[XOne] Mass Effect [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 25 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja. :):
    Logisch toch. Anders ben je zo overpowered. Daarnaast kent ME2 een ander level-up systeem. Paragon en Renegade status worden wel overgezet.
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Gewoon kijken wat er gebeurd als je evil importeert. Misschien mag je Subject Zero wel van achteren nemen. :+
     
  3. Ashavan

    Ashavan Guest

    Alle Side quests + main quests is dus 40 uur in totaal.
    Vraag me af...als je op het eind beslist om de council te redden...ben je dan nog steeds in staat Sovereign aan te pakken? Nu laat ik de council voor de 2e keer dat ik het speelde dood gaan hehe.

    Saren op het eind is ook niks anders dan rondjes rennen, knallen met assault rifle zonder dat het over verhit raakt, en dan maar wachten tot hij de pijp uit gaat. Beetje anti-climax als einde.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2010
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Zet het ff in een spoiler man. ;)

    Hier je antwoord:

    Als je de council laat leven kun je nog steeds Sovereign aanpakken. The Ascension waar de Council in zit vliegt dan naar veiliger gebied. Je verliest alleen een hoop mensen levens, maar daar kun je Anderson als nieuwste lid van The Council voor in de plaats krijgen. Ik neem tenminste aan dat je niet voor die klootzak Udina kiest.
     
  5. Harry Henkel

    Harry Henkel Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Udina is juist degene die je moet kiezen. Anderson is een slappeling die het alleen maar met je eens is (echt, altijd. Udina bekijkt dingen tenminste vanuit een ander perspectief. Dat kan leuk worden in deel 2.
     
  6. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Net Spectre gear aangeschaft. Vette wapens, maar wel erg duur.
    Ook zojuist geland op Noveria, dus ga maar is verder met de hoofdverhaallijn. Ik heb nu wel weer genoeg van het side-questen.
     
  7. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En bedankt hé :'-( Aub verhaal gerelateerde dingen in een spoiler zetten.

    /Mod Niet dat jij er nog veel mee bent, maar heb het in een spoiler gezet - Pegas
     
  8. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Pff die hond van een Udina had ik het liefst zelf nog een kogel door z'n hoofd geschoten :+ Kon me er geen van m'n playthroughs, en dat zijn er inmiddels heel wat, toe zetten om hem in de council te zetten. Anderson is gewoon een held :cool:

    En inderdaad, de scaling (dus te makkelijk op het eind, of in playthroughs waar je een oud char gebruikt) is bagger in ME, maar goed Bioware zegt dat ze het aan gaan pakken in ME2 dus ik ben benieuwd

    Over de vraag een stukje terug of Pinnacle station het waard is, ik heb 'm zelf gehaald om mass effect te 100%en, maar als je daar niet om geeft..qua spelervaring voegt het weinig toe imo. Maar goed nu met de aanbieding kost het verder ook niet echt veel meer :) Spijt zal je er niet van hebben als je een ME-fan bent, maar een aanrader is het niet.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Jij hebt een groeiende haat tegen Aliens volgens mij. Anderson kiest daar eerder voor dan Udina. Anderson FTW! :9
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    Spectre gear zijn gewoon de wapens die je kan kopen bij die dude in de C-Sec Academy?
    En waar vindik een goeie, mooie armor?
    Heb nu een Mercenary Armor VI medium armor dacht ik, maar zit te twijfelen tussen die en een Guardian armor, die heavy armor is.
    Vind heavy armor niet zo heel tof, en mercenary is medium en rood. Lelijk. Lol?
    Enige, mooie, en goede armors ergens te vinden?
    Waar kan ik zoal de Guarian medium armor vinden? En die classic armor van Shephard zelf, met N7 erop?
    welke variant heeft shephard op de box van mass effect 2? Heavy variant denk?
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2010
  11. DraiMeister

    DraiMeister I am the Night

    Berichten:
    1.623
    Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon alle kistjes looten. Niks kopen, totdat je 1.000.000 credits hebt. Dan worden Spectre weapons geunlocked en die kan je dan in 1 keer kopen. Zelfde geld voor armor. Niks kopen. Meestal vind je beter in kistjes en containers.

    De shepard op de box van ME2 heeft gewoon een standaard armor aan geloof ik. Gewoon nieuw design denk ik.
     
  12. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat Drai al zegt, gewoon wachten met iets kopen tot je de spectre wapens kan kopen (dus na 1 miljoen credits+).

    In principe kan je armors gewoon vinden, zeker als je nog in je eerste playthrough zit. In verdere playthroughs raad ik je wel aan om vendors in de gaten te houden, Colossus armor is in principe het beste dat je kan halen voor vrijwel elk character op Wrex na, zijn Warlord X is beter.

    Het ligt er gewoon aan welke soort armor je hebt, ik vind Colossus er zelf erg gaaf uit zien (rood + zwart) en de verschillen tussen heavy/medium/light qua looks vind ik niet extreem boeiend. Ik heb zelf een Vanguard, dus met medium armor en dat ziet er prima uit :)

    Volgens mij zijn er niet echt specifieke vaste plaatsen om goede armors te vinden, al heb ik er nooit echt op gelet..volgens mij zijn de drops gewoon random.

    Geen flauw idee eigenlijk wel armor Shepard aan heeft, en ik ben volgens mij ook nog geen N7 armor tegen gekomen verder.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.225
    Leuk Bevonden:
    4.752
    Colossus is echt vette shit. Meestal als ik ME speel is dat ook het eerste waar ik echt voor ga.

    Wat trouwens ook wel een tip is als je gear aanschaft: Eerst jezelf bedienen, dan pas je teammates. Meestal dump ik mijn reserve en iets mindere gear dan bij een human teammate. ;)
     
  14. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    Ja dat doe ik ook idd.
    Vreemd is wel dat ik al Spectre wapens kon kopen, zonder dat ik de miljoen credits had bereikt.
    En die spectre wapens zijn pittig insane idd.
    Verder ben ik nu op Ilos/Ios, whatever en ben nu 10 en een half uur aan het spelen.
    Ben al aan het eind van het spel zeker? Verder ziet Ios er echt fantastisch uit zeg!
    Snap dus ook niet hoe mensen aan de 30u speeltijd komen. Al die afzonderlijke planeten discoveren? Maar daar is toch niks aan, alleen maar met je tank over kale vlaktes rijden..ik kan nu zeker geen Assignments (side-quests) meer doen nu ik op Ios ben?
    Wanneer kan je dat dan nog wel volledig? Zeker voordat je niet meer op de Normandy mag van de Council? En hoe komen jullie dan tot al die side missies? Heb alleen maar assignments van collect zoveel dit en dat...ja me reet dat ik dat doe. Of een beppie helpen op een planeet in een bases. Daar is toch ook niks aan?
     
  15. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarschijnlijk heb je je echt alleen maar bezig gehouden met de hoofdquests? Veel zijmissies kan je bijvoorbeeld halen door op de Citadel rond te lopen en vaak krijg je ze ook als je een nooit eerder bezocht gebied binnenvliegt en tijdens de hoofdmissies door met bepaalde chars te praten. En er zijn echt veel leuke zijmissies, dus in je volgende playthrough zal ik ze zeker opzoeken als ik jou was (vanaf het moment dat je op Ilos bent geland kan je helaas geen zijmissies meer doen). En wat ik ook heel veel deed was met je swuadmembers op de Normandy praten, na elke hoofdmissie/ belangrijk punt in het verhaal komt er bij elke squadmate weer een hoop nieuwe dialogen bij:thumbs:
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    Ik blijf praten FFS.
    En die hele citadel ben ik al rondgelopen en met elke pipo zitten te praten.
    Maar voordat je op Ilos ben geland? Kan je dan nog steeds evenveel side missies doen als in t begin?
     
  17. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Zolang je niet naar Ilos gaat/op Ilos bent kan je nog de sidequests blijven doen ja. En zodra je de Normandy weer terug hebt gepakt vlak voor je naar Ilois zou gaan kan je ook nog gewoon sidequests doen.

    Sommige sidequests waren niet heel bijzonder, maar over het algemeen vond ik het wel leuk om ze (allemaal) te doen :) En je blijft praten ja, daar is het uiteindelijk een RPG voor :9 Als jet het niet leuk vind hoef je ze ofc niet te doen (het zijn niet voor niets sidequests) maar qua xp, verhaal en loot zou ik ze gewoon doen hoor.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    Ja oke, maar ik kom nu niet verder dan 2 sidequests die ik nog kan doen op een planeet, verder zijn t alleen maar verzameldingen quests enzo..niet echt mijn ding iig. Ik haat zoeken en verzamelen. :+
     
  19. Cyfax

    Cyfax Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm misschien dat RPG dan niet helemaal jouw genre is of? Dat is namelijk vaak een vrij belangrijk deel van RPG's :+
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.682
    Leuk Bevonden:
    17.884
    Hmm ja het gaat wel, maar zit toch liever te knallen enzo..
    zijn er nog meer skills btw voor een soldier?
    Gebruik eigenlijk altijd mn assault rifle..dan zijn toch alleen deze beschikbaar?
    Shield Boost, Overkill, Immunity en Reincarnatie ofzo? (dat ie al je talents weer oplaat) edit: adrenaline rush bedoel ik.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina