[Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Tja het punt was meer dat het een complete match was en hierin laat hij "the moodieswede" gewoon zien dat wat hij doet niet puur geluk is. Zeker een goede speler!
     
  2. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    O, vanavond zulke lekkere matches gespeeld, echt mn beste ooit, eentje was 19-1 of 19-0, ik heb in 3 of 4 potjes 3 Pavelows op eigen kracht gehaald en dat met een onhandige killstreakreward van Care Package - Predator - Pavelow (Gaat Predator - Harrier - Pavelow worden).

    Ik heb mn killstreak verbeterd van 11 naar 15! En als ik niet die kutpredator op mn kop had gekregen was het zelfs 17 geweest. Mn KD is van 0,84 naar 0,86. Ik haalde met 1 sniperkogel 3 dikke challenges :p 2 kills met 1 kogel, 2 headshots of zoiets met 1 kogel, zoveel kills of headshots met de barret, het bleef maar binnenstromen :p

    En ook zulke mooie potjes gespeeld, ff gecampt in gebouwtje op Skidrow, paar gasten hadden me door, kwamen me steeds opzoeken de trap op, ik ze killen, gauw in ander hoekje zitten, kwamen ze weer de trap op, schoten ze gauw in hoekje waar ik eerst zat, kon ik ze weer killen en dat ging maar door, totdat zij erin zaten, toen gooide ik een semtex erin en killde ik ze toch weer :+ Echt topavond ;) Ik speel ook nog maar 3 wapens eigenlijk, UMP, Barret en ACR.
     
  3. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ga je nu dan trakteren ? Zo ja wil ik graag een moorkop.
     
  4. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe mij maar een kaasbroodje_0/
     
  5. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik graag een friet met spek!:+

    Is de nieuwe patch eral? Eigenlijk moet ik f00king hard leren, maar ik waag het erop.
     
  6. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    je doet je naam eer aan door blij te zijn met dit soort resultaten :):
    :D

    ik ook hoor, gisteren een potje 18-0. Meteen mijn hoogste killstreak. Zat hele match te campen op het dak en omgeving op de map subbase. Normaal camp ik nooit ;)
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  7. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Nope, heb net gespeeld en die was er nog niet. Meestal komen die dingen online om 12 uur GMT, dus dat is 1 uur bij ons :).
     
  8. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoop het.. ben nu aan het spelen maar ik baal enorm van die stomme spelverpesters :+
     
  9. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm, ik merk dat ik FFA echt te makkelijk en niet uitdagend vind worden. Ik speel gewoon met ze en merk dat ik echt uitdagingen aan mezelf moet stellen om het nog een beetje leuk te houden. Iemand nog een leuke challenge? Rondhuppelen met de mini-uzi zonder stopping power doe ik al. Elke gaming winning kill moet spectaculair zijn, waar ik ook goed de tijd voor neem en soms 5x dood voor ga (wat ik me kan permitteren) voordat ik een toffe heb. Bijvoorbeeld, 360 throwing knife, achter iemand aan lopen, 360 jumping thumper shot, toffe dropshot, quickscope etc.
     
  10. Meanzo

    Meanzo A-Style

    Berichten:
    434
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik herken het, het hangt er natuurlijk ook wel vanaf of er ècht alleen maar pannekoeken in de game zitten of niet.

    Maar om het wat uitdagender te maken is een class met intervention ACOG + Shotgun + throwing knife + sleight of hand altijd wel leuk.

    Als ik met die class speel ben ik al blij als ik 25/15 haal in free for all.
     
  11. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom moet een kill in stijl? dood = dood hoe dan ook.ik schiet jou liever 5x kapot dan 1x in stijl. al die drop shot thumper noobs word je toch moe van:p
     
  12. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Omdat ik er blij van word als ik een 360 throwing knife als gaming winning kill zie, en vooral als ik die zelf gemaakt heb. Haha. En om jezelf het wat moeilijker te maken, anders heb je zo van, mwah.
     
  13. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    wat is drop shot thumber move? Dat je met één hand een slok van je drop shot neemt en met de andere hand een kill maakt? :confused:
    ik ben verhuld in verwarring.
     
  14. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Inderdaad. Ik doe het ook wel eens met een biertje, dat noem je een beer dropshot 360 jump thumper headshot triple. Dus, een slok van je bier nemen terwijl je op de grond gaat liggen met je controller in de hand en in de game een 360 doet met een sprongetje erbij en dan raak je ze vol op hun hoofd terwijl je 3 man uitschakeld. Probeer dat maar eens.

    Dropshot = terwijl je schiet op de grond gaan liggen zodat de n00bs over je heen schieten.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    een drop shot in COD is dat je snel prone gaat als je schiet, dus je laat je plat op je buik vallen in een 1 op 1. De Thumper is die noobtube deluxe genade launcher, vervelend ding vind ik dat, alsof gewone noobtubes nog niet erg genoeg zijn doen ze ook nog een vergelijkbare launcher erin :mad:
     
  16. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Grappig is dat, Danger Close Pro + Grenade Launcher + Claymores + Thumper.
     
  17. Xenn0X

    Xenn0X Active Member

    Berichten:
    1.082
    Leuk Bevonden:
    0
    tja je mag gaan liggen maar ik spring gewoon als ik een drop shotter zie, das gewoon de wel bekende counter:p
     
  18. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    +scavenger :thumbs:
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ik schiet ze gewoon in hun hoofd? Je moet wel echt zitten te slapen wil je op stahoogte gaan staan schieten terwijl je doelwit bukt
     
  20. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is erg effectief als je het op de juiste momenten toepast, ik blijf meestal leven omdat ik dropshot. Je verwacht het niet waardoor je ze net die 1e miliseconde missen, als je dan je aim iets omhoog gooit raak je een headshot vaak.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina