[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja hoor, t'is weer zover.

    Er is weer een Oneindige Care Package glitch :emo:

    Gisteren iemand hem nog 50x zien gooien ... jezus ...
     
  2. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Kunnen ze dat gelijk meenemen in de fixes van 22 jan.
     
  3. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    wordt je toch schijtziek van. buiten de connectieproblemen krijg je ook nog het valsspelen gezeik.

    denk niet dat ze dat voor de update van morgen fixen. beetje kort dag denk ik.

    ergste is dat deze carepackage glitch nog makkelijker is dan de vorige, waardoor nog meer mensen hem kunnen doen.

    en toch blijf ik het spel spelen want blijf het tof spel vinden.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ook. Mensen kunnen zeggen wat ze willen over deze game, veel youtube-stars (Sneakymode) zijn ook gestopt met Mw2. Maar het speelt zo heerlijk, ik kan m'n vinger er niet opleggen. Maar vind het zo heerlijk dynamisch en het geeft me zo'n goed gevoel als ik het speel dat ik het gewoon blijf spelen. Dan nog de prestiges en alle challenges en de verslavingsfactor is voor mij helemaal 1000000%.

    Misschien kan BF: BC2 daar verandering in brengen. Maar deze game gaat nog lang niet uit mijn xbox.
     
  5. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    ach als iemand glitch ga ik gewoon de game uit en zoek ik een andere, dan maar weer een loss erbij. intresseert me geen ene dondert mee.
    play 4 fun or do not play:)

    heeft wel humor dit filmpje met de carepackage glitch
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  6. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Huh? Was dat voor glitch dan, ik las hier net dat de CP Glitch is dat je heel hard kan lopen met CP marker en Lightweight.
     
  7. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nieuwe carepackage glitch.
    niet zoals bovenstaand filmpje, die vond ik gewoon grappig. maar nieuwe glitch moet je een muurtje hebben waar je over heen kan klimmen en dan je CP nade in je handjes. op een of andere manier onthoud het muurtje het dat als je er weer over heen gaat dat je weer gratis een cp krijgt.
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2010
  8. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat wel de glitch? Hij zegt in het filmpje dat die ze heeft opgespaard door 1.5 uur lang steeds 8 kills te boosten.
     
  9. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    vond grappig filmpje, heb niet geluistered maar ziet er glitchy uit:)
     
  10. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is geen glitch.... is gewoon een Private Match.
    Die gasten hebben allemaal hun CP's opgespaard en gooien ze nu allemaal tegelijk naar benaden.:lol:

    Ziet er wel lache uit.:thumbs:
     
  11. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat je het dan niet allemaal tegelijkertijd kan inzetten :9
     
  12. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Hehe, had zat net Hardcore Headquarters te doen op Rust en had per ongeluk (door mijn broertje) nog emergency airdrop aan staan. Had hem drie keer gehaald en zaten allemaal airstrikes in en ik activeerde ze dan maar random en zat ik mezelf te spawnkillen doordat ik mijn teammates raakte :9. Ben wel geeindigd met 100 kills en 29 deaths *). Topscore van het potje :cool:.
     
  13. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Net met een Stealth Bomber 6 of 8 kills 8)
     
  14. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook :cool:,
    en daarna ook met een predator 5 man tegelijk meegenomen :cool:
     
  15. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben MW2 verleerd :eek: In 2 dagen is m'n k/d 0,03 gedaald :'-(
     
  16. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt ook overdrijven natuurlijk :p
    Das toch niks man!

    You win some , you lose some
     
  17. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha, ik dacht ook dat ik het verleerd was. In het begin van deze week haalde ik echt constant monster scores in FFA, paar flawless erbij zitten zelfs. Vandaag en gister ging het zo bagger constant. Heb mijn sensitivity naar 8 gezet vanmiddag en terwijl ik dacht, fuck mijn k/d. Ik ga gewoon voor de fun spelen. ACR opgepikt en zonet 3 matches Groundwar en Domination met Nonsubsisto tering goed weer gespeeld. Heerlijk is dat. Als je gewoon lekker speelt en niet constant je k/d in je achterhoofd hebt speel je dus wel goed en heb je fun. Lekkert.

    Zojuist trouwens tegen een fucking pro team gespeeld. Eerst op rundown, de tegenstander werd echt keihard gespawntrapped en hebben we met 200-48 gewonnen. Daarna op Highrise waren ze onze tegenstander. Voor het eerst op Domination heb ik moeite gehad en moest ik ineens heel tactisch spelen. Ze hadden constant C en wij B en A, dus ik de linkerflank constant bezetten en zorgen dat ze A niet cappen. Jemig, wat een toffe match. Ben nog maar net positief geeindigd, maar we hebben uiteindelijk wel gewonnen.
    Wel tof, de spaws veranderden ineens van A naar C voor hen, ik stond nog met mijn slome harses in C. Ineens allemaal enemies om me heen, door te gaan liggen achter de kartonnen platen heb ik echt een hele vette shoot-out gehad met vijf mensen. Voelde echt als een rambo-actie. Heb er 3 meegenomen. Zo tof.
     
  18. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    [yt]Y3b52YUqTfI&feature[/yt]
     
  19. Tha Pielius

    Tha Pielius Tha Nudies!

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    5
    Het eerste gedeeltelijk vind ik echt gruwelijk, gave shots + toffe muziek + nice editing = uber gaaf!

    2e gedeelte wanneer de muziek versnelt vind ik dan weer een heel stuk minder..

    Maar het is wel heel gaaf als je zulke vids kan maken!
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Nieuwe Modern Warfare 2 hack geeft gamers negatieve XP

    Stel je voor, je speelt lekker een potje Team Deathmatch met Call of Duty: Modern Warfare 2, en nadat je een kill maakt verschijnt er ineens in beeld dat je 5 miljoen experience punten kwijt bent. Hackers hebben dit voor elkaar gekregen.

    Meestal zijn hacks in Call of Duty van positieve aard. Denk bijvoorbeeld aan hoger springen en sneller rennen. Of iedereen met RPG's zonder limiet op de munitie. Het kan echter ook voorkomen dat de hacker zichzelf onsterfelijk maakt, en zo bovenaan het scorebord komt te staan. Nu is er echter een hack die ervoor zorgt dat iedereen die een kill maakt, direct naar de eerste rang wordt teruggezet. Voor zover bekend geldt deze dreiging alleen voor de Xbox 360 versie.

    Hoe de hackers dit voor elkaar hebben gekregen, is nog niet duidelijk. Echter hebben ze er zo'n goede controle over, dat ze de XP ook weer kunnen omzetten naar vijf miljoen per kill erbij. Dus direct weer terug naar de hoogste rang. Mocht je onverhoopt toch in zo'n game terecht komen, en de hacker weigert om de XP weer terug te draaien, dan kan je dus helemaal opnieuw beginnen met XP verzamelen.

    Infinity Ward is op de hoogte van het probleem, maar kunnen het helaas nog niet voorkomen. Kijk dus goed uit als je een online potje Call of Duty: Modern Warfare 2 wilt doen. Geef een hacker direct aan als je hem ziet, want Infinity Ward kan dan binnen 24 uur de gehackte Xbox compleet van Xbox Live verbannen.

    http://www.xgn.nl/360/nieuws/18714/nieuwe-modern-warfare-2-hack-geeft-gamers-negatieve-xp/
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina