas 1 baas weten te verslaan jammer dat je niet in het midden van een lvl kan saven

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Haha ik heb dat! Ik heb t na een paar weken gedelete omdat niemand het speelde, maar ik kan t zo weer downloaden:thumbs:

14. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Voeg me maar toe, zou je hem opnieuw willen downloaden en de desbetreffende achievements willen halen. :b:

15. serialdrifter

serialdrifter Team Slipmachine

Leuk Bevonden:
    2
    Staat niks bij over welke difficulty het gaat, dus kan ook best makkelijk zijn :D

16. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Serious Sam HD heeft ook best k*t achievements.
    Nou vind ik die game sowieso al erg tegenvallen (trial gespeeld).

Af en toe hebben games zulke hardcore / die-hard achievements, dat ik er niet eens aan wil beginnen.

17. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    achievement (the ~)
    prestatie (de ~ (v)), verrichting (de ~ (v)), grote daad (znw.)

Wat vind je tegenvallen aan Serious Sam?

18. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Serious Sam had ik in notime 200/200, ik heb arcade games die moeilijkere achievements hebben (Mad Tracks, PoP)

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Vond de gfx niet bijzonder. Nou is SS ook niet zozeer een game daarvoor, maar met HD in de titel had ik toch wel betere gfx verwacht, het is al zo kaal, als de boompjes en gebouwtjes er dan ook nog eens matig uitzien. En was een beetje buggy, als je voor/tegen een muur springt, kijk je er soms doorheen et cetera.
    Qua besturing werkt het best lekker, maar vond het verder wat 'kaal'. Loop in een kaal landschap van deur 1 naar 2, af en toe wat zoekwerk, onderweg kom je wat vijanden tegen. Voor toendertijd kon het erg cool zijn, maar voor nu verwacht ik gewoon wat meer inhoud van een game. Komt op mij nu over als een flashgame, een simpele poort, of alsof ze er niet zo veel aan hebben gedaan. Wanneer je echt veel zou veranderen, zou er misschien weinig meer van SS overblijven, maar vind het op deze manier te duur voor een download. Dan kan ik beter oude PC versie voor 5 euro uit een budgetbak vissen.

20. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Heeft iemand de nieuwe Vandal Hearts al geprobeerd? Ik heb gehoord dat het een best goede remake is van de PS1. En ik ben altijd te porren voor TBS fantasy games.

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina