[Algemeen] Mass Effect 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yellow 13, 28 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik heb de launchtrailer nog ff in de startpost gezet. ;)

2. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Die CE is niet meer te krijgen via FRS? De 360 versie dan..waar wel nog?

3. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
  4. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Nja hij komt bij mij vanzelf wel op de deurmat vallen ;)

6. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt via steam

7. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Oooh zo... Nouja ik verwacht hem volgende week :)

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet dat bij de PC versie?

Dat is een van de redenen waarom ik mijn CE van Empire - Total War heb weg gedaan. :'-(

9. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Is de combat verbeterd in Mass Effects 2 (dus is het een betere shooter) .. Ik ben nog aan het twijfelen

10. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou scaling is aangepakt en nieuwe skills per class om combat tactischer te maken (ipv shield up en ren er maar in :+)

Dus afhankelijk van wat je in Mass effect zoekt qua shooter zou ik zeggen dat het beter/minder straightforward is. Maar dat is ook alleen gebaseerd op filmpjes e.d.

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niet helemaal mee eens. In filmpje van de makers leggen ze uit dat het je eigen keuze is hoe je de game speelt. Wil je de game meer als een shooter spelen dan kan dat, maar wil je meer tactisch te werk gaan dan kan dat ook. Bepaalde classes lenen zich meer voor de 1 of andere tactiek.

Denk als je wil rushen je het beste Soldier class kan doen. Meer tactisch meer een Vanguard/biotic kant op. Ik hou van de mogelijkheid om allebei te doen, dus ik ga gewoon weer verder met mn Vanguard. Beviel me in de vorige ook prima, van beide kanten kan je dan wat doen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Persoonlijk speel ik het liefst een soldier omdat ik graag mag schieten. Vind zelf dat de waarde van de game daar niet echt verloren gaat. Kan trouwens best wel begrijpen waarom mensen ook de biotic kant op gaan. Als je trouwens na gaat, dan zijn er eigenlijks maar 2 klasses in de game. Soldier en Biotic. Een boel classes hebben biotic krachten, een paar guns en een aantal gemixt. Je hebt dan wel 6 classes om te kiezen, maar in de feite zijn het er maar twee: Biotic en Guns. :+

13. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Lees je zelf wel wat je post?!8)

14. James Pond

James Pond Guest

Lol of niet dan :confused::lol:

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Engineer is anders toch echt wel verschillend dan biotics of soldier hoor :) .

16. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Nog een weekje!!! En stiekem hopen dat GameMania gek gaat doen en hem dinsdag al aanbied zoals met Dragon Age... Kanniet wachten...

17. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De PC versie kan je zo kopen of digitaal (o.a. via Steam).

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Niet mee eens. Vanguard class, is beide. Kan je lekker schieten met de voordelen van een paar biotic powers. Vorige deel ook door alle levels heengeknald met de shotgun, maar op Insanity kwamen de biotic powers erg goed van pas van de Vanguard. Vanguard is zowel een halve biotic als een halve soldaat. Je kan alleen niet snipen, maar dat vindt ik niet zo erg, ben toch van de close combat. Shotgun, overshield etc :thumbs:

En de classes zijn nu nog veel meer divers dan ze al waren. Dus ben het niet eens dat je zegt at je of een soldier bent of een biotic. Zijn namelijk ook classes die beide kunnen, zodat je een compromis hebt.

Vanguard :cool:

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Dat hoop ik ook. O-)

20. Cyfax

Cyfax Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee goed klopt, maar ik kreeg het gevoel bij het kijken van de filmpjes dat in vergelijking met Mass Effect 2 het bij elke class toch tactischer wordt dan dat het in Mass Effect ooit geweest is. Want in mass effect kon je met elke class uiteindelijk er gewoon in rennen zonder in de problemen te komen)

Ik twijfel zelf nog erg qua class tussen of met m'n Vanguard door of er een Adept van maken, met name het kunnen "buigen" van push e.d. ging adept er wel erg gaaf uit zien.

Weet een van jullie btw welke classes de heavy weapons kunnen gaan gebruiken? Ik heb het nog niet echt gezien al zou mijn gok soldier-only zijn?

Laatst bewerkt: 22 jan 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina