Hier heb ik ook best veel last van (ik zelf speel voornamelijk met famas/m16) , speel je met alleen Europeanen (dus goede verbinding) dan gaat het allemaal goed. Komt er toevallig een stel Amerikanen bij dan switched 9/10 keer de host naar de Amerikaan. Et voila 3 mensen hebben een goede verbinding en de rest loopt immens te laggen .. _0/
Kom net iemand tegen met de: [abcd] killeduhaha Hij zat in mijn team dus ik wachtte het ff af, hij kon het trouwens best wel. Maar toen we weer allemaal in de lobby zaten, horen de iedereen grijsen. Daarna leavde ook iedereen
er is nieuwe carepackage glitch. nieuwe glitch moet je een muurtje hebben waar je over heen kan klimmen en dan je CP nade in je handjes. op een of andere manier onthoud het muurtje het dat als je er weer over heen gaat dat je weer gratis een cp krijgt.
Moet je dan steeds over dat muurtje heen of gewoon één keer met de carepackage en dan heb je er oneindig veel?
Ok. Ik ga het denk ik wel ff doen om die challenge te halen, heb nu al iets van 400 carepackages/sentry guns/ema etc ingeroepen maar ben alweer level 65
10th Prestige? Weet niet of ik wel zo ver kom met BF:BC2 in aantocht . En ik glitch ja, njah die rocket glitch niet maar bijvoorbeeld die One Man Army glitch gebruik en deze ga ik ook gebruiken. Word toch zsm gepatcht dusja, even abusen voor fun Gaat trouwens echt retesnel met levelen, ben alweer 1st Prestige lvl 65. Binnenkort Prestige 2
snap mensen niet die glitchen. Je wint omdat je glitch, maar eigenlijk heb je niet gewonnen want je speelt vals. Waarom glitchen mensen dus, is het machtsgevoel? Dat andere mensen over jou gaan denken dat je goed bent?
jups hiero prestige 2 lvl 47 ofzo ben wel blij dat ik maar 1x zo'n speed glitch heb gezien. waar iedereen als een malle hard in rent.
Lees dan eerst de rest van het topic even door. Het gaat om gasten, als je zo'n iemand killt word je teruggezet naar level 1
Volgens een vriend van mij telde zijn care package laatst mee voor zn killstreak, hij kreeg een Pavelow uit een care package, ging in een hoekje zitten, kreeg er nog een paar kills bij en kon toen ineens zn chopper gunner inzitten. Ik heb hier verder nooit wat over gelezen en weet ook niet of hij het altijd heeft, maar die Pavelow is wel glitch gevoelig (eerst zelf een kill maken voordat hij meetelt voor je killstreak wanneer je hem zelf gehaald hebt), dus ik vroeg me af of iemand hier misschien meer van weet?